Bekijk volle/desktop versie : De perfecte vrouw



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-12-2007, 10:46
[ Hoe ziet ze er voor jou uit, alle detais aub. ]

11-12-2007, 10:48


Ongeveer zoals ik eruit zie en ben...

11-12-2007, 10:48

Citaat door innervoice:
Ongeveer zoals ik eruit zie en ben...
Alle details aub!

11-12-2007, 10:51
Een mooie goedgevormde praktiserende Moslima die zich aan de regels van de Islam houdt en goed kan koken.

11-12-2007, 10:52



Citaat door Hierisiedan:
Een mooie goedgevormde praktiserende Moslima die zich aan de regels van de Islam houdt en goed kan koken.


Dat blondje van Heroes.

11-12-2007, 10:54

Citaat door Ringtone:
Dat blondje van Heroes.




She's hot. Ik bedoel, het is een mooie jongedame.

11-12-2007, 10:55
Ok ok, lekker mijn lesbo-trekjes dan maar naar boven halen

Gezicht: grote ogen met lange wimpers, niet uitpuilend. Een klein neusje, mooie getekende rode volle lippen, behoeft geen Angelina formaat. Je hebt altijd zoiets als te Rode wangetjes en blanke huid. Mooie ietswat vollere wenkbrauwen. Geen dun lijntje svp. Lichte kleur oogjes. Een mooi wit en recht gebit

Haar: mooie donkere grote golven met lichtere highlights erin. Lang haar is een pré geknipt in een V-streep

Lichaam: slank met mooie volle rondingen. Lengte: 1m65-1m73 max. Gewicht 53-57 kg max. Platte buik uiteraard.

Innerlijke: het mooiste van het mooiste uiteraard voor mijn engeltje Gelovig, lief, spontaan, intelligent, schattig, humoristisch, eerlijk, betrouwbaar, respectvol, prettig gestoord, avontuurlijk en noem maar op

Damn ik ga nog twijfelen over mijn geaardheid

11-12-2007, 10:57

Citaat door innervoice:
Laten we het zo stellen, ik word continue benaderd om iets te te gaan doen in het modellenwereldje. Alleen ben ik niet zo zeker van mijn plaats in dat wereldje met mijn hoofddoek...



Je hebt nog altijd zoiets als een innerlijke hidjaab, mss een tip en moet je maar eens kennis gaan op doen

11-12-2007, 10:57

Citaat door R_achida:
Ok ok, lekker mijn lesbo-trekjes dan maar naar boven halen

Gezicht: grote ogen met lange wimpers, niet uitpuilend. Een klein neusje, mooie getekende rode volle lippen, behoeft geen Angelina formaat. Je hebt altijd zoiets als te Rode wangetjes en blanke huid. Mooie ietswat vollere wenkbrauwen. Geen dun lijntje svp. Lichte kleur oogjes. Een mooi wit en recht gebit

Haar: mooie donkere golven met lichtere highlights erin. Lang haar is een pré

Lichaam: slank met mooie volle rondingen. Lengte: 1m65-1m73 max. Gewicht 53-57 kg max. Platte buik uiteraard.

Innerlijke: het mooiste van het mooiste uiteraard voor mijn engeltje Gelovig, lief, spontaan, intelligent, schattig, humoristisch, eerlijk, betrouwbaar, respectvol, prettig gestoord, avontuurlijk en noem maar op

Damn ik ga nog twijfelen over mijn geaardheid


Eindelijk iemand die het begrijpt.

11-12-2007, 10:58

Citaat door R_achida:
Je hebt nog altijd zoiets als een innerlijke hidjaab, mss een tip en moet je maar eens kennis gaan op doen



Nooit gehoord van sarcasme of cynisme?

11-12-2007, 10:59


Perfect

11-12-2007, 11:00

Citaat door R_achida:
Je hebt nog altijd zoiets als een innerlijke hidjaab, mss een tip en moet je maar eens kennis gaan op doen



MOet jij nodig zeggen, met je lesbo gevoelens?

11-12-2007, 11:00



Citaat door innervoice:
Laten we het zo stellen, ik word continue benaderd om iets te te gaan doen in het modellenwereldje. Alleen ben ik niet zo zeker van mijn plaats in dat wereldje met mijn hoofddoek...


Gewoon proberen ik wordt je manager wel.

11-12-2007, 11:00

Citaat door innervoice:
Nooit gehoord van sarcasme of cynisme?



Doe dat maar buiten het geloof om

11-12-2007, 11:00

Citaat door innervoice:
She's hot. Ik bedoel, het is een mooie jongedame.


Zij is gewoon wauw.

Koppie, lichaam en ze is schattig. Ook heeft ze natuurlijk superkrachten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5