Bekijk volle/desktop versie : Waarom is trouwen met wie jij zelf wil moeilijk?



Pagina's : [1] 2

27-08-2002, 14:48
salaam iedereen,

ik heb een heel groot probleem. Ooit belde een jongen me op die ik niet kende, en ik vroeg met wie ik sprak, heel zachtjes antwoorde hij:"Ik ben de vader van je kinderen, ik volg je al een hele tijd en vind je heel erg leuk. ik negeerde zijn woorden en haakte af, wel 2 maanden lang, maar hij bleef maar bellen, en toen werd ik wel nieuwschierig.
ik had hem nog nooit gezien, en wou dat ook niet, ik wilde mijn famillie niet ten schande brengen, hoe dan ook maakten we een deal, de deal was dat als hij me echt zag zitten dat hij me mocht blijven bellen. Ik had hem nog nooit gezien, maar hij zag me regelmatig bij mijn tante als ik op bezoek kwam. tot op een dag sprak ik toch met hem af, uit nieuwschierigheid, ik wilde weten hoe die jongen eruit zag, degene die me zo gek maakte. Toen ik hem zag, zag hij er adembenemend uit. ik was meteen verkocht. maar ik wilde nog steeds geen relatie. We leerden elkaar beter kennen en ik leerde ook zijn getrouwde zussen kennen, dus ik dacht dat alles lekker zat. ik kreeg zelfs ooit zijn moeder aan de lijn en praatte wat met haar, ik was de gelukkigste meid ooit.

Tot op een morgen komt mijn broer mijn kamer binnen, en zei dat ik een relatie met iemand had!! Ik heb hem alles eerlijk verteld en die jongen is naar hem geweest en gezegd dat hij enkel met me wilde trouwen, mijn broer geloofde het niet en eerlijk gezegd ik ook niet.
Dus veranderde ik van nummer, maar bleef om hem huilen, hij sprak berichtjes in mijn oude voicemail, en zond sms'jes. Ik moest hem laten gaan, want ik wilde geen ruzie. Maar mijn vader kwam er toch achter, mijn broer kon zijn mond niet houden.

Mijn vader zei: "Je trouwt niet met hem, weet je wel wie dat is???????
Ik zal je niet weggeven aan hem NOOIT!!"
Naar het schijnt hadden mijn vader en zijn vader vroeger gevochten, waarom dat weten we nog niet, maar onze vaders haten elkaar. En dat we ook achter famillie van elkaar waren.

Hoe dan ook, ik was bang, nam mijn spullen en ging bij mijn tante wonen, ik liep niet weg van thuis want mijn moeder kwam me regelmatig bezoeken en wannneer mijn vader ging werken was ik altijd thuis. 2 weken later ging ik terug thuis wonen en alles was koek en ei.

Dan vertrokken we naar marokko, en dacht dat ik eindelijk van de problemen af was, maar daar begonnen ze pas.
de 2de dag dat we aankwamen, zag ik die jongen terug, hij sprak me weer aan en zei: wil je nog altijd niet met me trouwen? en gaf me mijn verlovingsringen. Ik kon het niet laten schieten, want ik hou zielsveel van die jongen. Ik ging het mijn moeder zeggen, en ons moeder was er zelfs blij om, ze zei dat ik moest wachten tot mijn vader was bijgedraaid, mijn broers weten hier ook van en zijn er radicaal tegen!!!!
Nu heb ik een stommiteit begaan, mijn vader zei weer neen, mijn broers praten niet meer tegen me, en die jongen wordt alle dagen slecht bezien door mijn broers en uitgemaakt.

Vorige week kwam ik terug en kreeg een berichtje van hem, waarin hij schreef: IK WIL JE NIET LANGER MEER IN DE PROBLEMEN BRENGEN, IK BEN NIET GOED GENOEG IN DE OGEN VAN JE OUDERS,MAAR IK KAN ME NIET VERONSCHULDIGEN IN DE PLAATS VAN MIJN VADER, IK KAN NIET VERANTWOORDELIJK ZIJN VOOR ZIJN DADEN. IK BLIJF VAN JE HOUDEN TOT ZOLANG IK KAN EN ALS IK LATER KINDEREN KRIJG ZAL IK ZE OPVOEDER ALSOF ZE DIE VAN JOUW ZIJN.

Dus nu heb ik helemaal niemand meer, mijn vader en mijn broers praten niet meer tegen me, en ik ben die jongen ook al kwijt, wat moet ik doen???????

