Bekijk volle/desktop versie : Ondernemers gezocht!!



10-12-2007, 16:24
Asalaam-U-Aleikum,

Beste mensen,

Graag aandacht voor het volgende.....

ik ben opzoek naar enthousiastelingen die graag willen ondernemen binnen de zorgbranche. Ikzelf ben regiomanager binnen een succesvolle onderneming die nu graag de landelijke markt wil bestrijden. Zijn er mensen bij wie ik hun aandacht heb getrokken en ze zijn zelf ook actief binnen de zorg......

Dan wil ik graag in contact met jou komen. Laat een bericht achter en dan ontvang ik jou CV graag, zodat er een orienterend gesprek kan worden gepland.

Waleikum Asalaam!

11-12-2007, 09:14


Asalaam U Aleikum,

Is er niemand die actief is binnen de verpleging/verzorging/kraamzorg die zijn/haar eigen toko wilt runnen?

Wij bieden namelijk een uitgelezen mogelijkheid om jou commerciele en dienstverlenende capaciteiten te vertalen naar een full time onderneming met beheer van jou eigen klanten.

11-12-2007, 09:22
Ik heb een nicht die woont sinds een tijdje in Antwerpen met veel ervaring in de zorg.

Is er een mogelijk voor haar dat ze in de buurt van Antwerpen te werk kan?

11-12-2007, 12:43
Hoe heten jullie dan?En wat doen jullie in de zorgbranche? jullie zijn zogenaamd succesvol maar waar blijkt dat uit? er zijn tegenwoordig genoeg cowboys in de zorgmarkt lijkt het wel. Voor zover ik weet is er een grote thuiszorginstelling met twee broers aan het hoofd (volgens mij uit rotterdam) die al jaren een zorgonderneming hebben in verschillende steden. Mijn Oma heeft op dit moment zorg van ze en ze is superblij ermee. Was zelf wel sceptisch in het begin (marokanen en zorg dacht ik) maar ze hebben zichzelf al ruimschoots bewezen.

11-12-2007, 13:23


Asalaam-U-Aleikum,

De zorgbranche is een kleine wereld. Ik ben blij dat jou oma haar zorg ontvangt. Het is jammer dat mensen snel one-liners plaatsen en opmerkingen maken over dat er cowboys in de markt begeven. Binnen de zorgbranche is de HKZ-certificering erg belangrijk om als hoofdaannemer te fungeren. In 2008 zullen wij hoofdaannemer worden in verschillende regio's van Nederland. Vanwege de toename van aantal klanten, zijn wij opzoek naar enthousiaste ondernemers. Alle geinteresseerden kunnen een PM sturen, zodat ik wat inhoudelijker in kan gaan over het concept en noodzakelijke details.

11-12-2007, 15:57

Citaat door hugodolce:
Hoe heten jullie dan?En wat doen jullie in de zorgbranche? jullie zijn zogenaamd succesvol maar waar blijkt dat uit? er zijn tegenwoordig genoeg cowboys in de zorgmarkt lijkt het wel. Voor zover ik weet is er een grote thuiszorginstelling met twee broers aan het hoofd (volgens mij uit rotterdam) die al jaren een zorgonderneming hebben in verschillende steden. Mijn Oma heeft op dit moment zorg van ze en ze is superblij ermee. Was zelf wel sceptisch in het begin (marokanen en zorg dacht ik) maar ze hebben zichzelf al ruimschoots bewezen.



het klopt dit zijn twee broers uit rotterdam (Ali en said). Ik loop op dit moment stage bij hun in Amsterdam. Ze zijn masallah heel groot. Ze zijn ook al in belgie bezig heb ik me laten vertellen. Zij waren de eerste in Nederland en iederreen kopieert ze, maar dat is niet erg. Diegene die kwaliteit levert wint zeg ik altijd. De naam van hun bedrijf.....hmm eigenlijk is het ons bedrijf want ik wil zeker hier blijven werken heet AVICEN.

groetjes