Bekijk volle/desktop versie : Wash willen ze..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-12-2007, 22:12
Aissati expres verpesten wella??
Gelijk erin gebracht na de 1-0 achterstand.. ..

Zo bouwt ie toch geen vertrouwen op..

12-12-2007, 22:14


Khoop dat ie een goede invalbeurt maakt; misschien dat ie Wouters nu wel kan overtuigen voor een basisplaats dit weekend.

Geldt trouwens ook voor Perez; allatief, wat vind ik hem dodelijk zeg.

Maarja, kan misschien juist vertrouwen géven. Met andere woorden: we staan achter, we gooien onze "trump card" in het veld.

Maarja, wat jij zegt is natuurlijk ook waar.

12-12-2007, 22:15

Citaat door Prodigy:
Khoop dat ie een goede invalbeurt maakt; misschien dat ie Wouters nu wel kan overtuigen voor een basisplaats dit weekend.

Geldt trouwens ook voor Perez; allatief, wat vind ik hem dodelijk zeg.

Maarja, kan misschien juist vertrouwen géven. Met andere woorden: we staan achter, we gooien onze "trump card" in het veld.

Maarja, wat jij zegt is natuurlijk ook waar.



Wat jij zegt dacht ik ook.. Dat het juist vertrouwen kan geven omdat ze toch al achter staan.. Maar je moet mentaal erg sterk zijn om dat dan te kunnen verwerken..

Lazovic mogen ze van mij ook in de prullenbak doen.. dat roek al een hele tijd..

12-12-2007, 22:17

Citaat door Blueeyez81:
Wat jij zegt dacht ik ook.. Dat het juist vertrouwen kan geven omdat ze toch al achter staan.. Maar je moet mentaal erg sterk zijn om dat dan te kunnen verwerken..

Lazovic mogen ze van mij ook in de prullenbak doen.. dat roek al een hele tijd..

Haha, kbegrijp dat mensen dat vinden van Lazovic. Hij komt soms ook erg knullig over.

Maarja, ik zelf blijf gecharmeerd van hem Gaat altijd dreiging van die jongen uit.

12-12-2007, 22:19



Citaat door Prodigy:
Haha, kbegrijp dat mensen dat vinden van Lazovic. Hij komt soms ook erg knullig over.

Maarja, ik zelf blijf gecharmeerd van hem Gaat altijd dreiging van die jongen uit.


Ik kan hem niet uitstaan.. echt een egoïst..

Dreiging? Voor het publiek ja.. hij schiet bijna elke bal de tribune in..

12-12-2007, 22:23

Citaat door Blueeyez81:
Ik kan hem niet uitstaan.. echt een egoïst..

Dreiging? Voor het publiek ja.. hij schiet bijna elke bal de tribune in..


12-12-2007, 22:25

Citaat door Prodigy:


Hij doet altijd alles goed tot aan het schot.. dan verpest ie het ..

Maar Aissati & Perez spelen lekker man

12-12-2007, 22:26

Citaat door Blueeyez81:
Ik kan hem niet uitstaan.. echt een egoïst..

Dreiging? Voor het publiek ja.. hij schiet bijna elke bal de tribune in..


jij weer he met je humor!

Maar ik vind Lazovic echt goed man, hij is echt supersnel met de bal en ja soms ook slordig

12-12-2007, 22:29

Citaat door Blueeyez81:
Hij doet altijd alles goed tot aan het schot.. dan verpest ie het ..

Maar Aissati & Perez spelen lekker man

Aissati is mn lieveling, maar Perez mn favoriet
Ewa fhem

12-12-2007, 22:29

Citaat door Seliima:
jij weer he met je humor!

Maar ik vind Lazovic echt goed man, hij is echt supersnel met de bal en ja soms ook slordig


Wa sorry dan ..

Supersnel met de bal die hij 9 van de 10x laat liggen ja..
en hij verpest het hele team.. altijd voor eigen succes gaan.. heel vaak kan hij hem afleggen maar dan schiet hij toch zelf.. ik vind hem zwaar psv-onwaardig.. Je zou denken dat een club zich omhoog werkt in jaren maar bij PSV lijkt het omlaag te gaan qua spitsen..

Romario
Ronaldo
Nillis
v. Nistelrooij
.
.
.
.
.
Lazovic..

12-12-2007, 22:30

Citaat door Prodigy:
Aissati is mn lieveling, maar Perez mn favoriet
Ewa fhem



Yaowedie ik fhemde 'm al toen je het nog aan typen was

12-12-2007, 22:31

Citaat door Blueeyez81:
Wa sorry dan ..

Supersnel met de bal die hij 9 van de 10x laat liggen ja..
en hij verpest het hele team.. altijd voor eigen succes gaan.. heel vaak kan hij hem afleggen maar dan schiet hij toch zelf.. ik vind hem zwaar psv-onwaardig.. Je zou denken dat een club zich omhoog werkt in jaren maar bij PSV lijkt het omlaag te gaan qua spitsen..

Romario
Ronaldo
Nillis
v. Nistelrooij
.
.
.
.
.
Lazovic..



Ta ga weg man v. Nistelrooij die mag een treed of 10 naar beneden die klungel Lazovic is alleen soms ego, daarin heb je gelijk maar voor de rest een toppie speler

12-12-2007, 22:33



Citaat door Seliima:
Ta ga weg man v. Nistelrooij die mag een treed of 10 naar beneden die klungel Lazovic is alleen soms ego, daarin heb je gelijk maar voor de rest een toppie speler


Het was geen klassering a boezedjief ..
Het was de spitsen in volgorde van tijd..

En Lazovic beter dan v. Nistelrooij?

12-12-2007, 22:37
Hij maakte een goede invalbeurt...voor psv is het gewoon wachten op een nieuwe trainer..stom van mendez een doelpunt zou niet erg geweest zijn, want psv was beter op dat moment, maar goed de uefa cup is ook niet verkeerd en die gaat psv winnen

12-12-2007, 22:38

Citaat door Blueeyez81:
Het was geen klassering a boezedjief ..
Het was de spitsen in volgorde van tijd..

En Lazovic beter dan v. Nistelrooij?


Ooooh, sorry

Kijk die 2 kunnen van elkaar leren, Lazovi kan v.Nistelrooij leren voetballen en v.Nistelrooij kan Lazovic leren scoren op bizarre manieren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6