27-08-2002, 14:53


amai!!

kan je niet met je vader een serieus gesprek hebben.....maar ja....je bent van '85...je bent nog jong.....oké je houd van hem het kan natuurlijk!! maar luister naar je ouders meid!!

je hebt er maar twee.....mannen zijn er genoeg....!!!


bye


xxx

27-08-2002, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
amai!!

kan je niet met je vader een serieus gesprek hebben.....maar ja....je bent van '85...je bent nog jong.....oké je houd van hem het kan natuurlijk!! maar luister naar je ouders meid!!

je hebt er maar twee.....mannen zijn er genoeg....!!!


bye


xxx
volgens mij is ze 21 hoor

27-08-2002, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
amai!!

kan je niet met je vader een serieus gesprek hebben.....maar ja....je bent van '85...je bent nog jong.....oké je houd van hem het kan natuurlijk!! maar luister naar je ouders meid!!

je hebt er maar twee.....mannen zijn er genoeg....!!!


bye


xxx
je hebt gelijk, ik heb maar 2 ouders, maar mijn moeder was er niet tegen, integendeel zelfs.
ik ben niet van 85, ik ben van 81. ik wordt er al 21.

27-08-2002, 14:57



Citaat:
Origineel gepost door Souhaila85



je hebt gelijk, ik heb maar 2 ouders, maar mijn moeder was er niet tegen, integendeel zelfs.
ik ben niet van 85, ik ben van 81. ik wordt er al 21.
oké sorry je bent 21....oké wil je eens iets doen voor me??

LEES EENS GRONDIG JOUW ONDERTEKENING......EN THINK.................;




xxx

27-08-2002, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar


oké sorry je bent 21....oké wil je eens iets doen voor me??

LEES EENS GRONDIG JOUW ONDERTEKENING......EN THINK.................;




xxx
ja, groot gelijk. maar dat is het probleem niet echt, hem laten gaan is een zorg voor later, maar hoe win ik mijn vader en broers terug??

27-08-2002, 15:19
Het is niet zo dat jij ze moet zien terug te winnen...ik denk eerder dat ze jou een verontschuldiging schuldig zijn. Allereerst zou jou vader vriendschap moeten sluiten met de ander vader. Ze hoeven niet gelijk beste vrienden te zijn maar ze kunnen op z'n minst elkaar gedag zeggen wanneer ze elkaar tegenkomen. Zo zijn moslims. Ga je goed

27-08-2002, 15:45

Citaat:
Origineel gepost door Soutje
Het is niet zo dat jij ze moet zien terug te winnen...ik denk eerder dat ze jou een verontschuldiging schuldig zijn. Allereerst zou jou vader vriendschap moeten sluiten met de ander vader. Ze hoeven niet gelijk beste vrienden te zijn maar ze kunnen op z'n minst elkaar gedag zeggen wanneer ze elkaar tegenkomen. Zo zijn moslims. Ga je goed
eerst en vooral bedankt voor je reactie, en dat je de tijd nam om mijn probleem te lezen,zijn vader stemde toe om eens met mijn vader te gaan praten,, hij vond het geen enkel probleem, maar mijn moeder zegt dat mijn vader het niet wil.

27-08-2002, 16:28
Ello ik heb dit zo`n beetje gevolgd als jou vader niet met die andere man wil spreken doe je er weinig aan, maar dit kun je dit anders aanpakken, ik zou de Imaam van de moskee waar je vader gaat aanspreken, je weet wel je zit met iets.... en dan het hele verhaal uitleggen en dat je helemaal in de problemen zit enz.
als je begrijpt wat ik bedoel.

27-08-2002, 16:34
DDDAAASSSS KEI ERG

MAAR IK GA AKKOORD MET RASHIED
IMAN KAN JE HELPEN JE MOET SAMEN MET DIE JONGEN NAAR HEM GAAN EN JE UITLEG DOEN
HIJ ZAL JE VADER OMPRATEN
WANT EIGENLIJK IS HET HARAM OM EEN HUWELIJK TEGEN TE HOUDEN
ALS DE JONGEN U WIL EN JIJ WILT HEM HEEFT UW VADER IN PRINCIPE NADA TE ZEGGEN, MAAR IK BEGRIJP JE ZOETEKE
PROBEER HET EENS EN LAAT ONS IETS WETEN
xxxx FROM YOUR SISTA

27-08-2002, 17:20
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik zal het in ieder geval zeker proberen, dank jullie allebei, sista en rashied. ik hou jullie zeker op de hoogte

08-09-2015, 00:33
Ben je nu getrouwd met hem of wat?

08-09-2015, 00:35


Is dit het verhalenrubriek?

08-09-2015, 00:39

Citaat door KINDNESSS.:
Ben je nu getrouwd met hem of wat?

08-09-2015, 01:24

Citaat door KINDNESSS.:
Ben je nu getrouwd met hem of wat?
Ik vraag me af hoe et afgelopen is

Pagina's : [1] 2