Bekijk volle/desktop versie : Pffff...



15-12-2007, 16:23
Kijk jongens, ik zie hier soms vragen staan en de meeste krijgen er echt foute antwoorden op. Zoals Illustrator voor een uitnodigingskaart . In ieder geval luister goed jongens. Wil je alles maken, zoals OT's websites etc, neem dan Photoshop, waag je eerst aan photoshop en dan aan gecompliceerdere software zoals illustrator, illustrator is een van de moeilijkste software om te beheersen. Gebruik geen dreamweaver ofzo.. rotzooi, dat is alleen om te coderen en om simpele aanpassingen te doen aan je design van je website. Het maakt niet uit wat voor versie Photoshop je hebt, CS2 is in de meeste gevallen ook zeer goed en die gebruik ik dan ook CS3 is wel beter (duh, laatste versie) maar zit nog wel vol met bugs en je hebt een zware computer nodig, waag je niet aan photoshop zonder minimaal 10 GB vrije ruimte en 512 MB ram, illustrator werkt op basis van Vector en photoshop op pixels, wat betekent dat illustrator elke stukje een formule is... blabla , dit moet leesbaar blijven . In ieder geval, als je enig vorm van hulp zoekt , post het maar hier en ik help je wel. Jullie noemen mensen te snel goed, terwijl ze kk slecht zijn. Ik vind mezelf niet goed maar ik heb wel genoeg kennis om de vragen duidelijk en goed te beantwoorden.

En O ja, voor photoshop kijk je op http://www.forumw.org

16-12-2007, 13:45


dat is waar ^ ...

16-12-2007, 16:30
net gemaakt, mijn slechtste ot ooit maar ja: