Bekijk volle/desktop versie : Gevangenisimams



14-12-2007, 21:36
hai mensen

ik moet voor mijn afstudeerjaar een scriptie schrijven over een onderwerp die eventueel samen kan hangen met mijn opl(sjd) nu wil ik graag iets doen over gevangenisimams, maar ik heb nogal moeite met het formuleren van een goede onderzoekbare probleemstelling rondom dit onderwerp

mijn vraag aan jullie nu is dna ook, of er iemand is die mij kan helpen om een goede probleemstelling/vraagstelling te verzinenen rond gevangenisimams???

gair insh en ik hoor van jullie...

Dank jullie wel....

15-12-2007, 13:54


ewa mensen der is toch wel iemand die mij kan en wil helpen ?????

21-12-2007, 21:17
ben ik weer... is er dan niemand die iemand kent die vast zit of zo en die gebruik maakt van de gevangenisimam en misshcien kan vragen of k in contact kan komen met een van de gevangenisimam???? pleasseeee

22-12-2007, 12:43
vraag mensen

22-12-2007, 13:07


Ik ken wel een turk die dat werk doet.... maar zie m nauwelijks.... Anders raad ik je aan om gewoon op bezoek te gaan bij een gevangenis en te vragen naar een Imam. Dan kom je er ook...

22-12-2007, 18:54
denk je?? nou denk dat ik dat maar ga proberen dan en hope dat dara wel meer uitkomt dan als hier mohiem tnx voor jullie reacties (niet dat er veel zijn)

22-12-2007, 19:10
ha Intressant... Misschien heb ik wat voor je:
Wat kunnen geestelijke verzorgers betekenen voor de gevangenen die niet mee willen werken en zich niet aan de regels willen houden binnen de gevangenis zelf. Of In welke opzichten kunnen geestelijke verzorgers de gevangene helpen tot herintreding in de maatschappij....

22-12-2007, 19:40
hmmm meid dit zijn zker interessante vraagstellingen waar ik mee iets kan

Thank you very much(kijk aan mensen zoals jij heb ik teninmste wat hihi)

22-12-2007, 19:41

Citaat door soureya:
hmmm meid dit zijn zker interessante vraagstellingen waar ik mee iets kan

Thank you very much(kijk aan mensen zoals jij heb ik teninmste wat hihi)



Veel succes verder met je scriptie meid!

22-12-2007, 19:55
ja dank je, succes zal ik zeker nodig hebbe....

TNX

22-12-2007, 23:04
Je zou het ook kunnen houden over imams in ziekenhuizen..., voor mensen die ernstig ziek zijn.

23-12-2007, 13:40
hmm beautifull, ja weet dan niet of het goed gekeurd wordt dat onderwerp, want het moet namelijk wel met mijn studie samenhangen... maar wat zou ik dan kunnen onderzoeken?? enig ideee???