Bekijk volle/desktop versie : mijn huwelijk is een ware nachtmerrie!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

15-12-2007, 14:02
a salaam aileikom,

ik weet niet waar ik moet beginnen maar alles gaat verkeerd. mijn man rookt wiet en drinkt af en toe alcohol, daar naast zit ie vaak in de cafe, en heeft ook nog eens losse handjes.. ben er net achter gekomen dat ie ook nog eens vreemd gaat... en heeft schulden. ik weet t niet meer..
ik bid elke dag naar allah om met te helpen... maar t lijkt niet te helpen!! kan iemand mij adviseren om wat te doen.

15-12-2007, 14:07


Een huwelijk hoort niet zo te zijn.. Ik zou er toch eens met iemand over praten, vooral je familie hoort dit te weten.

15-12-2007, 14:13
Dat krijg je als je zomaar met iemand trouwt zonder dat je hem kent of weet wat hij uitspookt. Dat is wel vaker het probleem met marokkanen die trouwen om het trouwen.

15-12-2007, 14:14

Citaat door knappeberbe:
Dat krijg je als je zomaar met iemand trouwt zonder dat je hem kent of weet wat hij uitspookt. Dat is wel vaker het probleem met marokkanen die trouwen om het trouwen.



Ach soms ken je een persoon pas, tot je er mee trouwt

15-12-2007, 14:15



Citaat door knappeberbe:
Dat krijg je als je zomaar met iemand trouwt zonder dat je hem kent of weet wat hij uitspookt. Dat is wel vaker het probleem met marokkanen die trouwen om het trouwen.


Hoevaak komen mensen na 10jaar huwelijk er niet achter dat hun man vreemd gaat of homo is? Denk dat het niet perse er aan hoef te liggen hoelang je iemand al kent.

15-12-2007, 16:00

Citaat door knappeberbe:
Dat krijg je als je zomaar met iemand trouwt zonder dat je hem kent of weet wat hij uitspookt. Dat is wel vaker het probleem met marokkanen die trouwen om het trouwen.



dat t nu te laat is, dat begrijp ik. maar wat had ik dan kunnen doen eerst 2 jaar een relatie moeten hebben.

15-12-2007, 17:39
als het niet gaat dan gaat het niet. je moet kijken of er wat valt te redden zo niet dan houd het op. bedoel zometeen doet hij je nog iets ergs aan of wat dan ook. dus kijk heeeel goed wat je ermee moet.

15-12-2007, 17:39
je moet hem op zijn daden wijzen en dat hij afstand van moet nemen. als hij dit niet doet je weet het heel zeker dat hij dit doet en hij wil er geen afstand van nemen dan moetje gaan scheiden. k ken de toedracht niet van de totstandkoming van dit huwelijk dat weet je zelf het beste. succes.

15-12-2007, 18:30
.
.

meid, wat lastig.

heb je met hem gepraat en wat zegt hij?

.
.

15-12-2007, 18:36
salaam aleikoum,

Je zou er met hem over kunnen praten, of hulp zoeken bij familie en vrienden. Mocht meneertje nog steeds doorgaan met waarmee hij bezig is, dan vraag ik me af of een scheiding hier een optie kan zijn. Want, de daden van meneertje zijn de daden van een ongelovige en als een moslima zijnde mag je natuurlijk niet met een ongelovige trouwen. En veder zou het kunnen dat je beter af bent zonder hem, dan met hem.
Wa allah ou3lam, jij weet natuurlijk beter dan geen ander hier wat jij daadwerkelijk wil. En wees daarom niet bang om maatregelen te nemen als niks lijkt te helpen. Maar maak vooral geen overhaaste besllisingen.

GR

15-12-2007, 21:22
Wa alaikoem salam

Bid hij?

15-12-2007, 21:34

Citaat door Oem_Aatiff:
Wa alaikoem salam

Bid hij?

jij bent ook lekker wakker

15-12-2007, 21:36



Citaat door nabila22:
a salaam aileikom,

ik weet niet waar ik moet beginnen maar alles gaat verkeerd. mijn man rookt wiet en drinkt af en toe alcohol, daar naast zit ie vaak in de cafe, en heeft ook nog eens losse handjes.. ben er net achter gekomen dat ie ook nog eens vreemd gaat... en heeft schulden. ik weet t niet meer..
ik bid elke dag naar allah om met te helpen... maar t lijkt niet te helpen!! kan iemand mij adviseren om wat te doen.

gelijk scheide
zo iemand is niet meer t,genezen

15-12-2007, 21:36
xVreemgaan: accepteren of er iets aan doen
xroken, wiet en alcohol: lijkt me sterk dat dit iets "nieuws "is, dus A je wist het en hebt het destijds geaccepteerd. Of B het is wel iets nieuws en in dat geval is het weer de vraag, accepteer je het voor de lieve vrede of kom je voor jezelf op dat je niet met zo een man de rest van je leven wil doorbrengen
xlosse handjes: AANGIFTE!! En niet tot je in het ziekenhuis ligt, maar meteen!! Kom op zeg, zelfs een dier verdient het niet om geslagen te worden..vind je je zelf niet wat meer waard???

Aan de ene kant is een relatie een manier om eigenschappen te kennen van iemand. maar ook als je een relatie hebt gehad voordat jullie trouwen dan weet je pas later dat iemand vreemgaat of losse handjes heeft.(agressief gedrag kan je trouwens ook eerder spotten!) Als jij hebt besloten om geen relatie aan te gaan met je aanstaande is dat prima!, maar zorg danwel dat je dit soort dingen van te voren besproken hebt.. en dan doel ik meer op de slechte eigenschappen..roken, alcohol, wiet..

15-12-2007, 21:40

Citaat door Uhmm:
Hoevaak komen mensen na 10jaar huwelijk er niet achter dat hun man vreemd gaat of homo is? Denk dat het niet perse er aan hoef te liggen hoelang je iemand al kent.


Als je iemand leert kennen en vanuit een daaruit voortvloeiende relatie beslist om met die persoon te trouwen, omdat je van hem of haar houdt en weet dat er echt liefde is. En mocht het in dat geval toch helemaal mislopen, dan hoef je jezelf niks te verwijten omdat de intentie goed was.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8