Bekijk volle/desktop versie : Je eerste ruzie met je partner..



Pagina's : [1] 2 3

08-12-2007, 20:01
.. weet je die nog? Waar ging die over en hoe hebben jullie het opgelost

08-12-2007, 20:03


Die kan ik me zeker nog herinneren, Viezerik dat ie is..

08-12-2007, 20:04
die was echt erg...

08-12-2007, 20:05
kan me nie meer herinneren...teveel ruzie om niks

08-12-2007, 20:07


vertel dan waar die ruzies over gingen en hoe jullie het hebben opgelost..

08-12-2007, 20:18

Citaat door candycan:
.. weet je die nog? Waar ging die over en hoe hebben jullie het opgelost


ik vertelde vanuit het niets een grapje en dan moest ze gaan lachen
ik pak ze terug met m,n humor

08-12-2007, 20:18
met sex

08-12-2007, 20:24

Citaat door labyrinth:
ik vertelde vanuit het niets een grapje en dan moest ze gaan lachen
ik pak ze terug met m,n humor


Lukt dat na iedere ruzie

08-12-2007, 20:25

Citaat door LeilaGirlzzzz:
met sex


Dat zal ongetwijfeld het enige middel zijn dat altijd werkt bij de mannen

08-12-2007, 20:32

Citaat door candycan:
Lukt dat na iedere ruzie


ja meestal wel ik bedoel ik kom met zulke grappige dingen aan dat ze het niet meer volkunnen houden en dan beginnen ze te lachen. of het nou op werk is of vroeger op school. een voorbeeld een klasgenootje een marokkaanse meid ze was boos op mij, ik zei tegen haar ben je je weet wel wat jullie vrouwen 1 keer per maand zeg maar last van hebben. ze zei ja dat ben ik inderdaad, dus ik ging voor de klas staan en zei ik vind dat vanaf vandaag moet er een nieuwe wet ingevoerd worden en in de samenleving toegepast worden. marokkaanse meiden die ongesteld zijn mogen vanaf vandaag niet meer in de openbare ruimtes bevinden voor hun eigen bestwil en voor de rest van de maatschapij zodat de vogeltjes lekker gewoon rustig kunnen fluiten en de bloemetjes rustig kunnen bloeien. ik ga inshalah binnenkort naar de tweede kamer en ik kom met deze voorstel, en als de parlementsleden een concensus bereiken met deze voorstel dan wordt het een historische moment nou ze lag op de grond te rollen en ze kon niet meer boos op mij worden.

08-12-2007, 20:39

Citaat door candycan:
Dat zal ongetwijfeld het enige middel zijn dat altijd werkt bij de mannen

zoiezo...

08-12-2007, 20:40

Citaat door labyrinth:
ja meestal wel ik bedoel ik kom met zulke grappige dingen aan dat ze het niet meer volkunnen houden en dan beginnen ze te lachen. of het nou op werk is of vroeger op school. een voorbeeld een klasgenootje een marokkaanse meid ze was boos op mij, ik zei tegen haar ben je je weet wel wat jullie vrouwen 1 keer per maand zeg maar last van hebben. ze zei ja dat ben ik inderdaad, dus ik ging voor de klas staan en zei ik vind dat vanaf vandaag moet er een nieuwe wet ingevoerd worden en in de samenleving toegepast worden. marokkaanse meiden die ongesteld zijn mogen vanaf vandaag niet meer in de openbare ruimtes bevinden voor hun eigen bestwil en voor de rest van de maatschapij zodat de vogeltjes lekker gewoon rustig kunnen fluiten en de bloemetjes rustig kunnen bloeien. ik ga inshalah binnenkort naar de tweede kamer en ik kom met deze voorstel, en als de parlementsleden een concensus bereiken met deze voorstel dan wordt het een historische moment nou ze lag op de grond te rollen en ze kon niet meer boos op mij worden.


Heb je dat voor een volle klas gedaan

08-12-2007, 20:43



Citaat door candycan:
Heb je dat voor een volle klas gedaan


iedereen lag op de grond nou bijna iedereen van het lachen . ik sluit niet uit dat ze me uit gingen lachen

08-12-2007, 20:47
Uuhm was beetje raar was gewoon rustig uitgepraat!

08-12-2007, 21:13

Citaat door labyrinth:
iedereen lag op de grond nou bijna iedereen van het lachen . ik sluit niet uit dat ze me uit gingen lachen




waarschijnlijk stond je gulp gewoon open.

Pagina's : [1] 2 3