Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie hebben gedaan...



08-12-2007, 20:32
Ik had een week of twee geleden een jas voor mijn zoontje gekocht.. dus bij de kassa vraag ik om korting dus ze zegt nee... ok.. geen probleem..
Ik laat mn telefoonnr achter voor als de Sale begint.... wordt ik drie dagen later gebeld. Ja, de sale is begonnen

Dus toen vandaag ben ik teruggegaan (ben een beetje lui nu vandaar pas twee weken later ) en ik uitleggen van hoe en wat en ze zegt is goed, dus ik nog een paar spulletjes uitgezocht... kom ik weer bij de kassa, zegt ze.. je moet wat meer halen want anders komt het bedrag niet overeen.. dus ik Nee, ik wil alsnog de korting en dit erbij...en zo ging het nog een half uur door (Turken spreken geen engels en mij turks is gelijk aan hun engels) Maar uiteindelijk na een half uur dus.. toch voor elkaar gekregen en de spulletjes voor een prikkie meegekregen

Maar zouden jullie ook nog terug zijn gegaan want zeker weten of ik het voor elkaar zou krijgen wist ik niet... of hadden jullie het gelaten....

08-12-2007, 20:45


hahaha nee ik ben daar te lui voor om terug te gaan, daarom kijk ik heel goed voor ik iets koop want ik weet het gaat toch niet terug ahha

08-12-2007, 20:51

Citaat door MissLoulou:
hahaha nee ik ben daar te lui voor om terug te gaan, daarom kijk ik heel goed voor ik iets koop want ik weet het gaat toch niet terug ahha




Normaal gesproken ben ik ook heel lui!! Maar dit keer vond ik het echt te schandalig om me vrolijk en wel op te bellen na drie dagen dat er de Sale nu opeens wel was begonnen... hoe dan

Zou je het ook niet hebben gedaan als het om groot bedrag ging

08-12-2007, 20:51

Citaat door m0cr0_007:
-


Which means...

08-12-2007, 21:03



Citaat door TheMansion:


Normaal gesproken ben ik ook heel lui!! Maar dit keer vond ik het echt te schandalig om me vrolijk en wel op te bellen na drie dagen dat er de Sale nu opeens wel was begonnen... hoe dan

Zou je het ook niet hebben gedaan als het om groot bedrag ging

Tjah groot bedrag wel misschien maar ik weet niet ik ben super super laks en kan makkelijk zeggen ach laat maar zitten, ik heb genoeg kleding van die kleine van mij die ik moest omruilen maar achteraf niet gedaan en hem dat maar aangetrokken

08-12-2007, 21:19
Een groot bedrag wat jij uiteindelijk hebt omgezet in een prikkie van een prijs?

Nu ben ik wel benieuwd naar de bedragen. Eens zien hoe goed je bent in onderhandelen : p.

08-12-2007, 21:26
wat doe jij in godsnaam in Turkije, eerst was je nog in Malta of Corcisca?

Wat doe jij voor werk of je man?

08-12-2007, 21:34

Citaat door stanga:
wat doe jij in godsnaam in Turkije, eerst was je nog in Malta of Corcisca?

Wat doe jij voor werk of je man?


Ik heb begrepen dat haar man aan professioneel voetballen doet?

08-12-2007, 21:37
.
.

hier in Nederland zou ik wel doen, vooral als een kledingstuk duur is, omdat ik weet dat je recht hebt om het verschil terug te krijgen als de sale binnen x aantal dagen na je aankoop begint.

maar een een ander land, zou het niet zo snel durven, maar wel knap van je.

.
.

08-12-2007, 21:41
Oh ok. Wel leuk zo zie je nog wat van de wereld.

09-12-2007, 00:19

Citaat door PointOfView:
.
.

hier in Nederland zou ik wel doen, vooral als een kledingstuk duur is, omdat ik weet dat je recht hebt om het verschil terug te krijgen als de sale binnen x aantal dagen na je aankoop begint.

maar een een ander land, zou het niet zo snel durven, maar wel knap van je.

.
.


Is dat echt so?
Hoe weet je dat, en bij welke winkels?