Bekijk volle/desktop versie : meiden, doen jullie aan cadeautjes met eleid?



Pagina's : [1] 2

13-12-2007, 13:53
Mijn nicht en haar man geven elkaar cadeautjes op eleid. Zo leuk!! Doet iedereen hieraan of alleen sommigen?

13-12-2007, 13:54


Wij niet...maar vind het wel leuk... denk dat ik die maar moet introduceren

13-12-2007, 13:55
Yeup! Aangezien we al jaren geen verjaardag vieren doe ik het op deze manier.
Ik koop niet voor iedereen cadeautje: wel enkel voor Aanstaande, Ma, pa, schoonma, en de kinderen in de familie! (dochtertje + zoons van broer en zus)

13-12-2007, 13:56
ik moet nog zoveeel kadootjes kopen


iemand tips , o.a jongen, 9 jaar, jongen 4 jaar

twee meiden 4 jaar


13-12-2007, 13:59



Citaat door Nisrientje:
ik moet nog zoveeel kadootjes kopen


iemand tips , o.a jongen, 9 jaar, jongen 4 jaar

twee meiden 4 jaar




Dochtertje van 4 van een vriendin is dol op de Princess. Dus voor haar heb ik tuisslofjes gekocht van Princess en daarbij ga ik vanavond nog een pyama van zoeken !

13-12-2007, 14:00

Citaat door Bridezilla:
Dochtertje van 4 van een vriendin is dol op de Princess. Dus voor haar heb ik tuisslofjes gekocht van Princess en daarbij ga ik vanavond nog een pyama van zoeken !


ja deze meidne zijn ook gek op prinesse dingen!

ik moet dit week end nog gaan beginnen

13-12-2007, 14:01
Jep...heb al voor iedereen wat ingeslagen Wel handig nu samen met de kerst...is al alles mooi voorverpakt

13-12-2007, 14:03

Citaat door Nisrientje:
ja deze meidne zijn ook gek op prinesse dingen!

ik moet dit week end nog gaan beginnen


Bart Smit! Daar heb ik ze gevonden, zijn echt super cute! K heb ook zo'n ophang spul gekocht voor aan de deur, zo'n grote afbeelding staat dan princess op, en dan met gordijntjes in roos zo lief!

13-12-2007, 14:07
ik ga voor de kinderen iets leuks kopen, aangezien we geen verjaardagen of sinterklaas vieren vind ik het toch leuk.

Alleen weet ik nog niet wat.

13-12-2007, 14:08
Wij hebben ook voor elkaar en voor alle kinderen en onze ouders cadeautjes gekocht. Was een hele klus om voor iedereen iets leuks te vinden maar het is Alhamdoelilah gelukt!


.:UcA:.

13-12-2007, 14:10
Mijn zoon krijgt kleding en een leuk spel voor de psp.
Met mijn vriendinnen hebben wij gezellig lootjes getrokken en dan komen we gezellig samen op de zaterdag na eid en vieren we het samen met allemaal leuke kadootjes voor elkaar

13-12-2007, 14:17
Ik ga alleen voor de kleintjes een cadeautje kopen insahallah.. kan toch niet voor iedereen (broers, zussen, ouders, schoonzussen, neefjes, nichtjes) een cadeau kopen Nee, ik ga insahallah 4 cadeaus kopen en dat vind ik genoeg voor kinderen... en wil ook graag iets voor mijn ouders kopen, maar wat??

iemand tips!!!

13-12-2007, 14:28



Citaat door Leila1982:
Ik ga alleen voor de kleintjes een cadeautje kopen insahallah.. kan toch niet voor iedereen (broers, zussen, ouders, schoonzussen, neefjes, nichtjes) een cadeau kopen Nee, ik ga insahallah 4 cadeaus kopen en dat vind ik genoeg voor kinderen... en wil ook graag iets voor mijn ouders kopen, maar wat??

iemand tips!!!


Mama krijgt een Kenwood major
Papa krijgt pulls

Misschien een idee

13-12-2007, 14:59
Hij krijgt dit jaar een mooie sjaal met bijpassende handschoenen kado.
Verder geef ik wel wat aan de kids vd familie. Het zijn er niet veel..

13-12-2007, 17:42

Citaat door Bridezilla:
Mama krijgt een Kenwood major
Papa krijgt pulls

Misschien een idee


Wat is een kenwood major

en met pulls bedoel je toch een pullover? een trui.

Pagina's : [1] 2