Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Voor jou...

EmiR_Soltan
27-08-2002, 16:18

Wees mijn hart zal mijn hart voor jou kloppen Wees mijn adem Zullen mijn longen voor jou zuurstof produceren Wees mijn doen Zullen mijn daden ten gunste van jou zijn Wees mijn zorgen Zal elk probleem van ons samen zijn Wees mijn verlangen Zal mijn hoop en geloof in jou voor eeuwig zijn Laten we de duizend en een nacht veranderen in een leven. Laten we de blauwe hemellucht verven in groen en rood in de naam van liefde in de bloei De liefde is een zaad geplant in de afstand tussen ons moge onze liefde en aandacht dit zaadje het benodigde licht en liefde schenken om te bloeien. Hoe zou het zijn om ons door het lot te laten verzegelen Door de ring het symbool van het huwelijk. Door het woord dat onze ouderen geven Door de aandacht die onze harten elkaar schenken. Wat is liefde van een kant wat is een zee zonder vis wat is een hemel zonder sterren Leeg als een leven zonder ziel Liefste waar je ook bent mooier dan de nacht en zachter dan zijde Liever dan juwelen en rode rozen.

SweetRose
27-08-2002, 16:24
wajauww echt mooi man!! net of je iemand ten huwelijk wilt vragen.. :D :D wauwww klees het zeker twee drie keer..en toch vind ik het zeeer prachtig en origineeeel... :D doe zo voort...kben trots op je.. :D xxx

Uitgeblust
27-08-2002, 19:03
Dit is mijn hart, stevig gesloten Ik wil een nieuwe start, mijn hart ontbloten Je bent zo lief, Ik merk dat ik beef... Denk dat ik niemand ontrief, als ik jou ...... de sleutel geef ...... :Iluvu:

Uitgeblust
27-08-2002, 19:05
Jouw ogen zien, oneindig diep Spreken, onuitgesproken woorden, flarden van gedachten Stralen warmte en vertrouwen uit Slaan neer, heel verlegen Zijn sterk, krachtig wonderlijk prachtig Soms vochtig, door verdriet Zo gevoelig, zo menselijk Jouw ogen die ziende spreken, geluidloos maar zo mooi Een eeuwige belofte... ...... :Iluvu:

True_angel
27-08-2002, 19:27

zo uitgeblust jij kan er ook wat van.........!!!! je krijgt de groetjes van mariam

Uitgeblust
27-08-2002, 19:29
Er zijn geen woorden genoeg om te vertellen hoeveel ik van je hou Ik ben verblind door de liefde, op dit moment draait alles om jou Nooit gedacht dat ik de man van mijn dromen zou vinden, of dat er een man was die mij om zijn vinger kon winden Wat ik diep van binnen voor je voel, is niet te beschrijven Het is een vlam van liefde, dat van plan is eeuwig brandende te blijven Een mengeling van verlangen, hartstocht, romantiek en hoop, gevoelens waar ik nooit van heb durven dromen, ik laat ze op de vrije loop Ik zal je geven wat je wilt, ik zal een verslaving voor je zijn Maar als je begint mag je niet meer stoppen, en reken maar, dat vind je fijn Om je te verwennen zal ik je eerst verrassen met kaarslicht en marsepijn, dan zal ik je ontspannend masseren en strelen, en je zal weten: IK DOE JE GEEN PIJN Dat ik je zal laten zweten zal je duidelijk weten, omdat ik niet een vrouw ben die je zomaar kan vergeten Onze lichamen en gedachten zullen samen smelten en heerlijk zijn Ik zal je geven wat je nooit eerder heb gehad, geloof in ons, puur en rein Ik denk dat je nu wel begrijpt wat ik bedoel, en reken maar dat ik waar maak wat ik voel :Iluvu: ......

True_angel
27-08-2002, 19:34
Hou van me zoals ik ben Zie me met al mijn kuren Ken me ..zoals ik jou ken Laat onze liefde eindeloos duren Kijk in mijn hart en mijn gevoel Neem die waarde van me aan Mijn innerlijk heeft een doel De buitenkant kun je laten gaan Mijn hart staat open voor jou Mijn handen willen je strelen Mijn liefde alleen voor jou Ook al zijn er nog zo velen

Uitgeblust
27-08-2002, 19:54
Origineel gepost door rizlane18 zo uitgeblust jij kan er ook wat van.........!!!! je krijgt de groetjes van mariam Salaam Doe haar maar de groetjes terug en geef d'r een dikke kuffie :D Je kan mooi schrijven Rizlane WOW :( Beslama

True_angel
27-08-2002, 19:55
vind je ?? dank je wel... jij bent veeeeeeeel beter meissie.......

Uitgeblust
27-08-2002, 20:04
Origineel gepost door rizlane18 vind je ?? dank je wel... jij bent veeeeeeeel beter meissie....... niet zo bescheiden, je bezorgd me kippevel :( Echt Rizlane je bent een toppie :goedzo:

EmiR_Soltan
28-08-2002, 13:57
Een dag en de nacht gedragen door de tijd Jouw en mijn hart gesmolten door het verlangen naar elkaar Uit het verleden Naar de toekomst via het heden Jij en ik Twee geliefden jagend op geluk Het verlangen komt als een wolk onze kant op en druppels liefde begint te gieten Jij de kleine diamant op een gouden ring Jij de glinstering van alle juwelen Jouw waarde meer dan een hemel aan smaragd Een zee aan gesmolten goud En een himalaya ketting van parels

EmiR_Soltan
28-08-2002, 14:06
Kippenvel bezorgd door jouw schattige woorden Door de tinteling in jouw ogen Kippenvel wanneer je me aankijkt met die zeegroene ogen een liefdevolle blik Jouw goude haren als een maaiskolf Rilling door mij heen wanneer jouw gefluister verander in een melodie van liefde..