Bekijk volle/desktop versie : Dit was echt de ALLERLAATSTE keer dat ik een marokkaans meisje ging daten...........



Pagina's : [1] 2 3

12-12-2007, 09:45
Sda3 sda3 en nog eens sda3, lijkt wel of ik in een hollywoodmovie ben beland man, damn

eerst komt ze aanlopen sjieqie alsof ze op de catwalk lopen, krijg ik vier kusjes mwoah mwaoh mwaoh mwaoh

ok miehiem begint dus goed, ik bosje bloemen geplukt bij zo een hollander achter ons huis uit zijn tuin gejat, een teddybeer van me nichtje gepakt aan haar gegeven

ging dus ook wel goed he, maar dan begint het, zit je relax in restaurantje kopje thee te drinken of zeau, gaat ze ineens wahed sliding maken ligt ze languit onder de tafel

ALLATIEF ALLATIEF ALLATIEF Nasirra wat doe je elmoezrima zet me niet voor paal gek wijf wat is er?
Hoor ik ineens een stememtje onder de tafel vandaan komen; Ik zag de oom van de neef van de broer van de vader van me achterzwager daar lopen.

doe normaal man die vent herkent je niet eens en is 30 generaties verder is niet eens meer familie

moehiem dan komt het he, ze zuigt je helemaal leeg, nee viezerikken niet opde manier waarop jullei hopen ze maakt je failliet, bankroet, ze vreet zich helemaal vol ook al hoeft ze niet ze eet alsof haar leven er van af hangt he, aan het eind van de dag krijg je de rekening

doe mij maar een nederlandse die betaald tenminste alles

12-12-2007, 09:50



Citaat door Frits_uit_Nador:
Sda3 sda3 en nog eens sda3, lijkt wel of ik in een hollywoodmovie ben beland man, damn

eerst komt ze aanlopen sjieqie alsof ze op de catwalk lopen, krijg ik vier kusjes mwoah mwaoh mwaoh mwaoh

ok miehiem begint dus goed, ik bosje bloemen geplukt bij zo een hollander achter ons huis uit zijn tuin gejat, een teddybeer van me nichtje gepakt aan haar gegeven

ging dus ook wel goed he, maar dan begint het, zit je relax in restaurantje kopje thee te drinken of zeau, gaat ze ineens wahed sliding maken ligt ze languit onder de tafel

ALLATIEF ALLATIEF ALLATIEF Nasirra wat doe je elmoezrima zet me niet voor paal gek wijf wat is er?
Hoor ik ineens een stememtje onder de tafel vandaan komen; Ik zag de oom van de neef van de broer van de vader van me achterzwager daar lopen.

doe normaal man die vent herkent je niet eens en is 30 generaties verder is niet eens meer familie

moehiem dan komt het he, ze zuigt je helemaal leeg, nee viezerikken niet opde manier waarop jullei hopen ze maakt je failliet, bankroet, ze vreet zich helemaal vol ook al hoeft ze niet ze eet alsof haar leven er van af hangt he, aan het eind van de dag krijg je de rekening

doe mij maar een nederlandse die betaald tenminste alles

hahaha elmoezrima

12-12-2007, 09:52
Dus onze date gaat niet door?

12-12-2007, 09:53
Zo romantisch

12-12-2007, 09:53


kijk die andere topic maar




wat denk je zelf, na gister

12-12-2007, 09:54
Hahahahaha

So leuk!

12-12-2007, 09:54
dat zeg ik ook altijd maar dan kom je zo een meid tegen met zo een mooie kont dan trap je er weer in

12-12-2007, 09:58
enjoy the slachtoffers club mmmmmmmohameddddddddd

12-12-2007, 10:15

Citaat door Frits_uit_Nador:
Sda3 sda3 en nog eens sda3, lijkt wel of ik in een hollywoodmovie ben beland man, damn

eerst komt ze aanlopen sjieqie alsof ze op de catwalk lopen, krijg ik vier kusjes mwoah mwaoh mwaoh mwaoh

ok miehiem begint dus goed, ik bosje bloemen geplukt bij zo een hollander achter ons huis uit zijn tuin gejat, een teddybeer van me nichtje gepakt aan haar gegeven

ging dus ook wel goed he, maar dan begint het, zit je relax in restaurantje kopje thee te drinken of zeau, gaat ze ineens wahed sliding maken ligt ze languit onder de tafel

ALLATIEF ALLATIEF ALLATIEF Nasirra wat doe je elmoezrima zet me niet voor paal gek wijf wat is er?
Hoor ik ineens een stememtje onder de tafel vandaan komen; Ik zag de oom van de neef van de broer van de vader van me achterzwager daar lopen.

doe normaal man die vent herkent je niet eens en is 30 generaties verder is niet eens meer familie

moehiem dan komt het he, ze zuigt je helemaal leeg, nee viezerikken niet opde manier waarop jullei hopen ze maakt je failliet, bankroet, ze vreet zich helemaal vol ook al hoeft ze niet ze eet alsof haar leven er van af hangt he, aan het eind van de dag krijg je de rekening

doe mij maar een nederlandse die betaald tenminste alles



het is december...in welke achtertuin groeeien nog bloemen?

12-12-2007, 10:15
Ik wil daten met een lekkuuurrr wijf

12-12-2007, 10:16

Citaat door Murdock:
het is december...in welke achtertuin groeeien nog bloemen?


brandnetels groeien het hele jaar door ah sahbi

12-12-2007, 10:17


verw8 je dan dat de vrouw gaat betalen?

wat een gentlemen ben je dan ook,

12-12-2007, 10:22


wat nou hij heeft gelijk .. ik ga niet betalen hoor die wijvn van nu verdienen meer dan ik

12-12-2007, 10:29

Citaat door mmmohammmeddd:
wat nou hij heeft gelijk .. ik ga niet betalen hoor die wijvn van nu verdienen meer dan ik




haha Geen Geld=
Geen chickie.

12-12-2007, 10:32

Citaat door Haliimaa:
haha Geen Geld=
Geen chickie.




denk jij

Pagina's : [1] 2 3