Bekijk volle/desktop versie : Droom



27-08-2002, 16:56
Ik was intussen al die jaren als geheim agent bezig geweest voor de Palestijnse inlichtingendienst.
Ik groeide op in Nederland, nam dienst in het leger. en promoveerde bij de Palestijnse inlichtingendienst, waar ik belast was met het algehele functioneren van de inlichtingendienst.

De dienst groeide en ik kreeg ook opdrachten om vijanden te liquideren.
Daar had ik geen moeite mee. Ik wist waar ik voor stond.
Al die jaren had ik er naar uitgekeken en alles gebeurde in het diepste geheim. Mijn bankrekeningen waren geheim em mijn identiteit was veranderd. Van Marokkaan naar Palestijn.
Mijn vrouw en kinderen wisten van niets.

En na al die jaren bouwde ik aan de Palestijnse zaak.
We gaven er structuur aan.


Hier stond ik dan,

Als generaal in het Palestijnse leger.

Met soldaten uit verschillende Arabische landen. Ik verdeelde ze in kleine groepjes strijders die voor De Zaak streden.
De verdeling moest zo zijn zoals dat in vroegere tijden gebeurde.
Ik verdeelde ze naar nationaliteit. Ik had van bronnen en uit ervaring vernomen dat men dan harder strijd............


Het Palestijnse leger behoort momenteel tot de sterkste ter wereld. In het geheim ontwikkeld. Gemoderniseerd en met veel wapens.

Ik leidde hen. Ik was generaal. Het loopt nog verder zo met de droom.........................

27-08-2002, 17:03


Ga vooral verder met je droom.....

xlei21x

27-08-2002, 17:13
Onder mijn gelederen dienden oude vrienden,
Marokkanen en niet-Marokkanen.
De financieen waren jarenlang in het geheim doorgesluisd door rijke Arabieren en sympathisanten van de Palestijnse zaak.
Door de minister Barghouti was er instituut samengesteld van geleerden uit de gele wereld.
Scheikundigen, Natuurkundigen, Wiskundigen etc
Ze werkten aan het vervaardigen van de modernste wapens. Ook DIE andere wapens.

Wij smeedden een geoliede vechtmachine.
Mijn troepen stonden aan de grens van Jeruzalem
In Gaza en op de Westoever.

Ik sprak ze toe:"

Vandaag is onze dag , mijn broeders,
Vandaag bouwen we een toekomst voor onze kinderen en vrouwen.
Zoals andere al eerder zeiden:" wie niet voor ons is . is tegen ons".
Hier komt het te volgen schema voor de komende maanden, met als eerste hoofddoel.....................EL QUADS