Bekijk volle/desktop versie : Gratis parkeren in de buurt van centrum maastricht



09-12-2007, 19:45
Wie weet waar ik gratis kan parkeren in de buurt van centrum van Maastricht?

Graag indien mogelijk straatnaam,

Groene punt gegarandeerd


09-12-2007, 20:10


ik woon in maastricht en bij mijn weten kan je nergens meer gratis parkeren in het centrum. je zou beter met de trein kunnen komen ben je denk ik een stuk goedkoper uit

09-12-2007, 21:05

Citaat door souad_19_84_:
ik woon in maastricht en bij mijn weten kan je nergens meer gratis parkeren in het centrum. je zou beter met de trein kunnen komen ben je denk ik een stuk goedkoper uit


IK kom uit adam een trein kaartje zou me ook een vermogen kosten denk ik. Ook niet in de buurt waar ik dan een bus kan pakken naar het centrum bv?

10-12-2007, 17:47
je kan eens kijken bij de maagdendries in maastricht ligt een groot terrein tegenover de nustbedrijven, je kan daar parkeren je betaald er per uur.

de bus in maastricht is erg duur geworden

je zou ook kunnen parkeren in de q park garage op de franciscus romanusweg, als je daar parkeerd hoef je alleen maar de brug over te lopen en dan ben je midden in het centrum

hoop dat ik je een beetje geholpen heb

parkeren in maastricht is ontzettend duur geworden

10-12-2007, 19:37



Citaat door souad_19_84_:
je kan eens kijken bij de maagdendries in maastricht ligt een groot terrein tegenover de nustbedrijven, je kan daar parkeren je betaald er per uur.

de bus in maastricht is erg duur geworden

je zou ook kunnen parkeren in de q park garage op de franciscus romanusweg, als je daar parkeerd hoef je alleen maar de brug over te lopen en dan ben je midden in het centrum

hoop dat ik je een beetje geholpen heb

parkeren in maastricht is ontzettend duur geworden


Dank jewel

Q park is ook niet de goedkoopste. Wat is goedkoper bij de maagdendries of de Q park

10-12-2007, 23:05
Of op station, Q park


Ik denk dat bij nutsbedrijven veel goedkoper is dan bij Q park..

11-12-2007, 13:28
Er is nu wel een hele groote parkeergelegenheid tegenover het nitbedrijff..

Daar zijn ze pas klaar en nu parkeren ze er nog gratis maar ik weet niet wanneer ze de paaltje voor het betalen gaan aanleggen duss..

Maar zondag was het nog gratiss hihi!!

Kuss

11-12-2007, 19:44
Ik hoop het !
Maar wat is het adres van de nutsbedrijf? ik heb namelijk navigatie zodat ik in 1 keer goed rijd


11-12-2007, 20:46
Maagdendries toch nadia?

12-12-2007, 12:35
ja maagdendries

12-12-2007, 16:35
achter het station kan je wel ergens gratis parkeren,,bij huizen en zo..ma weet niet hoe het daar heet...
ben niet van maas vandaar...
in de buurt van een tankstation daar..
mischien dat de meiden weten wat ik bedoel..en hoe het heet...

xhan