Bekijk volle/desktop versie : de waarheid is hard!



09-12-2007, 02:09
ja kan zeggen wat je wilt jongens op het moment dat een meisje afstandelijk begint te doen in een relatie, de gesprekken gaan stroef, ze belt niet meer vaak en ze heeft geen tijd 2 dingen kan je doen er goed over praten of je tijd in een ander gaan besteden. want dit gaat dan niet de goede kant op. ik heb zelfs meegemaakt dat een jongeman tijdens het verloven dingen had meegemaakt, waarbij ik hem had gewaarschuwd van doe het nou niet ze wilt jouw niet maar hij bleef er maar in geloven dat het wel lukte. uiteindelijk werd hij gedumpt kijk hoe je het went of keert als een vrouw verliefd op je is dan belt ze, geeft ze je aandacht dan maakt ze zich zorgen he dat zijn de gevoelens van een vrouw, als ze dat niet doet wees haar dan voor met het beindigen van een relatie
he mannen we komen niet uit een ei

oh ja dit geld natuurlijk ook voor de vrouwen

09-12-2007, 02:12


ach jah eigenschuld dikke bult... als je geen aandacht krijgt ga je het op de duur ergens anders zoeken

09-12-2007, 03:29
klopt helemaal, meestal is het bij een meisje uit is uit. dan laat ze niks meer horen niet eens smsje van hoe het gaat. het is hard maar waar.

09-12-2007, 03:35
Meiden kunnen best erg zijn, maar zo makkelijk zijn de heren ook niet..

Ikoun algair..

09-12-2007, 03:40


Dat is toch duidelijk!

09-12-2007, 03:45
Ja een vrouw wanneer ze haar hart geeft is het ook gegeven en staat ze klaar voor alles . Een man daar en tegen ... ik weet het niet ?? MANNENN????

09-12-2007, 09:30

Citaat door vreemdje:
ach jah eigenschuld dikke bult... als je geen aandacht krijgt ga je het op de duur ergens anders zoeken




wolahila

09-12-2007, 10:31
Yupppppp, dats de liefde van tegenwoordig.. '

09-12-2007, 10:38

Citaat door wahab:
klopt helemaal, meestal is het bij een meisje uit is uit. dan laat ze niks meer horen niet eens smsje van hoe het gaat. het is hard maar waar.

gelijk heeft ze, waarom zou ze nog normaal tegen hem willen doen

09-12-2007, 11:33

Citaat door Fatihamaroc:
Ik vind het laf als een man of vrouw niet straight to the point zegt: Ik wil niet verder met je! Ik vind het zo laag als die persoon een smoes zoekt om er van af te komen en afstandelijk gaat doen


ja maar de meeste durven het niet, en men gaat afstandelijk doen of smoesjes verzinnen