Bekijk volle/desktop versie : Liefde heb je gewoon nodig!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-12-2007, 10:16
Natuuurlijk zijn er altijd van die mannetjes putters die beweren die weke onzinnige nonsens niet nodig te hebben,zij huilen ook nooit.(Publiekelijk) Dat is iets voor mietjes niet voor echte kerels.En de vrouwen? ja hoor ook daarvan zijn er steeds meer die zich stoer en onvervaardigd opstellen.Echte manwijven dus.

Zij hebben niemand nodig , zij kunnen alles wel alleen af.Dus NIET!Niemand nodig? voor de seks hebben ze al iemand nodig al is het een protituée ,voor het brood de bakker, de boer die het meel produceerd enz Mensen hebben ze om zich heen nodig.Immers hoe en aan wie moeten ze dan hun matschogedrag laten zien?

07-12-2007, 10:24


zal ik jou eens wat vertellen aagtie ?

07-12-2007, 11:28

Citaat door Frits_uit_Nador:
zal ik jou eens wat vertellen aagtie ?



Tuurlijk broeder,vertel.

07-12-2007, 11:37
Ik zal even nadenken voor een goed antwoord.

07-12-2007, 11:40


Door jezelf hard en stoer op te stellen, denk je dat mensen je nooit zullen kwetsen. Dat zijn de mensen met het kleinste hartje.

07-12-2007, 11:42

Citaat door douadia:
Natuuurlijk zijn er altijd van die mannetjes putters die beweren die weke onzinnige nonsens niet nodig te hebben,zij huilen ook nooit.(Publiekelijk) Dat is iets voor mietjes niet voor echte kerels.En de vrouwen? ja hoor ook daarvan zijn er steeds meer die zich stoer en onvervaardigd opstellen.Echte manwijven dus.

Zij hebben niemand nodig , zij kunnen alles wel alleen af.Dus NIET!Niemand nodig? voor de seks hebben ze al iemand nodig al is het een protituée ,voor het brood de bakker, de boer die het meel produceerd enz Mensen hebben ze om zich heen nodig.Immers hoe en aan wie moeten ze dan hun matschogedrag laten zien?

Wat heeft een brood bij de bakker kopen te maken met liefde? Ik weet niet wwat jij met die stokbrood doet ( staghfiroellah) maar ik eet het gewoon op

07-12-2007, 11:43

Citaat door Murdock:
Wat heeft een brood bij de bakker kopen te maken met liefde? Ik weet niet wwat jij met die stokbrood doet ( staghfiroellah) maar ik eet het gewoon op



hier moest ik even mijn thee voor uitproesten.

07-12-2007, 11:47

Citaat door real_me:
hier moest ik even mijn thee voor uitproesten.

Als je maar geen kortsluiting hebt veroorzaakt in je toetsenbord

07-12-2007, 11:48

Citaat door Murdock:
Als je maar geen kortsluiting hebt veroorzaakt in je toetsenbord



Nee er zit nog plastic over mijn toetsenbord heen.

07-12-2007, 11:50
Ik heb haat nodig, daar kick ik juist op!
Het motiveert mijn levensstijl

07-12-2007, 11:50

Citaat door real_me:
Nee er zit nog plastic over mijn toetsenbord heen.

Komt dat plastic nu toch effe goed uit he!

07-12-2007, 11:52
Een man heeft een vrouw nodig om compleet te zijn en de vrouw de man
Iedereen in ontkenningsfase

07-12-2007, 11:52



Citaat door Murdock:
Komt dat plastic nu toch effe goed uit he!



Het is multifunctioneel!! Probeer het uit.



Ach ik heb geen keus anders kreeg ik geen computer van mijn moeder (7 jaar geleden) het plastic is al aardig geel geworden.

07-12-2007, 11:54

Citaat door real_me:
Het is multifunctioneel!! Probeer het uit.



Ach ik heb geen keus anders kreeg ik geen computer van mijn moeder (7 jaar geleden) het plastic is al aardig geel geworden.
Getver…een toetsenbord kost maar een tientje hoor…hoef je toch geen vieze plastick op te doen?

07-12-2007, 11:55

Citaat door Murdock:
Getver…een toetsenbord kost maar een tientje hoor…hoef je toch geen vieze plastick op te doen?



Nee geen plastick maar plastic. Any way don't take it to serieus men

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6