Bekijk volle/desktop versie : Re3ker Jefsoesen



Pagina's : [1] 2 3

13-12-2007, 20:01
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse dames zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, superstrakke kleding, De verplichte Hijaab niet dragen.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere meiden en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vriendinnen zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..

13-12-2007, 20:04


Als iemand niet stevig in zijn/haar schoenen staat gaat het meestal fout als ze veel vrienden hebben want dan zijn ze makkelijk te verleiden om dingen te doen die ze misschien niet willen of omdat ze denken dat het normaal is...

13-12-2007, 20:06
En wie beweert dat het niet zo is...

13-12-2007, 20:06

Citaat door Motrecht:
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse dames zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, superstrakke kleding, De verplichte Hijaab niet dragen.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere meiden en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vriendinnen zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..

'Re3qer ifsoessen' iqarith wennie igaah'djeh re3qer.

13-12-2007, 20:08



Citaat door NeelieferNiet:
Als iemand niet stevig in zijn/haar schoenen staat gaat het meestal fout als ze veel vrienden hebben want dan zijn ze makkelijk te verleiden om dingen te doen die ze misschien niet willen of omdat ze denken dat het normaal is...



Ja precies, maar de mens heeft toch beetje hersens gekregen en weet hoe ver die kan gaan. Of lopen er ook zonder..

13-12-2007, 20:09

Citaat door Motrecht:
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse dames zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, superstrakke kleding, De verplichte Hijaab niet dragen.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere meiden en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vriendinnen zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..



Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse jongens zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, westerse kleding,geen baard.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere Jongens en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vrienden zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..[/

13-12-2007, 20:11

Citaat door Motrecht:
Ja precies, maar de mens heeft toch beetje hersens gekregen en weet hoe ver die kan gaan. Of lopen er ook zonder..


Ik neem aan van wel...maar als ze het niet willen gebruiken of niet weten hoe ze ermee moeten omgaan doen ze de mensen na die het niet hebben en maar wat doen....

13-12-2007, 20:16

Citaat door Donkergroen:
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse jongens zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, westerse kleding,geen baard.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere Jongens en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vrienden zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..[/



Ga zelf je onderzoek uitvoeren.

13-12-2007, 20:16
Heb ik ook gedaan.

Alleen andere resultaat.

13-12-2007, 20:17
Noem je dat re3ker iefsoesen? ik denk eerder, niet gehoorzamen aan allah swt. Veel meiden weten heus wel dat ze dat niet mogen doen, maar ja verder doen ze er niets mee. ik zeg altijd zo: "allah leidt wie hij wil leiden"

13-12-2007, 20:17

Citaat door Donkergroen:
Heb ik ook gedaan.

Alleen andere resultaat.



Volgens mij kwam er niks uit je onderzoek.. en dacht je ik kopieer even.

13-12-2007, 20:18

Citaat door Motrecht:
Ga zelf je onderzoek uitvoeren.



ze heeft wel gelijk de jongens kunnen er ook wat van!!!!!!!!!

13-12-2007, 20:18


Nee hoor.

Toevallig had ik precies zelfde tekst in mn hoofd alleen ging het over de Jongens

13-12-2007, 20:20

Citaat door Motrecht:
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse dames zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, superstrakke kleding, De verplichte Hijaab niet dragen.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere meiden en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vriendinnen zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..

vergeet je de jongens niet die als hyena's jagen op die meiden?

13-12-2007, 20:22

Citaat door Motrecht:
Na lang nadenken ben ik er toch achtergekomen waarom een grote deel van de marokaanse dames zo verkeerd bezig zijn.
Relaties nemen heel normaal geworden, Het zwaar imiteren van de westerse mensen, superstrakke kleding, De verplichte Hijaab niet dragen.

heel simpel:
Ze worden gewoon zeer makkelijk beinvloedt door andere meiden en deze verrotte westerse samenleving, ze worden zo meegesleurd zonder dat ze het weten. Vriendinnen zijn de grootste oorzaak.

In dit geval Re3ker Jefsoesen zeggen we in het berbers eneg..
Nishen.
Ewa ja, tweried 'emancipatie'. Da geziever komt v/h Westen.


Maar ja. Zo hebt u jongens die zo doen/zijn hé.
Maar goed. [Nu gaat 't hier niet over.]

[Moge Allah -de Verhevene- ons allen leiden. Ameen.]

Pagina's : [1] 2 3