Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Laarzen met punt en hak zonder geluid???



08-12-2007, 20:33
Lieve meiden,

Ik bena al een tijd op zoek naar laarzen met punt en een middelgrote hak die geen geluid maakt, maar helaas tevergeefs. Mijn vraag is nu aan jullie weten jullie waar ik van die schoenen kan kopen. Met name vind ik het belangrijk dat het hakje geen geluid maakt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij deze bedankt.

Liefs

08-12-2007, 20:46


Lieve meid.


Je kan ze kopen en dan naar de schoenmaker gaan.
Hij verwisseld dan de hak voor je.

Kost iets van 7,95.

08-12-2007, 21:17
Verwisselt hij dan de hele hak?

08-12-2007, 21:29
bij de schoenmaker doet hij volgens gewoon zo een rubber aan de onderkant van de hak net als sneakers

08-12-2007, 21:30


Alleen dat rubbere ding.

08-12-2007, 21:49
klopt doe ik ook altijd

08-12-2007, 21:54
Slijt dat rubber er niet af? ik wil ook zo'n ding eronder joh..ik vind het echt vervelend geluid

08-12-2007, 21:56

Citaat door miriammoslima:
Lieve meiden,

Ik bena al een tijd op zoek naar laarzen met punt en een middelgrote hak die geen geluid maakt, maar helaas tevergeefs. Mijn vraag is nu aan jullie weten jullie waar ik van die schoenen kan kopen. Met name vind ik het belangrijk dat het hakje geen geluid maakt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij deze bedankt.

Liefs



Je koot gewoon de schoenen die je leuk vind. Je brengt ze dan binnen bij de schoenmaker en die plaats er een geluidsdemper op onder aan de hak.
Een klein extra steuntje

08-12-2007, 22:22

Citaat door ilham1980:
Je koot gewoon de schoenen die je leuk vind. Je brengt ze dan binnen bij de schoenmaker en die plaats er een geluidsdemper op onder aan de hak.
Een klein extra steuntje

Top, ik wist dit niet. Ik ga ook maar binnenkort er naar toe.

09-12-2007, 14:10
Dank jullie wel lieve meiden vooor jullie reacties!!! Ik wist ook niet dat dit kon!!

Milaaaa80, wat laat je precies doen, ook zo n geluidsdemper of laat je er een hele nieuwe hak op zetten???

Dank je, liefs

09-12-2007, 16:40

Citaat door miriammoslima:
Dank jullie wel lieve meiden vooor jullie reacties!!! Ik wist ook niet dat dit kon!!

Milaaaa80, wat laat je precies doen, ook zo n geluidsdemper of laat je er een hele nieuwe hak op zetten???

Dank je, liefs


Salaam liefje,

'Niet de hele hak, gewoon dat rubbere gedeelte, als je een schoentje koop in de winkel zit er meestal van dat plastice laagje op dat slijt als een gek en maakt idd geluid, de schoenmaker vervangt dat gedeelte door een rubber stukje. Maar wat ik altijd doe gewoon er mee lopen tot het plastic gedeelte begint te slijten en dan naar de schoenmaker. Anders vind ik het altijd zonde hihih. Dat doe ik dan bij alle schoentjes, ik heb een paar laarzen van 5 jaar geleden nou elke keer als het versleten is ga ik weer richting de schoenenmaker

10-12-2007, 13:35
Dank je wel lieve zuster voor je antwoord, ik begrijp het nu!!

Ik ga het ook zeker proberen..

Heel veel liefs