Bekijk volle/desktop versie : Chamakh slachtoffer van beledigingen supporters Nice



Pagina's : [1] 2

14-12-2007, 20:41
Marokkaans international en spits van Girondins de Bordeaux Marouane Chamakh is afgelopen weekend slachtoffer geweest van beledigingen tijdens de wedstrijd tegen nice. De supporters van Nice leken het gemunt te hebben op de moeder van Chamakh.

Marouane Chamakh nam het heel professioneel op en zei na afloop van de wedstrijd dat hij niet geraakt was door de beledigingen van de supporters van Nice. Verder gaf hij toe een gebaar te hebben gemaakt richting de supporters van de tegenstanders, die zij niet erg waardeerde.

De wedstrijd tegen Nice eindigde in een 0-0 gelijkspel. Bordeaux staat momenteel op de derde plaats in de Ligue 1.


Bron: http://www.atlas-voetbal.nl

14-12-2007, 22:35



Citaat door wetenschapper_:
ewa lekker voor hem, supporters hoor je met rust te laten pas als ze tegen je beginnen


Lekker voor hem?.. Ze schelden zijn moeder uit, niet hem.. Daarnaast is schelden echt een zielige aktie.. Dat je dat goedkeurt..

14-12-2007, 22:39

Citaat door Escapiste:
Je haalt de woorden gewoon uit mijn vingers, echt! Maakt hij een lelijk gebaar? Dat doe je dat toch terug, of nog beter, dan laat jij toch zien dat je wél volwassen genoeg bent om er niet op in te gaan. Maar zijn moeder uitschelde, die er sowieso niets mee te maken heeft, en het dan nog goedkeuren, is in mijn opinie heel erg laag.


Idd.. Goedkeuren is in mijn ogen nog erger.. Ik neem aan dat deze lid moslim is.. Van ongelovige hooligans kan je het verwachten, maar wij dienen wel een betere gedachtegang te hebben dan dat.. Allah ie hdiena..

14-12-2007, 22:39

Citaat door wetenschapper_:
ewa lekker voor hem, supporters hoor je met rust te laten pas als ze tegen je beginnen


lekker voor hem die vent moet stoppen met voetbal maakt zich belachelijk

14-12-2007, 22:39


hij had gewoon zijn broekie over zijn heupen omlaag moeten hangen en shirt uit zijn broekje ...sgeef staan en roepen " ik heb schijtttt aan de ovurheiT " !

14-12-2007, 22:41

Citaat door wetenschapper_:
ewa lekker voor hem, supporters hoor je met rust te laten pas als ze tegen je beginnen


14-12-2007, 22:42

Citaat door sefrou:
lekker voor hem die vent moet stoppen met voetbal maakt zich belachelijk

jij praat echt onzin

14-12-2007, 22:43

Citaat door zaki_klawie:
hij had gewoon zijn broekie over zijn heupen omlaag moeten hangen en shirt uit zijn broekje ...sgeef staan en roepen " ik heb schijtttt aan de ovurheiT " !



Zaki......
Echt een hele aparte reactie, maar dit zijn we wel van je gewend
Apart, en zeer humoristisch

14-12-2007, 22:44
Als je een ongepast gebaar maakt (ik ga er vanuit dat hij dat gedaan heeft) dan kan je zo een reactie van het tegenpubliek verwachten.

14-12-2007, 22:45

Citaat door Escapiste:
Hahaha, wat is dit nu? Moet ik het afgunst noemen haha. Denk je nu echt dat een club als Bordeaux een speler houdt die niet voetballen kan?

@ Blueeyez, gelijk heb je. Ongelooflijk wat sommigen hier soms plaatsen, zo belachelijk. Hier nog een voorbeeld.



14-12-2007, 22:45

Citaat door Said007:
jij praat echt onzin


Handelsmerk van Sefrou...

14-12-2007, 22:46

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Als je een ongepast gebaar maakt (ik ga er vanuit dat hij dat gedaan heeft) dan kan je zo een reactie van het tegenpubliek verwachten.


chamakh is een nette jongenman die niet zomaar gaat provoceren, geloof mij
De hooligans zijn begonnen waardoor hij iets terug deed, lijkt mij.

14-12-2007, 22:46



Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Als je een ongepast gebaar maakt (ik ga er vanuit dat hij dat gedaan heeft) dan kan je zo een reactie van het tegenpubliek verwachten.


Tuurlijk kan je zo een reactie verwachten.. Hij zal vast niet vrij uit gaan.. Maar valt nog niet goed te praten..

14-12-2007, 22:46

Citaat door Master_Mocro:
Handelsmerk van Sefrou...


14-12-2007, 22:47

Citaat door Escapiste:
Ik ook niet.


.. Maar ja, dat is Sefrou.. Hem heb je nodig hier op marokko.nl.. Anders zou het echt dood zijn

Pagina's : [1] 2