Bekijk volle/desktop versie : Jaloezie



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-12-2007, 11:08
[ Stelling:


Jaloezie is de grootste ziekte ooit bij de (meeste) marokkaanse meisjes!!!


Eens of oneens?? ]

12-12-2007, 11:10



Citaat door Sweet_y:
[ Stelling:


Jaloezie is de grootste ziekte ooit bij de (meeste) marokkaanse meisjes!!!


Eens of oneens?? ]



bij alle meiden niet alleen marokaanse meiden

maar vergis je niet......een goede dame met een goede iman (goeie moslima dus) gunt dus is nooit jaloers tenzijn het met islam te maken heeft

12-12-2007, 11:11
Jaloezie is geen ziekte...

12-12-2007, 11:11
Ik denk dat ieder meisje dat wel een beetje in zich heeft, maar jaloezie is niet altijd negatief

12-12-2007, 11:15



Citaat door larachegirl:
Jaloezie is geen ziekte...



jawel... ik zie dat wel zo... en je moet alles niet TE letterlijk nemen

Jaloezie is een gevoel waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of bang is om datgene waarvan men vindt dat het aan hem- of haarzelf toebehoort, te verliezen. Dit kan zowel om materie of eigenschappen gaan alswel om relaties.

Jaloezie is nauw verwant aan afgunst[/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Courier New"]sommige mensen gaan daar heel ver in

12-12-2007, 11:15

Citaat door ColdAsIce:
Jongens Ook Hoor



is niet mijn stelling moet je topic openen over jongens...

12-12-2007, 11:17

Citaat door lievemocro_18:
bij alle meiden niet alleen marokaanse meiden

maar vergis je niet......een goede dame met een goede iman (goeie moslima dus) gunt dus is nooit jaloers tenzijn het met islam te maken heeft



ik heb het over marokkaanse meiden nu... [/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"]en dat laatste wat je zei ben ik helemaal met je eens

12-12-2007, 11:19

Citaat door Sweet_y:

jawel... ik zie dat wel zo... en je moet alles niet TE letterlijk nemen

Jaloezie is een gevoel waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of bang is om datgene waarvan men vindt dat het aan hem- of haarzelf toebehoort, te verliezen. Dit kan zowel om materie of eigenschappen gaan alswel om relaties.

Jaloezie is nauw verwant aan afgunst[/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Courier New"]sommige mensen gaan daar heel ver in


Ja, maar geen ziekte....
Jaloezie wordt als iets negatiefs gezien, maar het kan ook positief zijn...
Jaloezie is eenmaal een eigenschap die iedereen heeft, maar iedereen gaat er anders mee om...

Ewa ja ik vind dit: gun een ander wat je jezelf gunt, en als het niet voor je is weggelegd, dan helaas...Maar ga mensen niet haten, omdat ze het (volgens jou) 'beter' hebben..
Wat er in iemands hart is, weet niemand...

12-12-2007, 11:24

Citaat door larachegirl:
Ja, maar geen ziekte....
Jaloezie wordt als iets negatiefs gezien, maar het kan ook positief zijn...
Jaloezie is eenmaal een eigenschap die iedereen heeft, maar iedereen gaat er anders mee om...

Ewa ja ik vind dit: gun een ander wat je jezelf gunt, en als het niet voor je is weggelegd, dan helaas...Maar ga mensen niet haten, omdat ze het (volgens jou) 'beter' hebben..
Wat er in iemands hart is, weet niemand...




ik zei je moet het niet te letterlijk nemen en daarna had ik nog gezegd van ik zie het wel zo..., als iemand zegt krijg de tering bedoelen ze dat ook niet letterlijk... moehiem je hebt overigens wel gelijk gun een ander wat je jezelf ook gunt

12-12-2007, 11:29

Citaat door Sweet_y:
ik zei je moet het niet te letterlijk nemen en daarna had ik nog gezegd van ik zie het wel zo..., als iemand zegt krijg de tering bedoelen ze dat ook niet letterlijk... moehiem je hebt overigens wel gelijk gun een ander wat je jezelf ook gunt


Ja, ik weet wel wat je zei en wat je bedoelt...en ik heb gezegd wat ik wou...
Ach ja...het zal allemaal wel he...
mensen van tegenwoordig...You never know...

12-12-2007, 11:33

Citaat door larachegirl:
Ja, ik weet wel wat je zei en wat je bedoelt...en ik heb gezegd wat ik wou...
Ach ja...het zal allemaal wel he...
mensen van tegenwoordig...You never know...




12-12-2007, 11:35

Citaat door Sweet_y:
ik heb het over marokkaanse meiden nu... [/FONT][/SIZE]


[SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"]en dat laatste wat je zei ben ik helemaal met je eens


maar waarom perse marokaanse dames??

12-12-2007, 11:41



Citaat door lievemocro_18:
maar waarom perse marokaanse dames??



omdat ik het meest zie bij marokkaanse dames.. Vies aan kijken je bekijken van top tot teen alsof je in het goud loopt... als ik met mn broer de stad in loop raar kijken enzovoorts... ik zie nederlandse meisjes dat niet doen hr..

misgunst en jaloezie is gewoon wat heerst bij onze marokkaanse meisjes ik zeg niet iedereen maar het is er wel... en sommige gaan daar heel ver in.. dat is mijn mening!!!

12-12-2007, 11:48

Citaat door ColdAsIce:
Nee



hahaha wacha je mag hier blijven wat wil je kwijt ... Jongens??? jallah zied vertel



12-12-2007, 11:49

Citaat door Sweet_y:
[ Stelling:


Jaloezie is de grootste ziekte ooit bij de (meeste) marokkaanse meisjes!!!


Eens of oneens?? ]


Zwaar mee eens, Marokkaanse wijven zijn jaloerse heksen die je kapot kunnen roddelen en je het leven geregeld zuurmaken.

Soms gaan ze elkaar te lijf om niks, stelletje gekken zijn het

Pagina's : [1] 2 3 4 5