Bekijk volle/desktop versie : Ik ben zooo makkelijk om mee te leven!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-12-2007, 23:44
ik zal later nooit zeuren tegen mijn mannetje, als hij vraagt om iets te strijken iets klaar te maken iets shoon te maken zal ik dat meteen doen alleen maar om daarna te kunnen zien hoe trots en blij hij met mij is

ik zal altijd als hij uit zijn werk komt hem met open armen ontvangen het huisje zal er netjes bij staan en het eten zal voor hem, met liefde gemaakt op tafel staan!

ik zal lief zijn als hij dat ook voo rmij is, ik zal een rots in de branding zijn als hij dat nodig heeft,...

zijn er nog meer meiden als ik?

14-12-2007, 23:51


kijk mensen een contactadvertentie

14-12-2007, 23:55

Citaat door Hierisiedan:
kijk mensen een contactadvertentie



Zie jij ergens staan ik ben opzoek naar een marokkaanse hond

14-12-2007, 23:56
Op zoek naar een man wela?

14-12-2007, 23:59



Citaat door Danduna:
Op zoek naar een man wela?



Nee absoluut niet, ik fascineer mijzelf gewoon


ik heb vriendinnen, met een vriend en als ik hoor hoe hun tegen hun vriend doen dan denk ik wajooo zo zou ik het nooit aanpakken gewoon lief zijn voorelkaar krijg je nooit problems, goed zijn voor elkaar en jullie relati eis goed. Doen als vrouw wat van je verwacht wordt dan doet je man hetzelfde

15-12-2007, 00:02

Citaat door LiL_Norah:
ik zal later nooit zeuren tegen mijn mannetje, als hij vraagt om iets te strijken iets klaar te maken iets shoon te maken zal ik dat meteen doen alleen maar om daarna te kunnen zien hoe trots en blij hij met mij is

ik zal altijd als hij uit zijn werk komt hem met open armen ontvangen het huisje zal er netjes bij staan en het eten zal voor hem, met liefde gemaakt op tafel staan!

ik zal lief zijn als hij dat ook voo rmij is, ik zal een rots in de branding zijn als hij dat nodig heeft,...

zijn er nog meer meiden als ik?


ik denk dat je het na tien jaar huwelijk spuugzat bent.
kinderen stress en dan ook nog zijn vuile werk opknappen

15-12-2007, 00:03
Ja je bent lief, ja je bent makkelijk .

15-12-2007, 00:04

Citaat door LiL_Norah:
ik zal later nooit zeuren tegen mijn mannetje, als hij vraagt om iets te strijken iets klaar te maken iets shoon te maken zal ik dat meteen doen alleen maar om daarna te kunnen zien hoe trots en blij hij met mij is

ik zal altijd als hij uit zijn werk komt hem met open armen ontvangen het huisje zal er netjes bij staan en het eten zal voor hem, met liefde gemaakt op tafel staan!

ik zal lief zijn als hij dat ook voo rmij is, ik zal een rots in de branding zijn als hij dat nodig heeft,...

zijn er nog meer meiden als ik?




als je dat zal doen zal je er zeker veel hasanaat voor krijgen weinig vrouwen zijn zo tegenwoordig

15-12-2007, 00:07

Citaat door Abdellardo:
ik denk dat je het na tien jaar huwelijk spuugzat bent.
kinderen stress en dan ook nog zijn vuile werk opknappen



wat kom jij mij demotiveren nou dan



ik denk juist dat na 10 jaar huwelijk, het een dagelijkse routine is geworden, je weet niet beter

en daar komt bij kijken dat je man zo blij met je is, dat jullie dus en nooit ruzie hebben en hij je af en toe eens lekker verast met een verassing omdat ik dus zo goed voor hem zal zijn

15-12-2007, 00:08

Citaat door Brahiem89:
als je dat zal doen zal je er zeker veel hasanaat voor krijgen weinig vrouwen zijn zo tegenwoordig




Dankje eindelijk een positieve reactie

15-12-2007, 00:09

Citaat door Hierisiedan:
kijk mensen een contactadvertentie


hahahahahahahah walah die was echt goed!

15-12-2007, 00:09

Citaat door Ladypommes:
Ja je bent lief, ja je bent makkelijk .



Ja ik ben lief en Ja jij bent jaloers dat je je bitchi gedrag nooit binnen kan houden in het bijzijn van anderen

15-12-2007, 00:09



Citaat door Hierisiedan:
kijk mensen een contactadvertentie

, welk lid ben jij?! Nieuw jasje, zeker?

15-12-2007, 00:11

Citaat door moOie_mOkurr:
, welk lid ben jij?! Nieuw jasje, zeker?



nieuw jasje met 1500 reacties yek?

15-12-2007, 00:13
Goed zo meid!! Zo hoort het ook Kusjesman ofsow heeft me aangestoke

Pagina's : [1] 2 3 4 5