Bekijk volle/desktop versie : liefde kan je niet kopen!



Pagina's : [1] 2

08-12-2007, 11:36
dit is een verhaaltje die ik mee heb gemaakt op de middelbaare school.
ik ging met een goede vriend naar een feestje dat werd georganiseerd door laila. laila had een witte gala jurk aan, van haar moeder en opeens liep hamid tegen haar aan en al dat kofie kwam over haar prachtige gala jurk en ze had een kofievlek. de jurk was ongeveer 1000 euro waard, ik liep naar haar toe en ik zij als jij met mij zogenaamd verkering krijgt, zodat alle leerlingen gaan denken dat ik jouw versierd heb, en dan wordt ik populair op school ze zei met moeite ok maar we raken elkaar niet aan, ik zei ok. ik had wat geld opgespaard met gras maaien in wassenaar en bloemendaal en af en toe keukenhof. opeens werd ik populair en tydens een schoolfeest deed ik een afrikaanse dansje en iedereen vond me geweldig. opeens had ik ruzie met laila en op een schoolpleintje schreeuwde ze van deze loozer is helemaal niet mijn vriend. we doen alsof hij heeft me omgekocht met 1000 euro. ik stond voor schut, de volgende dag ging ik alleen zitten, iedereen keek me vies aan. opeens ging hamid m,n vriendje abou sayef pesten en hij wilde hem gaan slaan, ik pakte een honkbal knuppel en zei nou moet je ophouden. jongens zoals jullie, dankzij jullie worden wij onzelf niet meer , en om bij jullie populaire mensen te horen doen we dingen die we eigenlijk niet willen gaan doen.
ik kreeg een staande ovatie iedereen klappen yeh hij heeft gelijk. daarna ging ik gras maaien en laila rende naar me toe en zei kom gaan we iets leuks doen

komt dit bekend voor dit verhaal

08-12-2007, 11:44


Ja komt bekend voor

08-12-2007, 11:46

Citaat door MissesD:
Ja komt bekend voor


he ik kreeg net een melding binnen iets met can,t buy me love

08-12-2007, 11:48

Citaat door labyrinth:
he ik kreeg net een melding binnen iets met can,t buy me love

van wie melding?

08-12-2007, 11:51



Citaat door MissesD:
van wie melding?


daar mag ik helaas niet zoveel over zeggen strikt geheim
maar het zijn wel leden van marokko.nl

08-12-2007, 11:52

Citaat door labyrinth:
daar mag ik helaas niet zoveel over zeggen strikt geheim
maar het zijn wel leden van marokko.nl

nu word ik bang

08-12-2007, 11:54
er zijn veel jongens zo... als ze ruzie hebben kopen ze een cadeautje dan bedaard ze wel denken ze dan... dat is dus liefde kopen

08-12-2007, 11:55

Citaat door MissesD:
nu word ik bang

nergens voor nodig jij hebt er niks mee te maken

08-12-2007, 11:56

Citaat door vreemdje:
er zijn veel jongens zo... als ze ruzie hebben kopen ze een cadeautje dan bedaard ze wel denken ze dan... dat is dus liefde kopen

liefde kopen en verkopen tjonge jonge het lijk wel op een supermarkt

08-12-2007, 11:58

Citaat door labyrinth:
liefde kopen en verkopen tjonge jonge het lijk wel op een supermarkt

bij den aldi 3 halen eentje betalen

08-12-2007, 12:02
!! Mooi verzonnen!

08-12-2007, 12:07

Citaat door vreemdje:
bij den aldi 3 halen eentje betalen


hans anders 2 halen 1 betalen zeg je nee dan krijg je er twee

08-12-2007, 12:34



Citaat door labyrinth:
hans anders 2 halen 1 betalen zeg je nee dan krijg je er twee


08-12-2007, 19:20

Citaat door Arpia:
!! Mooi verzonnen!


15-12-2007, 23:26

Citaat door labyrinth:
dit is een verhaaltje die ik mee heb gemaakt op de middelbaare school.
ik ging met een goede vriend naar een feestje dat werd georganiseerd door laila. laila had een witte gala jurk aan, van haar moeder en opeens liep hamid tegen haar aan en al dat kofie kwam over haar prachtige gala jurk en ze had een kofievlek. de jurk was ongeveer 1000 euro waard, ik liep naar haar toe en ik zij als jij met mij zogenaamd verkering krijgt, zodat alle leerlingen gaan denken dat ik jouw versierd heb, en dan wordt ik populair op school ze zei met moeite ok maar we raken elkaar niet aan, ik zei ok. ik had wat geld opgespaard met gras maaien in wassenaar en bloemendaal en af en toe keukenhof. opeens werd ik populair en tydens een schoolfeest deed ik een afrikaanse dansje en iedereen vond me geweldig. opeens had ik ruzie met laila en op een schoolpleintje schreeuwde ze van deze loozer is helemaal niet mijn vriend. we doen alsof hij heeft me omgekocht met 1000 euro. ik stond voor schut, de volgende dag ging ik alleen zitten, iedereen keek me vies aan. opeens ging hamid m,n vriendje abou sayef pesten en hij wilde hem gaan slaan, ik pakte een honkbal knuppel en zei nou moet je ophouden. jongens zoals jullie, dankzij jullie worden wij onzelf niet meer , en om bij jullie populaire mensen te horen doen we dingen die we eigenlijk niet willen gaan doen.
ik kreeg een staande ovatie iedereen klappen yeh hij heeft gelijk. daarna ging ik gras maaien en laila rende naar me toe en zei kom gaan we iets leuks doen

komt dit bekend voor dit verhaal


Pagina's : [1] 2