Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de Broeders..



Pagina's : [1] 2 3 4

13-12-2007, 19:07
Zouden jullie kunnen trouwen met een meid die zonder haar hijaab(hoofdoek) op straat loopt en/of strakke kleding?

Ikzelf niet. en het is mij opgevallen dat er een heleboel zijn die geen hijaab dragen, echt jammer

13-12-2007, 19:08


Een hoofddoek betekent tegenwoordig bijna niks meer. De meiden met hoofddoek zijn vaak nog erger als degene zonder.

Kijk gewoon naar het meisje en leer haar kennen.

13-12-2007, 19:09
Zonder hijaab zou ik niet erg vinden...ik zou er wel op blijven hameren dat ze t wel zou moeten dragen..iemand die strakke kleding draagt als vrouw hebben niet

13-12-2007, 19:10

Citaat door HerrRommel:
Een hoofddoek betekent tegenwoordig bijna niks meer. De meiden met hoofddoek zijn vaak nog erger als degene zonder.

Kijk gewoon naar het meisje en leer haar kennen.


Zo is dat maat! Hoofddoek heeft geen betekenis meer..en dat is eigenlijk best jammer... maar goed...

13-12-2007, 19:11


Ik weet nog niet echt wat voor vrouw ik wil

13-12-2007, 19:12
Nee, natuurlijk niet. Ik weet niet hoe de rest hierover denkt, (3 ja, 1 nee) maar op een gegeven moment als je trouwt moet je toch echt het rechte pad op!

13-12-2007, 19:12
Hoofdoek heeft tegewoordig geen betekenis?
Dus iets wat allah heeft verplicht heeft gesteld heeft geen betekenis meer

Je3le denkwijze van een pindakaaspot.

13-12-2007, 19:12
Nee. Ze dient zich te bedekken volgens de Islamitische voorschriften.

13-12-2007, 19:14

Citaat door Donkergroen:
Hoofdoek heeft tegewoordig geen betekenis?
Dus iets wat allah heeft verplicht heeft gesteld heeft geen betekenis meer

Je3le denkwijze van een pindakaaspot.



Yeh kardesh, altijd weer negatief he....


Zo bedoel ik het niet, de hoofddoek zelf heeft wel een betekenis... Maar diegene die een hoofddoek aandoet, daar kun je moeilijk een betekenis aan vastknopen....

13-12-2007, 19:15

Citaat door Donkergroen:
Hoofdoek heeft tegewoordig geen betekenis?
Dus iets wat allah heeft verplicht heeft gesteld heeft geen betekenis meer

Je3le denkwijze van een pindakaaspot.


Heeft idd geen betekenis meer.

Een piratenhoofddoek op je kop pleuren om daaronder een skinny broek aan te doen. En savonds op de achterbank belanden van een of andere gare Marokkaan is niet de bedoeling van een hoofddoek ben ik bang.

13-12-2007, 19:15

Citaat door Donkergroen:
Hoofdoek heeft tegewoordig geen betekenis?
Dus iets wat allah heeft verplicht heeft gesteld heeft geen betekenis meer

Je3le denkwijze van een pindakaaspot.

Hij bedoelt daarmee dat het tegenwoordig niet meer omdraait of een meid een hoofddoek draagt of niet. Omdat t niet automatisch haar gedrag of manier van leven karaktiriseert. Denk ik

13-12-2007, 19:16

Citaat door WaldMarrakech:
Hij bedoelt daarmee dat het tegenwoordig niet meer omdraait of een meid een hoofddoek draagt of niet. Omdat t niet automatisch haar gedrag of manier van leven karaktiriseert. Denk ik


Idd.

13-12-2007, 19:17



Citaat door KaDou:
Yeh kardesh, altijd weer negatief he....


Zo bedoel ik het niet, de hoofddoek zelf heeft wel een betekenis... Maar diegene die een hoofddoek aandoet, daar kun je moeilijk een betekenis aan vastknopen....



Je moet nu niet gaan generaliseren,

13-12-2007, 19:17

Citaat door WaldMarrakech:
Hij bedoelt daarmee dat het tegenwoordig niet meer omdraait of een meid een hoofddoek draagt of niet. Omdat t niet automatisch haar gedrag of manier van leven karaktiriseert. Denk ik



We weten allemaal wat er bedoeld wordt, het valt alleen niet mee om toe te geven.

13-12-2007, 19:18

Citaat door Donkergroen:
Je moet nu niet gaan generaliseren,


Waar zie je hem generaliseren?

Pagina's : [1] 2 3 4