Bekijk volle/desktop versie : Benzema is killer !



Pagina's : [1] 2

12-12-2007, 23:16
Hahah hij prikt ff 2 gemakkelijk

12-12-2007, 23:17


miste wel een grote kans

12-12-2007, 23:27

Citaat door Clash:
miste wel een grote kans



hij is 19 jaar..


benzema en ben arfa dat is gewoon niet meer leuk.. benzema als aanvaller is gewoon overal te bekennen links rechts centraal.. loopt altijd vrij.. een echte allrounder.. ik kan er eigenlijk geen opnoemen, die op zon leeftijd eigenlijk alles heeft, verschrikkelijk technisch pff..

ik zag laatst wedstrijd tegen strasbourg.. hij was echt dodelijk..

12-12-2007, 23:28

Citaat door Clash:
miste wel een grote kans


Die speler houde hem gwn goed tegen

12-12-2007, 23:29



Citaat door WeTheBest:
Die speler houde hem gwn goed tegen



hield..

maar ik vind dat Clash wel gelijk heeft die had hij er in moeten prikken, was niet hard geschoten op zich deed ie t wel goed tegendraads.. maar moest harder..

want de tegenaanval mistte darcheville een levensgrote kans.. die was moeilijker om te missen en dan was het 1-1 geweest.. maar laten we niet vergeten hijs 19 jaar.. en die 2e doelpunt van hem was schitterend..

12-12-2007, 23:31

Citaat door KASTRO:
hij is 19 jaar..



jah dus? tis een killer toch? ewa die had er best in gemogen vind ik .. k zeg nie dat ie slecht is ofzo

12-12-2007, 23:32

Citaat door KASTRO:
hield..

maar ik vind dat Clash wel gelijk heeft die had hij er in moeten prikken, was niet hard geschoten op zich deed ie t wel goed tegendraads.. maar moest harder..

want de tegenaanval mistte darcheville een levensgrote kans.. die was moeilijker om te missen en dan was het 1-1 geweest.. maar laten we niet vergeten hijs 19 jaar.. en die 2e doelpunt van hem was schitterend..



wou niet houde zeggen maar houd

12-12-2007, 23:33

Citaat door Clash:
jah dus? tis een killer toch? ewa die had er best in gemogen vind ik .. k zeg nie dat ie slecht is ofzo


nee en dat zeg ik ook niet, dat was ff een understatement

op zon leeftijd zo goed.. ik zeg ook niet dat je niet zegt..


sterker nog hij had er in gemoeten en dat zei ik net ook..
want als darcheville die kans niet had gemist was het 1-1 en dan was de 2e ronde ver weg

12-12-2007, 23:37
benzema toni henry ben arfa ribery nasri malouda vs. mathijssen heitinga bouma............





12-12-2007, 23:39
nasri speelde gisteren ook goed, stuk voor stuk toppers

12-12-2007, 23:40

Citaat door Mister_Riffi:
nasri speelde gisteren ook goed, stuk voor stuk toppers



die gaan tegen jouw gouwe oranje spelen.. laat de leeuw niet in zn hempie staan hé.. wel toejuichen!!

12-12-2007, 23:43

Citaat door KASTRO:
die gaan tegen jouw gouwe oranje spelen.. laat de leeuw niet in zn hempie staan hé.. wel toejuichen!!




Robben, V. Nistelrooy, V. Persie, Kuijt en Babel die zullen ook een plaag zijn voor de verdedigers van Italie en Frankrijk, vooral Babel en Van Persie

12-12-2007, 23:46


prachtige voetballers..

die algerijnen zijn echt goed bezig in Frankrijk

13-12-2007, 10:52
correctie die Kabyliers zijn goed bezig in Frankrijk, Kabyliers (Algerijnse Imazighen) zien zichzelf in de eerste plaats als Kabylier...Benzema, Ziani, Nasri, Zidane allen Kabyle....

13-12-2007, 14:01

Citaat door Redouan_Hengst:
correctie die Kabyliers zijn goed bezig in Frankrijk, Kabyliers (Algerijnse Imazighen) zien zichzelf in de eerste plaats als Kabylier...Benzema, Ziani, Nasri, Zidane allen Kabyle....


voor mij zijn het gewoon algerijnse dieven...

en wie zegt dat nasri een kbayli is...benzama wel dat kan je zien aan zn dikke kop. haha

ik zou zo affelay en alle andere marokaanse talenten in willen ruilen voor deze artiest.

Pagina's : [1] 2