Bekijk volle/desktop versie : De meest gekke, droge, lachwekkende..



Pagina's : [1] 2 3 4

12-12-2007, 21:36
...opmerking van vrouwen tijdens hun bevalling.

Ik kwam dat tegen op een andere forum, en ik zal er een paar plaatsen. Hebben jullie ook gekke dingen lopen roepen/gillen tijdens jullie bevalling?


toen ik aan het bevallen was riep ik heel hard fuck!! waarop de verloskundige heel droog zei; nu niet, dat heb je 9 maanden geleden gedaan

Na veel gepers(was al uren bezig)werd toch maar het besluit genomen om naar het ziekenhuis te gaan...de heren van de ambulance stapten binnen bij ons de woonkamer in en toen scheen ik gezegd te hebben,"Moeten we dat allemaal zelf betalen??!!"hahaha waar je al niet aan denkt!! Hoezo gierige hollander

Tijdens het persen heb ik gescholden dat dat bij het programma "de bevalling" allemaal veel sneller leek te gaan. "" zei de verloskundige, "maar daar wordt in geknipt". Waarop ik gilde "neee neeee niet knippen"...........niet bij nagedacht dat ze daar iets heel anders mee bedoelde

Mijn schoonmoeder had gezegd als je het gevoel hebt dat je dood gaat is het er! Ik kreeg zware weeenstorm en trok het echt niet meer gingen ze toucheren had ik nog maar 3 cm! en ik heel hard roepen en je moeder is ook een vuile leugenaar ik ga dood en ben nog niet eens op de helft !

en ik schijn tijdens een wee de verloskundige in dr kont geknepen te hebben maar dat weet ik niet meer hihihi Ajemmaa kan je zo geweldadig worden tegen je Vk

12-12-2007, 21:39


ik heb niets raars gezegd tijdens het bevallen alleen wel iets raars gedaan zoals uitgebreid poepen en pissen in de woonkamer,ben thuisbevallen, ikschaamde me kapot!!

12-12-2007, 21:39
mijn 1 bevalling was een hel!!!


Ik riep naar mijn man,Saffie,ik hoef geen kinderen meer,en ik haat jou,het is allemaal jouw schuld klootzak....hij zat meskien alleen ja te knikken...een zuster vond het niet leuk en zei: schreeuw niet zo,je bent niet de enige die aan het bevallen is,ik zei: rot op,kwil jouw hoofd niet meer zien. Ik heb toen ook niet meer gezien.

tijdens mijn 2e bevalling viel mijn man in slaap terwijl ik bijna ging bevallen Maar meskien khad hem gek gemaakt,ik liep heel lang met voorweeen en gingen zowat elke nacht naar het ziekenhuis.


tijdens mijn 3e bevalling zat ik de shahada de zeggen

12-12-2007, 21:39
hij is leuk!!

ik vroeg of mijn kinderen zwart haar hadden

de verloskundige vond het een heeeele stomme vraag en antwoordde : nee, blond. terwijl ik het vroeg omdat ik wist dat al mijn broertjes licht haar hadden bij de geboorte dus ik vond he wel grappig. maar ja, ben dna ook met zwarte piet getrouwd..

12-12-2007, 21:46


ik hou mijn hoofd wel koel tijdens de bevallingen van mijn 3 kids.ik vroeg op een gegeven moment aan de vk hoeveel van het hoofdje is er al uit,ze keek me met grote ogen aan en zei:nou praten kun je wel..hahhhaha

12-12-2007, 21:46
Nog een paar;

Na de bevalling had mijn man een leuke toen de vk zei wil je je kind vasthouden............. hij zegt kun je hem niet eerst wat beter schoonmaken Het zal je man maar wezen

deze is leuk;

Verteld door een vk aan een kraamvrouw
Een man belde naar de verloskundige en zei "Mijn vrouw heeft al 4 cm ontsluiting".

De verloskundige vraagt dus aan die man hoe hij weet dat zijn vrouw al 4 cm ontsluiting heeft...

Bleek dat hij het hoofdje al kon zien en dat opgemeten had....

Ik zei dat ik moest poepen. Dat is een perswee zei de vk. Nee ik moet ECHT poepen zei ik nog.
Zij bleef volhouden dat het perssdrang was.
Vervolgens scheet ik het bed vol en zei "...ik zei toch dat ik ECHT moest poepen"

Het enige wat ik heb geroepen is dit doe ik nooit meer want ik hal de volgende wel uit China! Daar wordt nu nog smakelijk om gelachen...

omdat de persweeen lang duurde en mijn zoontje er nog niet uit wilde komen blijk ik te hebben geroepen dat ze de volgende dag maar terug moesten komen, ik had er geen zin meer in...

12-12-2007, 21:47
nou galisa praten kan jij ook als geen ander

12-12-2007, 21:49
Ik moet nu wel lachen om al die opmerkingen, maar hopen dat mij het lachen niet zal vergaan tijdens de bevalling

12-12-2007, 21:50

Citaat door Oum Youssef:
nou galisa praten kan jij ook als geen ander



Het zijn niet mijn opmerkingen (heb ze van een andere site geplukt). Ik moet nog bevallen

12-12-2007, 21:55

Citaat door Galisa:
Het zijn niet mijn opmerkingen (heb ze van een andere site geplukt). Ik moet nog bevallen



oo ik dacht jij ze geroepen had maar ik zie dat je bijna uitgerekend bent.Allah ya3tiek wa9fa sahla inchAllah.en hou je hoofd koel

12-12-2007, 22:00

Citaat door Galisa:
Nog een paar;


De verloskundige vraagt dus aan die man hoe hij weet dat zijn vrouw al 4 cm ontsluiting heeft...

Bleek dat hij het hoofdje al kon zien en dat opgemeten had....[/COLOR]



Zo, ik kwam niet meer bij hier achter mijn computer. Wat een grap zeg!

12-12-2007, 22:00
ik heb me doodgelachen hier, kheb tranen in mijn ogen.. Heb in geen tijden zo hard gelachen

12-12-2007, 22:04



Citaat door Soukaina22:
ik heb niets raars gezegd tijdens het bevallen alleen wel iets raars gedaan zoals uitgebreid poepen en pissen in de woonkamer,ben thuisbevallen, ikschaamde me kapot!!



haaaaaaaaaaaaahaahahahhahahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hahaaaaaaaaaaaaa

12-12-2007, 22:19
WHAHAAHAHAHAHHA ZOOOO ERG allemaal, nog meer nog meer!!

12-12-2007, 23:05

Citaat door Imanes_shop:
WHAHAAHAHAHAHHA ZOOOO ERG allemaal, nog meer nog meer!!



Ja ik had gehoopt dat de moeders hier met sappige opmerkingen zouden komen, maar een paar die gekke dingen hebben geroepen. Ik zal kijken of ik nog wat grappige of suffe opmerkingen kan vinden.

Pagina's : [1] 2 3 4