Bekijk volle/desktop versie : Uitmaken via sms populair



14-12-2007, 18:23
Vooral de tekst 'u r dumped' (het is uit) is populair om een relatie te verbreken.

In het technologietijdperk is deze manier van dumpen geen grote verrassing, ,,al blijft het smakeloos'', zei een woordvoerder van het bureau dat het onderzoek uitvoerde onder ruim 2000 personen.
De relatie uitmaken via een berichtje op sociale netwerksites zoals Hyves en MySpace had een procent van de ondervraagden wel eens gedaan. Vier procent was zelfs daarvoor te laf en liet gewoon niets meer van zich horen als ze hun geliefde beu waren.

14-12-2007, 18:30



Citaat door Redactie:
Vooral de tekst 'u r dumped' (het is uit) is populair om een relatie te verbreken.

In het technologietijdperk is deze manier van dumpen geen grote verrassing, ,,al blijft het smakeloos'', zei een woordvoerder van het bureau dat het onderzoek uitvoerde onder ruim 2000 personen.
De relatie uitmaken via een berichtje op sociale netwerksites zoals Hyves en MySpace had een procent van de ondervraagden wel eens gedaan. Vier procent was zelfs daarvoor te laf en liet gewoon niets meer van zich horen als ze hun geliefde beu waren.



Het gaat hier om pubers lijkt me...

14-12-2007, 19:43

Citaat door Redactie:
Vooral de tekst 'u r dumped' (het is uit) is populair om een relatie te verbreken.

In het technologietijdperk is deze manier van dumpen geen grote verrassing, ,,al blijft het smakeloos'', zei een woordvoerder van het bureau dat het onderzoek uitvoerde onder ruim 2000 personen.
De relatie uitmaken via een berichtje op sociale netwerksites zoals Hyves en MySpace had een procent van de ondervraagden wel eens gedaan. Vier procent was zelfs daarvoor te laf en liet gewoon niets meer van zich horen als ze hun geliefde beu waren.


Ik denk dat vroeger pubers die zo zwak waren niets meer van zich lieten horen, nu sturen ze een smsje... vier procent doet het op de oude manier

14-12-2007, 19:47
Leuk.......

Voor mensen zonder ballen en tieten.

14-12-2007, 20:00


3 keer een sms "Ik wil scheiden" en je bent van je Islam huwelijk af....

14-12-2007, 20:03

Citaat door mocroturk:
3 keer een sms "Ik wil scheiden" en je bent van je Islam huwelijk af....
Dat geldt niet op dingen die zijn uitgevonden door andere ras dan de onze.

14-12-2007, 20:12

Citaat door Redactie:
Vooral de tekst 'u r dumped' (het is uit) is populair om een relatie te verbreken.

In het technologietijdperk is deze manier van dumpen geen grote verrassing, ,,al blijft het smakeloos'', zei een woordvoerder van het bureau dat het onderzoek uitvoerde onder ruim 2000 personen.
De relatie uitmaken via een berichtje op sociale netwerksites zoals Hyves en MySpace had een procent van de ondervraagden wel eens gedaan. Vier procent was zelfs daarvoor te laf en liet gewoon niets meer van zich horen als ze hun geliefde beu waren.


Past dit onderwep niet in de kinderen Journaal van NOS?

MJA wordt volgens mij niet bezocht door kinderen

17-12-2007, 14:47
dit soort nieuws:

|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)x x x x(@)(@) x x x | ( @)

t00t t00t

17-12-2007, 15:42
Uitmaken via sms is zo laf & goedkoop.

20-12-2007, 13:10
Blijkbaar was het "spul" ook goedkoop vandaar via de sms, gewoon niks laten horen lijkt mij de beste optie.

20-12-2007, 13:33

Citaat door Ongenuanceerd:
Blijkbaar was het "spul" ook goedkoop vandaar via de sms, gewoon niks laten horen lijkt mij de beste optie.

Doen ze dat altijd bij jou dan?...........zielig wel.....

18-01-2008, 17:23
was da na uitmaken via sms,erg ze