Bekijk volle/desktop versie : Geslachtsvoorkeur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-12-2007, 12:56
Hallo dames,

Ik heb nu 2 dochters en zou zo graag een zoontje willen.
Ik vind het leuk om andere soort kleding te kopen, speelgoed etc. Het is dan iets anders weer.

Wie heeft dit ook? Dat je bij je eerstvolgende kind een bepaald voorkeur voor geslacht hebt?

En reacties/verhalen van dames als "Wees blij, ik kan niet zwanger worden.................." etc. worden hier niet gevraagd.

11-12-2007, 12:58

Ik heb 1 dochter en zou dolgraag nog een dochter willen, lijkt me geweldig 2 meisjes, 2 zusjes, 2 prinsesjes...

Maar een zoontje lijkt me ook prachtig, Als het maar gezond is inshaAllah.

11-12-2007, 12:59
Jaaaaaaaaaaaa ik had ook twee dochters en hoopte zoooooo erg op een ventje! Dus toen ze zeiden dat het een jongetje was, was ik echt in de zevende hemel!!! En het verandert echt je maakt het heeeel anders mee...Alleen al om de stoere kleren en stoere gympen!!

Is helemaal niets mis mee dat je een voorkeur hebt!

11-12-2007, 13:00

Citaat door Saloua1986:
Hallo dames,

Ik heb nu 2 dochters en zou zo graag een zoontje willen.
Ik vind het leuk om andere soort kleding te kopen, speelgoed etc. Het is dan iets anders weer.

Wie heeft dit ook? Dat je bij je eerstvolgende kind een bepaald voorkeur voor geslacht hebt?

En reacties/verhalen van dames als "Wees blij, ik kan niet zwanger worden.................." etc. worden hier niet gevraagd.

ikki ikke, ik heb nu twee dochters en ben 25 weken zwanger dus het is spannend

11-12-2007, 13:02

Wat leuk Ninoesh!

Ik ben nog niet zwanger, dat zit er voorlopig ook niet in, maar als ik over een paar jaar zwanger zou zijn en het wordt een jongen, dan zou ik echt in de 7e hemel zijn.
Ik heb nu 2 dochtertjes en ben er echt heel blij mee, maar nu wil ik zo graag een jongen

11-12-2007, 13:04

Citaat door Saloua1986:
Wat leuk Ninoesh!

Ik ben nog niet zwanger, dat zit er voorlopig ook niet in, maar als ik over een paar jaar zwanger zou zijn en het wordt een jongen, dan zou ik echt in de 7e hemel zijn.
Ik heb nu 3 dochtertjes en ben er echt heel blij mee, maar nu wil ik zo graag een jongen

huh, je had net twee en nu ineens 3 dochters, dat heb je snel gedaan

11-12-2007, 13:04
Iedereen heeft voorkeur voor een bepaald geslacht en dat mag ook. Het is toch prachtig dat je zwanger kunt worden en helemaaal als je hoort dat er in je buik een kindje groeit met het geslacht waar je op gehoopt hebt.

11-12-2007, 13:07
Het is wel mooi dat ik twee dochtertjes heb. Ze hebben nu elkaar en hoe ze met elkaar zijn is prachtig om te zien. Ik heb ook maar één zusje en ze is mijn alles, mijn vriendinnetje en de persoon waar ik alles aan vertel. Hoop hetzelfde inshallah voor mijn meiden!

11-12-2007, 13:08

Citaat door faiza24:

Typefout.......dat had je ook wel kunnen lezen, toch?
Voor alle duidelijkheid: ik heb 2 dochtertjes.

11-12-2007, 13:08

Citaat door faiza24:

Daar dacht ik ook aan

Ik wil heel graag een meisje die voorkeur had ik zelf voor ik mijn koekje kreeg maar het werd een jongen, dus ik hoop inschallah de volgende een meisje

11-12-2007, 13:11

Citaat door faiza24:

Zou dit toeval zijn? Misschien wordt de 3e ook een meisje

Citaat door Saloua1986:
Typefout.......dat had je ook wel kunnen lezen, toch?
Voor alle duidelijkheid: ik heb 2 dochtertjes.

rabi igeliehoem liek, ik was maar aan het dollen met je

Ik heb een zoon en twee meisjes, heerlijk vind ik dat en zou graag een vierde en misschien wel een vijfde willen. En aangezien mijn dochters elkaar hebben zou ik bij een volgende geweldig vinden als dat een zoontje wordt zodat mijn zoon een broertje krijgt....Twee meiden en dan twee zonen dat is een grote zegen!

11-12-2007, 13:12

Citaat door faiza24:
rabi igeliehoem liek, ik was maar aan het dollen met je

Oke

11-12-2007, 13:13

Citaat door bruidje:
Ik heb een zoon en twee meisjes, heerlijk vind ik dat en zou graag een vierde en misschien wel een vijfde willen. En aangezien mijn dochters elkaar hebben zou ik bij een volgende geweldig vinden als dat een zoontje wordt zodat mijn zoon een broertje krijgt....Twee meiden en dan twee zonen dat is een grote zegen!
Aaah, wat leuk! Dat is zeker een grote zegening.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7