Bekijk volle/desktop versie : Buiten slapen...



Pagina's : [1] 2 3

12-12-2007, 13:05
In de meeste scandinavische landen, laten ze hun kids buiten slapen een ijslandse vriendin van die heeft 3 kinderen en de middagdutjes doen ze allemaal buiten in de kinderwagen, ook al vriest het....

we gingen daar een keer eten (toen we nog in NL woonde) en toen zei ze ik moet ff de kleine aankleden want hij gaat slapen... dus ik vroeg hoe bedoel je Aankleden? Toen zei ze dat alle kids vanaf hun geboorte buiten hun dutjes doen, voor de frisse lucht

En mijn bovenbuurvrouw (hier) komt uit denemarken en normaal gesproken doet zij het ook maar omdat zij het hier te dusty vindt... slaapt ie in zijn kamer met het raam wagenwijd open....

En wij maar denken zal ons kindje het niet te koud hebben??


12-12-2007, 13:07


een creche schjint eht ook te doen in NL. verhoogt de weerstand. msakien, die kindjes als konijntjes opgerold

12-12-2007, 13:08
!





Ik slaap al niet lekker als m'n voet uitsteekt, laat staan met een bevroren gezicht.

12-12-2007, 13:08
Klinkt logisch...En gezond!

12-12-2007, 13:10


Slapen in een kinderwagen, elke dag...zo gezond lijkt me dat nu ook weer niet. En een open raampje moet toch genoeg zijn?

12-12-2007, 13:10

Citaat door noona:
een creche schjint eht ook te doen in NL. verhoogt de weerstand. msakien, die kindjes als konijntjes opgerold


nou ik zou het echt niet goed vinden hoor....weerstand kunnen ze ook op een andere manier opbouwen

@ Schrijf Ster... een bevroren gezicht

12-12-2007, 13:10
Als je een baby wilt jatten moet je gewoon naar Ijsland, staan er genoeg voor de deur.

12-12-2007, 13:11
Een buurvrouw van mij deed het ook. (een nederlandse).
Haar zoontjes deden smiddags buiten een dutje. Regen of geen regen...
(Vertelde m'n moeder laatst :hihi

12-12-2007, 13:12

Citaat door Schrijf_ster1:
Als je een baby wilt jatten moet je gewoon naar Ijsland, staan er genoeg voor de deur.





ze hebben ook van die megagrootte kinderwagens. zodat ze er nog makkelijk tot drie jaar in kunnen en dan gaan ze over op de buggy

12-12-2007, 13:13

Citaat door tifa:
Een buurvrouw van mij deed het ook. (een nederlandse).
Haar zoontjes deden smiddags buiten een dutje. Regen of geen regen...
(Vertelde m'n moeder laatst :hihi


is toch raar......

12-12-2007, 13:16
dat is echt kindermishandeling

12-12-2007, 13:16

Citaat door TheMansion:
ze hebben ook van die megagrootte kinderwagens. zodat ze er nog makkelijk tot drie jaar in kunnen en dan gaan ze over op de buggy




!



Naar de basisschool in kinderwagen, zie je in groep 1 tien kinderwagens voor de schooldeur, 'Ja de kids doen een middagdutje'

Ff seri, zitten er wel bij of gaan ze gewoon lekker binnen zitten terwijl kindjelief doodvriest?

12-12-2007, 13:29


Wij Marokkanen pakken kinderen helemaal warm in, verwarming aan, nog even 2 dekentjes er op gooien. En zij beweren juist dat kou beter is, omgekeerde wereld.

12-12-2007, 13:37
Daarom moet je zoeken naar een milde tussenweg, beiden is overdrijven.

12-12-2007, 13:38
Ik woon in denemarken
Toen mijn zoon naar de creche ging sliep hij ook buiten.
aleen met zijn ondergoed in de slaapzak en een deken erop.
hij sliep echt 2 of soms 3 uurtjes door.

Pagina's : [1] 2 3