Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Somaya!!



Pagina's : [1] 2 3 4

10-12-2007, 00:28
Haar site is weer online.

voor de bruidjes die gaan trouwen raad ik jullie haar aan op jullie trouwdag Inschallah. Ze is een top vrouw ze is heel erg lief en heeft echt heel erg mooie jurken. Op foto zien ze er anders uit maar in het echt super mooi

neem een kijkje op haar site.
http://www.somaya.nl

van mij

10-12-2007, 00:34


ziet er goed uit!

10-12-2007, 00:46

Citaat door Bent_A_Nass:
Haar site is weer online.

voor de bruidjes die gaan trouwen raad ik jullie haar aan op jullie trouwdag Inschallah. Ze is een top vrouw ze is heel erg lief en heeft echt heel erg mooie jurken. Op foto zien ze er anders uit maar in het echt super mooi

neem een kijkje op haar site.
http://www.somaya.nl

van mij



Ze heeft zeker mooie jurken en sieraden. Ik ken haar helemaal niet , wat raar.

Heb je haar genomen voor je bruiloft?

10-12-2007, 00:48
ziet er inderdaad goed uit

10-12-2007, 01:12


Ik wil niet gemeen doen ofzo, maar juist op de foto's ziet het er mooier uit dan in het echt.
Ze is ook niet superlief, ze roddelt over andere bruiden waarvan ze foto's of video laat zien en doet steeds alsof je niks over bruiloften en jurken afweet.

Mijn mening

10-12-2007, 01:16

Citaat door metalsia4you:
Ze heeft zeker mooie jurken en sieraden. Ik ken haar helemaal niet , wat raar.

Heb je haar genomen voor je bruiloft?



Jah heb haar genomen voor mijn bruidloft inschallah.

10-12-2007, 01:25

Citaat door Bent_A_Nass:
Jah heb haar genomen voor mijn bruidloft inschallah.


Allah Y Kemal Begier Insallah.

10-12-2007, 07:39
werkt ze ook in Marokko? Al Hoceima??

10-12-2007, 14:04

Citaat door metalsia4you:
Allah Y Kemal Begier Insallah.



Dank je wel meid

10-12-2007, 14:05

Citaat door Princess_Amira:
werkt ze ook in Marokko? Al Hoceima??



Ik weet wel dat ze in Marokko werk maar of ze ook in Al Hoceima werkt weet ik niet. wel in tetouan en tanger geloof ik.

Je zou haar even moeten bellen.

10-12-2007, 14:07
Ik ga haar inshaallah ook nemen.. handig ik heof lekker niet ver te reizen om naar dr toe te gaan hihihi..

10-12-2007, 14:10

Citaat door Balkon:
Ik ga haar inshaallah ook nemen.. handig ik heof lekker niet ver te reizen om naar dr toe te gaan hihihi..



Zekers niet.

Heb je al een datum want ze zit vrij vol namelijk

10-12-2007, 14:48



Citaat door NadorRoosje008:
hey zuivelzacht

hoe durf je iemand door het slijk te halen als je d'r nog niet eens kent. ze laat foto's en video's van d'r bruidjes zien.. om aan te kunnen geven wat d'r werk inhoudt.
en de bruidjes die ze laat zien zijn d'r nichtjes.
en geloof me ik ken haar ze praat over niemand slecht. ze is een echte gelovige.
je moet je schamen.
en ik heb haar ook genomen. zij is pas een negaffa.
haar sieraden, haar jurken, en de make up en kapsels die ze zet dat is pas proffesionaliteit..

shame on you!!!

meiden geloof me ik ben bijna allle ziana's afgegaan. ik raad jullie dan ook echter ziana somia aan!!

liefs



Je hebt helemaal gelijk meid ze weet niet waar ze over praat.
altijd oordelen over andere mensen wat allemaal niet waar is.

ze is een top van een dame

Somaya ga vooral zo door je levert goed werk Machallah

van mij

10-12-2007, 17:05
Salam

Ik heb negaffa Somaya afgelopen zaterdag 8-12-07 mee gemaakt in Roen Amsterdam. Nou ze was PRACHTIG!! Zij heeft echt hele mooie make-up. En hele aparrte kapsels. En ze heeft ook schitterende jurken! Nogmaals ik vond die kapsels+make-up supper mooi! ze is zeker een aanraader!

10-12-2007, 20:12
Salaam. Somaya is echt een hele goeie negeffa. Ze heeft prachtige jurken en ook hele aparte kapsels. Maar wel de beste in make up.

Pagina's : [1] 2 3 4