Bekijk volle/desktop versie : heb je ook spijt?



Pagina's : [1] 2 3

13-12-2007, 09:21
[

dat je diegene heb laten gaan,
of dat je nooit heb laten merken hoe je voor iemand voelde
of dat je de seintjes niet opmerkte en nu pas weet dat er iets speelde

]
ik weet alles is mektaab, maar je kan er toch aan denken

13-12-2007, 09:26


Dingen om de één of andere manier te hebben laten gaan en je realiseert je pas bij nader inzien dat dit wellicht de grootste fout van jouw leven is geweest. We roepen allemaal 'agh het is elmakteb',maar het is niet zo gemakkelijk dat het ff slikken en weer doorgaan is. Het doet zeer,maar uiteindelijk leggen we ons er bij neer dat Allah je nooit iets ontneemt zonder er iets beters voor terug te geven.

13-12-2007, 09:30

Citaat door Elmakteb:
Dingen om de één of andere manier te hebben laten gaan en je realiseert je pas bij nader inzien dat dit wellicht de grootste fout van jouw leven is geweest. We roepen allemaal 'agh het is elmakteb',maar het is niet zo gemakkelijk dat het ff slikken en weer doorgaan is. Het doet zeer,maar uiteindelijk leggen we ons er bij neer dat Allah je nooit iets ontneemt zonder er iets beters voor terug te geven.



mooi gezegd

helemaal waar, en als je dan terug denkt aan de rede dan is dat meestal de meest lullige rede die je maar kan bedenken

maar ghair inshaAllah

ps toepasselijke nick

13-12-2007, 09:32

Citaat door mieneer_kaktus:
mooi gezegd

helemaal waar, en als je dan terug denkt aan de rede dan is dat meestal de meest lullige rede die je maar kan bedenken

maar ghair inshaAllah

ps toepasselijke nick




Vaak is dat ook het geval en dat maakt het allemaal zoveel maler moeilijker,maar met moeilijkheden komt verlichting.

Amien.

p.s I know...

13-12-2007, 09:43



Citaat door Elmakteb:


Vaak is dat ook het geval en dat maakt het allemaal zoveel maler moeilijker,maar met moeilijkheden komt verlichting.

Amien.

p.s I know...



jah dat maakt het alleen maar ingewikkelder
met moeilijkheden komen ook mogelijkheden...zeggen ze

voor dat Allah een deur sluit gaan er 10 open

13-12-2007, 09:59

Citaat door mieneer_kaktus:
[

dat je diegene heb laten gaan,
of dat je nooit heb laten merken hoe je voor iemand voelde
of dat je de seintjes niet opmerkte en nu pas weet dat er iets speelde

]
ik weet alles is mektaab, maar je kan er toch aan denken

[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het leven is wat je er zelf van maakt...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Mannen snappen geen hints zeggen ze toch altijd? Daarom ben ik altijd straight to the point, dat word overigens ook niet altijd gewaardeerd

13-12-2007, 10:07

Citaat door Sweet_lailaatje:
[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het leven is wat je er zelf van maakt...[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Mannen snappen geen hints zeggen ze toch altijd? Daarom ben ik altijd straight to the point, dat word overigens ook niet altijd gewaardeerd


niet altijd


en mannen snappen wel hints, alleen geen vrouwelijke hintjes...achteraf word het dan wel duidelijk alleen is het in meeste gevallen te laat dan.

misschien gaan straight to the point en geloofwaardig niet goed samen

13-12-2007, 10:16

Citaat door mieneer_kaktus:
niet altijd


en mannen snappen wel hints, alleen geen vrouwelijke hintjes...achteraf word het dan wel duidelijk alleen is het in meeste gevallen te laat dan.

misschien gaan straight to the point en geloofwaardig niet goed samen


Juist en te laat is te laat [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Staight to the point en geloofwaardig gaat wel degelijk samen.

