Bekijk volle/desktop versie : dames heeeeeeeeeelp



13-12-2007, 09:10
sinds ik zwanger ben eet ik alleen maar fruit,koekjes en chips (chips naturel haalt mijn misselijkheid weg)...voor de rest waloeee Ik probeer te ontbijten maar er gaat niet meer dan 1 broodje naar binnen.


Zoals jullie zien is dit zwaaar ongezond,hoe moet ik dit oplossen zodat ik meer trek krijg.

Tijdens mijn 3e zwangerschap had ik precies zelfde probleem,maar pa na de 5e maand en ik had toen een dietiste omdat ik 6 a 8 kg was afgevallen in 2 maanden tijd ipv aankomen. Maar dit keer is het 10 keer erger.


Naar een dietiste gaan helpt niet dus bestaan er bedicijnen om trek te krijgen,want werkelijkwaar ik haat nu alles...(groente,vis,kip,vlees alllllllles wat gezond is)

13-12-2007, 09:14


knijper op je neus, ogen dicht en snel wat naar binnen proppen, glas fris eroverheen gooien zodat je geen smaakjes meer in je mond overhoudt..



en op de bank gaan zitten uitbuiken..



kzou t anders ook ni weten

13-12-2007, 09:28
Ik heb het ook gehad de eerste 14 weken van mijn zwangerschap. Ik was 5/6 kilo afgevallen ongeveer omdat ik niets binnenhield en alles vies vond. Het was echt verschrikkelijk. Ik heb medicijnen gehad tegen de misselijkheid. Eerst zetpillen en daarna gewone pilletjes. Misselijkheid werd iets minder maar mijn eetlust werd er niet beter op. Met 15 weken is alles gelukkig over gegaan en kon ik weer normaal eten.

Je zegt zelf al dat je fruit eet. Dat is al gezond genoeg eigenlijk. Probeer gewoon zoveel mogelijk te drinken en daarnaast vitaminepillen in te nemen speciaal voor zwangere vrouwen. Meer kun je helaas niet doen. Incha
allah is het gauw over en kun je weer genieten van je zwangerschap.

13-12-2007, 09:34
Had je hier ook niet last van tijdens je vorige zwangerschap?
Hoe had je het dan opgelosd?

13-12-2007, 09:51


En het moet mij weer overkomen dat ik ALLES lekker vind en dat ik uitgebreid ontbijt .. lunch en een avondmaaltijd makkelijk naar binnen werk en dan ' s avonds gerust nog wel aan iets lekker wil knabbelen.



13-12-2007, 09:57

Citaat door Goegie:
En het moet mij weer overkomen dat ik ALLES lekker vind en dat ik uitgebreid ontbijt .. lunch en een avondmaaltijd makkelijk naar binnen werk en dan ' s avonds gerust nog wel aan iets lekker wil knabbelen.






Je vergeet de brunch.

13-12-2007, 10:00

Citaat door Oemmi:


Je vergeet de brunch.


Jah idd .. EN de tussendoortjes!