Bekijk volle/desktop versie : O Wie O Wie Weet Wel Waar Ik Het Kan Vinden???



11-11-2003, 00:43
HALLO HALLOOOOOOO

wie o wie kan mij helpen aan leuke en originele bedankjes voor een bruiloft. WAAR VIND IK ZE?????

ik heb hier en daar gekeken maar helaas heb nog niets aangetroffen.

hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

PLEAAAAASEEEEEE


ALVAST BEDANKT

11-11-2003, 21:37


je moet eens een marokkaanse winkel binnenstappe, heb je soms hele leuke kleine dingetjes die je als bedankje kan gebruike

bisous xxx

11-11-2003, 22:13
JA IK BEN DAAR ALGEWEEST IN UTRECHT MAAR HELAAS VOND HET NIET ZO MOOI. WAREN ALLEEN MAAR STANDAARD EN DAT WIL IK NIET
VAN DIE BLOEMETJES


WIL IETS APART

HOOP DAT IEMAND HIERBIJ KAN HELPEN

11-11-2003, 22:28
Een tip: Kijk bij de Lessepstraat in Amsterdam West. Volgens mij gaat Tram 13 die richting op..Zo een hollands winkeltje heeft van die aparte dingen niet van die standaard maro dingetjes met tules enzo..Ieuuuk, hou daar echt niet van. Ga daar een kijkje nemen.


12-11-2003, 00:22


ik ben gisteren in amsterdam geweest. ook naar een nederlandse zaak. had tram 13 genomen. ik weet niet of wij over hetzelfde hebgen zinne79. het was een nederlandse vrouw die het verkoopt. ze had heel veel. ze verkoopt alleen maar bedankjes. maar wel van die tules en dat is dus niet wat ik wilde.


maar zoals ik al zei ik weet niet of we het over dezelfde hebben.

maar wel bedankt hoor

12-11-2003, 10:41
Zin el afra7 In rotterdam

Volgens mij op de middellandsestraat nr??

12-11-2003, 15:35

Citaat:
Origineel gepost door HANANNEKE
JA IK BEN DAAR ALGEWEEST IN UTRECHT MAAR HELAAS VOND HET NIET ZO MOOI. WAREN ALLEEN MAAR STANDAARD EN DAT WIL IK NIET
VAN DIE BLOEMETJES


WIL IETS APART

HOOP DAT IEMAND HIERBIJ KAN HELPEN
kheb het over een standaard marokkaanse winkel, waar je bijvoorbeeld vele kleine dingetjes kunt halen, (meestal deco.spulletjes), je hebt er bijvoorbeeld kleine taginetjes, kleine bel3a (marokkaans schoentje), een koraanboekje, etc...

bisous xxx

12-11-2003, 22:01
he dames ik zal wel kijken

jullie allemaal bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs van mij

12-11-2003, 23:59

Citaat:
Origineel gepost door laraichia_80
Zin el afra7 In rotterdam

Volgens mij op de middellandsestraat nr??
sorry mr trekt op nix...

bisous xxx