Bekijk volle/desktop versie : Van Hanegem Gecharmeerd Van Sensatie Nordin Amrabat



Pagina's : [1] 2

15-12-2007, 12:53
'Van Hanegem gecharmeerd van sensatie Amrabat'
Nordin Amrabat kan rekenen op de interesse van FC Utrecht. Trainer Willem van Hanegem is zeer gescharmeerd van de pas twintigjarige steunpilaar van promovendus VVV-Venlo, meldt het Algemeen Dagblad.

Mocht FC Utrecht tot handelen overgaan, dan zal het een flink bedrag op tafel moeten leggen voor de jonge aanvaller. Amrabat heeft nog een doorlopend contract tot 2010, wat het prijskaartje van de jeugdinternational alleen maar hoger maakt.

15-12-2007, 13:00


Andre Wetzel, trainer van VVV, zei dat als Amrabat in de winderstop zou vertrekken, hij dat ook zou doen.

15-12-2007, 13:13
Amrabat zou denk ik niet naar utrecht gaan als ze geen europees voetbal halen, maar als ze het wil halen dan is het een andere verhaal en hij zou echt wel basis krijgen.

15-12-2007, 14:14
Weer van Hanegem .. die gast is echt gek van Marokkanen..

15-12-2007, 14:25



Citaat door Blueeyez81:
Weer van Hanegem .. die gast is echt gek van Marokkanen..

Ben fan van hem ;p
Niet alleen daarom, maar ook vanwege z'n droogheid; 1 vd beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis, maar toch beiden beentjes op de grond

Niet zoals Cruijff, vanuit Barcelona dingen over jan en alleman roepen zonder de ballen te hebben zelf wat te doen.

Hanegem is de bom ;D

15-12-2007, 14:31
echte mooie om te horen

15-12-2007, 15:30

Citaat door Prodigy:
Ben fan van hem ;p
Niet alleen daarom, maar ook vanwege z'n droogheid; 1 vd beste voetballers uit de Nederlandse geschiedenis, maar toch beiden beentjes op de grond

Niet zoals Cruijff, vanuit Barcelona dingen over jan en alleman roepen zonder de ballen te hebben zelf wat te doen.

Hanegem is de bom ;D


Hij is gruwelijk.. zeker weten.. lach me kapot om hem en zoals je zegt, hij blijft altijd zichzelf..

15-12-2007, 15:58

Citaat door Blueeyez81:
Weer van Hanegem .. die gast is echt gek van Marokkanen..



wel vreemd dat ie geen enkele marokkaan in zijn club heeft

15-12-2007, 15:59

Citaat door Blueeyez81:
Hij is gruwelijk.. zeker weten.. lach me kapot om hem en zoals je zegt, hij blijft altijd zichzelf..


Ken je deze nog

"Dan sla ik 'm neer "

15-12-2007, 17:04

Citaat door sefrou:
wel vreemd dat ie geen enkele marokkaan in zijn club heeft


Ewa hij zit er ook nog niet zo lang.. Volgens mij was de eerste persoon die hij wou halen Bouaouzan..
Dat is toen niet door gegaan.. Nu wilt ie weer Amrabat.. Vet joh

15-12-2007, 17:05

Citaat door Master_Mocro:
Ken je deze nog

"Dan sla ik 'm neer "


nee ken ik niet..

ik ken nog wel deze.. na Albanië - Nederland volgens mij.. Toen zei van Basten: ja goed dit en goed dat, sterke wedstrijd hebben we...

Zegt v. Hanegem paar minuten laten:
Hettie achtesteveure gezete ofsjeuw?

15-12-2007, 17:05
Amrabat kan wel naar een subtopper hoor .. Twente ofzo ..

15-12-2007, 17:07



Citaat door Blueeyez81:
nee ken ik niet..

ik ken nog wel deze.. na Albanië - Nederland volgens mij.. Toen zei van Basten: ja goed dit en goed dat, sterke wedstrijd hebben we...

Zegt v. Hanegem paar minuten laten:
Hettie achtesteveure gezete ofsjeuw?




vorig jaar, k weet nie, die Barbera Barend ofzo .. vroeg hem zo, toen hij nog geen trainer was .. "we zagen je vandaag bij Fc Twente zitten in het stadion, wat kwam je daar doen?"

zegt hij zo "voetbal kijken hè"


15-12-2007, 17:10

Citaat door Clash:


vorig jaar, k weet nie, die Barbera Barend ofzo .. vroeg hem zo, toen hij nog geen trainer was .. "we zagen je vandaag bij Fc Twente zitten in het stadion, wat kwam je daar doen?"

zegt hij zo "voetbal kijken hè"



.. gruwelijk!

15-12-2007, 17:20

Citaat door Blueeyez81:
nee ken ik niet..

ik ken nog wel deze.. na Albanië - Nederland volgens mij.. Toen zei van Basten: ja goed dit en goed dat, sterke wedstrijd hebben we...

Zegt v. Hanegem paar minuten laten:
Hettie achtesteveure gezete ofsjeuw?



Hahaha

Ken je de wissel Robben -> Bosvelt nog tijdens de wedstrijd tegen Tsjechie die ze met 2-3 verloren Volledig verkeerd uitgepakt...

Bij een persconferentie werd de Kromme (assistent trainer van oranje) dus gevraagd: "Wat zou jij doen als Dick Advocaat weer een soort gelijke wissel toepast?"

Dus Dat

Pagina's : [1] 2