13-12-2007, 10:18

Citaat door mieneer_kaktus:
[

dat je diegene heb laten gaan,
of dat je nooit heb laten merken hoe je voor iemand voelde
of dat je de seintjes niet opmerkte en nu pas weet dat er iets speelde

]
ik weet alles is mektaab, maar je kan er toch aan denken


Ik heb nergens spijt van. het enige waar ik wel spijt van heb gehad. is dat ik veelste lief was. ik weet het is moeilijk te geloven, maar ik kan ook aardig zijn!

groetjes hp24

13-12-2007, 10:23

Citaat door Sweet_lailaatje:
Juist en te laat is te laat [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Staight to the point en geloofwaardig gaat wel degelijk samen.


waarom spijt? als je alles achteraf relativeert dan is het altijd het beste geweest.
je moet nooit ergens spijt van krijgen. overal van genieten. ik ben altijd toch blij geweest dat ik mijn ex geen duizendste kans heb gegeven nadat hij pas na 2 jr kwam opdagen! ben echt blij. Achteraf was ik zo blij dat ik hem niet meer terugnam. hij had zoveel smoesjes en die krokodillentranen [I]die werkte niet meer bij mij!
ik sterf liever dan dat ik een man duidelijk maak dat ik hem wil, heb het ooit gedaan en weet nu dat ik het nooit moet doen. want mannen lopen echt dan direct naast hun schoenen!
groetjes hp24[/I]

13-12-2007, 10:24

Citaat door Sweet_lailaatje:
Juist en te laat is te laat [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Staight to the point en geloofwaardig gaat wel degelijk samen.


gaat er niet om wat jij vind

13-12-2007, 10:25

Citaat door Sweet_lailaatje:
Juist en te laat is te laat [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Staight to the point en geloofwaardig gaat wel degelijk samen.


Zolang je maar iemand voor je hebt die je alles kan zeggen.
Maar meestal ontstaat er in het contact met zo iemand, geen moeilijke situatie...

13-12-2007, 10:27



Citaat door hp24:
waarom spijt? als je alles achteraf relativeert dan is het altijd het beste geweest.
je moet nooit ergens spijt van krijgen. overal van genieten. ik ben altijd toch blij geweest dat ik mijn ex geen duizendste kans heb gegeven nadat hij pas na 2 jr kwam opdagen! ben echt blij. Achteraf was ik zo blij dat ik hem niet meer terugnam. hij had zoveel smoesjes en die krokodillentranen [I]die werkte niet meer bij mij!
ik sterf liever dan dat ik een man duidelijk maak dat ik hem wil, heb het ooit gedaan en weet nu dat ik het nooit moet doen. want mannen lopen echt dan direct naast hun schoenen!
groetjes hp24[/I]


Fouten maken is menselijk, maar op een bepaald moment slaat de weegschaal door...

Niet alle mannen lopen naast hun schoenen.

13-12-2007, 10:29

Citaat door hp24:
waarom spijt? als je alles achteraf relativeert dan is het altijd het beste geweest.
je moet nooit ergens spijt van krijgen. overal van genieten. ik ben altijd toch blij geweest dat ik mijn ex geen duizendste kans heb gegeven nadat hij pas na 2 jr kwam opdagen! ben echt blij. Achteraf was ik zo blij dat ik hem niet meer terugnam. hij had zoveel smoesjes en die krokodillentranen [I]die werkte niet meer bij mij!
ik sterf liever dan dat ik een man duidelijk maak dat ik hem wil, heb het ooit gedaan en weet nu dat ik het nooit moet doen. want mannen lopen echt dan direct naast hun schoenen!
groetjes hp24[/I]


Check je puntje![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]I like woman like you![/FONT]

Citaat door mieneer_kaktus:
gaat er niet om wat jij vind


[FONT=Comic Sans MS]Waar heb jij last van? Báz je vraagt leden om hun mening en als die een mening geven, ga je non chalant antwoorden dat het er niet om gaat wat ik vind.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Daar gaat het zeker niet om. [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Jij jouw leven en ik het mijne![/FONT]


Citaat door IceTea35:
Zolang je maar iemand voor je hebt die je alles kan zeggen.
Maar meestal ontstaat er in het contact met zo iemand, geen moeilijke situatie...


[FONT=Comic Sans MS]Klopt, ik zie het heel vaak, ik heb 2 collega's en in het begin botste het heel erg, omdat ik zeer direct ben, maar nu gaat het prima, want ze kennen me.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Als ik weer iets zeg waarvan ik denk Auch dan hoor ik om me heen dat is laila-eigen!

13-12-2007, 10:32
Juist zodra een man weet dat je hem echt wilt en je gaat echt voor hem dan gaan ze echt naast hun schoenen lopen

Pagina's : [1] 2 3