Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jullie Hulp Nodig!!!!



07-12-2007, 14:47
AUB mensen dit is echt van levensbelang!!!! haha ok ik overdrijf maar iig wel heeeel belangerijk!! in naam van allah vraag om jullie hulp!!! ik ben vandaag in amsterdam-oost bij de bushalte ( lijn 37) van de dappermarkt mijn telefoon kwijtgeraakt!!!!! hij is hoogst waarschijnlijk gestolen!

het is een zwarte sony ericsson telefoon k800i! Als 1 van jullie deze vind of in zijn bezit krijgt! AUB neem dan contact met mij op! Er zal een beloning toegekend worden ! Er staan namelijk foto's op van een dierbaar familielid die inmiddels is overleden en dat zijn de enige foto's die ik heb!!!!!
daarom vraag ik AUB om jullie hulp!!!!!

07-12-2007, 17:18


Ik heb een paar keer telefoons gevonden.. en ook gewoon teruggegeven aan de eigenaar...


Wat een lowlifes die het dan doodleuk zelf houden... tfoe

07-12-2007, 17:25
Sorry meid.. K kan je niet helpen maar heb jij je nr nog wat achter op je tel staat dan kan je je tel vinden.. maar hoe heb jij dat niet gevoeld? dat je tel is gestolen? dat zou je toch wel moeten voelen ofzo maar meid doe ook een aangifte bij de politie..
Insha'allah vindt je je telefoon weer

07-12-2007, 22:57
ja mensen ik heb al aangifte gedaan, maar veel kunnen ze niet doen. het is dan afwachten tot de telefoon wordt afgegeven op het bureau, maar dat zal niet gebeuren als de telefoon expres is gestolen! ja snap ook niet hoe ik dat niet heb gevoeld!