Bekijk volle/desktop versie : Fisher Price Schommelstoel



Pagina's : [1] 2

13-12-2007, 15:09
Hallo dames!

Wie heeft er een Fisher Price schommelstoel voor haar kleintje gekocht? En heb je er iets aan gehad? Zijn ze echt rustig als ze er in zitten?
Let us know…

13-12-2007, 15:22


Nadeel:

Je kindje went aan de manier van wiegen en zal te allen tijde op DIE manier gewiegd willen worden om te slapen, kalmeren etc.

13-12-2007, 15:22
Yeps heb er 1, en heb er super veel aan gehad! De kleine werd er rustig van als hij huilde, viel er vaak in slaap....welke wil je?

13-12-2007, 15:23

Citaat door Maroc_Meissie:
Nadeel:

Je kindje went aan de manier van wiegen en zal te allen tijde op DIE manier gewiegd willen worden om te slapen, kalmeren etc.


Heb daar geen last van gehad, maar dat is persoonlijk.

13-12-2007, 15:24


mijn zusje heeft er 1,, vind hem voor een pas geboren baby wel heel erg hard wiegen, zelfs op de laagste stand..

maar de baby van me zusje vond het wel heel leuk

13-12-2007, 15:27
Ik wilde ook zo'n eentje halen.. Maar ik ben ook bang dat ie op een gegeven moment niets anders wil.. . Ze lijken me wel handig..

13-12-2007, 15:33
Die ik heb vindt ik erg fijn;



http://www.babygeardeluxe.nl/?menu=article&categoryID=89654&articleID=804237

13-12-2007, 15:34
Als ze alleen maar gewiegd wil worden, prima, zo'n stoel wordt toch niet moe..

Je hebt die nieuwe van Fisher Price, de Cradle Swing (189 euro), maar het nadeel daarvan vind ik dat je hem maar kort gebruikt (tot ongeveer 1 jaar). Nu zag ik gisteren bij Prenatal een andere van FR (129 euro) en daar kunnen ze als peuter ook nog in, omdat je hem om kunt ‘bouwen’ tot een echte schommelstoel.

Wie heeft welke en welke is het handigst..?

13-12-2007, 15:35

Citaat door Ilhampje:
Die ik heb vindt ik erg fijn;



http://www.babygeardeluxe.nl/?menu=article&categoryID=89654&articleID=804237



ja.. die is echt leuk

Maar tot welke leeftijd kan je ze gebruiken?

13-12-2007, 15:36
Kan je ze ook goedkoper krijgen???

13-12-2007, 15:39

Citaat door schems:
ja.. die is echt leuk

Maar tot welke leeftijd kan je ze gebruiken?


Tot een bepaalde kilo, 10 kilo dus rond de 6 maanden als ik me niet vergis?

13-12-2007, 15:42

Citaat door schems:
Kan je ze ook goedkoper krijgen???


Ja, via marktplaats. Die van 189 kost daar gemiddeld 100-130 euro...

13-12-2007, 15:45



Citaat door Alhamdoelillah:
Als ze alleen maar gewiegd wil worden, prima, zo'n stoel wordt toch niet moe..

Je hebt die nieuwe van Fisher Price, de Cradle Swing (189 euro), maar het nadeel daarvan vind ik dat je hem maar kort gebruikt (tot ongeveer 1 jaar). Nu zag ik gisteren bij Prenatal een andere van FR (129 euro) en daar kunnen ze als peuter ook nog in, omdat je hem om kunt ‘bouwen’ tot een echte schommelstoel.

Wie heeft welke en welke is het handigst..?


Ja maar lieve schat, na 6 maanden heeft je kleine behoefte om te bewegen, kruipen, lopen.... dus echt vast zitten vinden ze echt niet fijn!

13-12-2007, 16:17
Ik heb de Fisher Price Ocean Wonder schommelstoel

http://www.babyinfo.nl/advies/speelgoedwijzer/displayImage.asp?ImageUrl=images/products/large/H7184_A_211105_jpg.jpg

En moet zeggen dat het tot nu toe de ideale manier is om mijn kleine vent rustig te krijgen. Als ie huilt en ik leg 'm in z'n stoel is ie gelijk rustig en valt ie na een tijdje lekker in slaap.

Deze stoel kan zowel van voor naar achteren schommelen als van links naar rechts. Met 6 snelheden, 8 liedjes en 3 rustgevende watergeluiden en -beelden en mooie geluidjes en lichtjes. De ligstoel kan in 2 standen worden gezet, het kussen kan in de machine worden gewassen.

Nadeel van zo´n schommelstoel is inderdaad wel dat ze er tot een bepaalde leeftijd in kunnen. Alhoewel juist nu de tijd is om zo'n stoel te hebben aangezien ze nu bijna niks anders kunnen. Straks als ze wat ouder zijn zul je ze toch niet rustig in een stoel kunnen leggen en hebben ze andere afleidingen.

Kortom, een aanrader!

13-12-2007, 16:20

Citaat door Sabreen84:
Ik heb de Fisher Price Ocean Wonder schommelstoel

http://www.babyinfo.nl/advies/speelgoedwijzer/displayImage.asp?ImageUrl=images/products/large/H7184_A_211105_jpg.jpg

En moet zeggen dat het tot nu toe de ideale manier is om mijn kleine vent rustig te krijgen. Als ie huilt en ik leg 'm in z'n stoel is ie gelijk rustig en valt ie na een tijdje lekker in slaap.

Deze stoel kan zowel van voor naar achteren schommelen als van links naar rechts. Met 6 snelheden, 8 liedjes en 3 rustgevende watergeluiden en -beelden en mooie geluidjes en lichtjes. De ligstoel kan in 2 standen worden gezet, het kussen kan in de machine worden gewassen.

Nadeel van zo´n schommelstoel is inderdaad wel dat ze er tot een bepaalde leeftijd in kunnen. Alhoewel juist nu de tijd is om zo'n stoel te hebben aangezien ze nu bijna niks anders kunnen. Straks als ze wat ouder zijn zul je ze toch niet rustig in een stoel kunnen leggen en hebben ze andere afleidingen.

Kortom, een aanrader!


is deze bij prenatal te krijgen? en hoeveel is ie?

Pagina's : [1] 2