Bekijk volle/desktop versie : Realiteit



Pagina's : [1] 2

08-12-2007, 11:47
Als je te lief bent en te aardig, dan ben je niet meer interessant.

Wie is mee eens of niet mee eens??

08-12-2007, 12:11


Bij vrouwen is het anders. Ik zou het ook wel een goede eigenschap vinden. Maar mannen, zeggen wel dat ze dat ook zoeken maar ondertussen willen ze ook iemand die soms een bitchy kan zijn. Anders ben je makkelijk en niet meer boeiend. Of je wordt niet met respect behandeld, dus over je heen lopen.

Begrijp je

08-12-2007, 12:12

Citaat door mak_tab:
Bij vrouwen is het anders. Ik zou het ook wel een goede eigenschap vinden. Maar mannen, zeggen wel dat ze dat ook zoeken maar ondertussen willen ze ook iemand die soms een bitchy kan zijn. Anders ben je makkelijk en niet meer boeiend. Of je wordt niet met respect behandeld, dus over je heen lopen.

Begrijp je


ja klopt , maar andersom is het ook zo.

08-12-2007, 12:15
Ik vind eigenlijk best wel raar. dan heb je wat je wilt en dan vindt je het weer niet goed, mensen zijn rare wezens. En ik heb dat echt niet, dat weet ik van mezelf..

08-12-2007, 12:19


Interesant wil ik niet zeggen...
Maar, makkelijk wel.
Mensen lopen dan sneller over je heen.
Als je gewoon harder bent in je manier van doen. Zullen ze minder snel die uitspraak maken die je zo erg kwetst. Omdat ze weten, dat ze dr één terug kunnen verwachten. Plus ze lopen niet makkelijk over je heen.

08-12-2007, 12:21

Citaat door mak_tab:
Als je te lief bent en te aardig, dan ben je niet meer interessant.

Wie is mee eens of niet mee eens??


van buiten keihard en stoer...
van binnen onweerstaanbaar lief en romantisch...

oefffffffff

08-12-2007, 12:21
ja die zullen er vast wel zijn. Ben blij voor je dat je dat soort mensen kent.

08-12-2007, 12:22
ik hou wel van een wijf dat soms d'r bek open trekt ja, hoef niet zon levenloze neukzak die kan koken en schoonmaken als vrouw toch

08-12-2007, 12:27

Citaat door Douchestraal:
ik hou wel van een wijf dat soms d'r bek open trekt ja, hoef niet zon levenloze neukzak die kan koken en schoonmaken als vrouw toch

wijf?


wil je vechten ofzo?

ik vind dat een vrouw haar eigen moeder zijn... dus dat is ook haar eigen mening geven... niet altijd lief en aardig want als ze dan een keer onaardig is dan is ze za3ma veranderd

neen joh gelijk van de eerste dag laten zien dat je een harde tante bent die zich niet laat kleineren

08-12-2007, 12:27

Citaat door Douchestraal:
ik hou wel van een wijf dat soms d'r bek open trekt ja, hoef niet zon levenloze neukzak die kan koken en schoonmaken als vrouw toch




08-12-2007, 12:27

Citaat door mak_tab:
Als je te lief bent en te aardig, dan ben je niet meer interessant.

Wie is mee eens of niet mee eens??


Als man zijnde wel...vrouwen zeggen wel ik wil een lieve man..maar uiteindelijk willen ze gewoon een strenge man.

08-12-2007, 12:30
altijd lief zijn is toch ook niet gezond?
in een relatie moet je toch ruzie kunnen maken? wat heb je anders... damn ik zie me daar al zitten heel men leven op de bank... schatje, liefje, snoepje????

ik zou hem verrot slaan man... ik ga tegen hem schreeuuuweeen maaaak dan ruzie met mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!


saai saai saai...

tuurlijk word altijd maar lief saai en raak je uitgekeken op elkaar

08-12-2007, 12:30


hoe komen jullie hierop

08-12-2007, 12:32
Misschien bepaald soort type vrouwen.

En trouwens wat versta je onder streng. Is wel handig als diegene wel zijn principes heeft die op de islam zijn gebasseerd. Maar jah, zeldzaam...

08-12-2007, 12:34
strenge mannen
streng maar rechtvaardig

Pagina's : [1] 2