Bekijk volle/desktop versie : Vraagje voor de getrouwde of verloofde dames.



09-12-2007, 18:48
Ik zou eens willen weten waar jullie je man hebben ontmoet en hoe je hem hebt leren kennen lijkt me wel leuk om te weten

Kunnen jullie al jullie ervaringen met elkaar delen

09-12-2007, 18:55


zal ik beginnen dan..

Op mn 16e belde hij me plots, hij had mn tel. van iemand geregeld. 3 maanden contact en daarna verbroken. Ik vond het in die tijd veel leuker om contact te onderhouden met vriendinnen en nog bomen te klimmen

Daarna sprak ik hem normaal, als gewone vriend van mijn kant. Van zijn kant hooptte hij altijd dat er meer zou komen..
Op 19e werd contact meer.. maar ik twijfelde telkens, zag hem namelijk als (buurjongen) en niet meer. Na een jaar werd ik

Nu gaan we in juni trouwen! Ik heb het nooit verwacht.. mr daarom is het ook leuker! ik ken hem als geen ander en hij mij ook!

Romatisch hé?

09-12-2007, 19:18
Mijn schatje heb ik op school ontmoet, we waren hele goede schoolgenoten en verder ook niet. Van schoolgenoten werden we hele goede vrienden. We msnde en telefoneerde wel eens. We vertelde elkaar echt alles, met de jaren mee zag hij steeds meer in mij (dat vertelde hij niet bang om ons vriendschap te verliezen) en ik zag hem gewoon als eem goede vriend. Na 5 jaar vertelde hij mij dat hij meer in mij zag dan alleen een vriendin die hij door en door kende. Ik wist mij hier geen houden aan te geven had nooit verder gekeken dan alleen vrienden. Veel mensen dachten wel dat we een relatie hadden, maar dat was voor mij taboe. Toen hij vertelde dat hij meer in mij zag wist ik niet hoe ik hierop moest reageren kwam met de gekste smoesjes ik ben ouder als jij kan niet etc ons ouders accepteren het niet. Hij wist niet of hij er goed aan gedaan had het was voor hem een risico die hij liep hij kon mij hierdoor verliezen maar met het idee lopen we zijn alleen vrienden terwijl hij meer in mij zag zat hem niet lekker. Nou ik liet het tot me door dringen ben op vakantie gegaan hij vertelde mij er goed over na te denken. heb echt alles op een rij gezet en kwam tot conclusie dat ik ook van hem hou en niet zonder hem kan. Ging naar mijn moeder en vertelde via een omweg hoe zij erover dacht als ik met een jongen zou trouwen die paar maandjes jonger is dan ik. Zolang het een goede jongen is en jij wilt waarom niet en toen wist ik het hij is mijn mektab en zo doende is alles snel gegaan na de vakantie is hij langs gekomen kort daarna verloving daarna op papier getrouwd en insha allah 3 mei 2008 gaan we trouwen...

alles is zo snel gegaan tja...
ik hou van hem

09-12-2007, 19:22
Ik ontmoette mijn man in de Mac donalds, bijna drie jaar geleden.
Ik was met mijn zusje, net toen wij waren gaan zitten om te eten, ging hij samen met zijn neef naar boven dus zo zagen we elkaar. Op een gegeven momet waren mijn zusje en ik gaan zitten, en nog geen paar minuten later kwam hij aangelopen met een mac servetje en had daar zijn naam en nr op geschreven. Ik wilde hem niet voor schut laten staan, dus nam ik het aan. Niet dat ik wilde bellen ofzo...

Thuis aangekomen had ik het ergens neergezet in mijn kamer, en zo vergat ik dus dat ik zijn nummer had. Ik hield altijd een keer per maand een grote schoonmaak in mijn kamer, waarbij alles schoongemaakt werd.
Tijdens het schoonmaken, een maand na die dag dat ik zijn nr kreeg, vond ik het servetje en besloot ik gewoon te bellen voor de grap.
Ik kreeg een leuke en een grappige man aan de lijn, en na dat gesprek hebben we een paar keer afgesproken en hij had me toen gelijk laten weten dat hij serieus was en dat hij wat met me wilde opbouwen. We hadden een relatie van 2 en een half jaar, toen hij me ten huwelijk vroeg.

Ik ben nu 24, en mijn man 27

Dat was het zo'n beetje

09-12-2007, 19:23


Haha ik ben nog niet getrouwd maar ik ga inshallah binnen kort verloven.

In januarie is hij van plan om met zijn hele familie te komen...Omdat wij deze maand elke weekend een bruiloft hebben en ik ga binnekort na marokko.

zijn ouders hebben wel contact met mijn familie ..

Maar ik heb hem van school leren kennen.. hij kwam wat voor zn vriend brengen en daar zag hij me dan zitten in de kantine met mijn vriendin.
Volgende dag kwam zijn vriend naar me toe en hij zei tegen mij dat een jonge mij gezien heeft in de kantine en dat hij me erg leuk vind en ik vroeg hem ook of het die jonge was van gisteren Hij zei ja dat is hij ik vond hem zelf ook zo..

09-12-2007, 19:33
upp en hvl jaar zijn jullie??

09-12-2007, 19:35
in januari 24

09-12-2007, 19:41
mooi meiden, Allah i kemal bi ghair inshallah.