Bekijk volle/desktop versie : Huis in Rotterdam?! Help!!!



06-12-2007, 20:49
Assalaam moealaikom warahmatu Allaahi wabarakatuh mijn geliefde broeders en zusters fie dien,

Insha Allaah gaat alles goed met jullie qua imaan en gezondheid. Walhamdullilaah, ik mag niet klagen.

Ik heb deze topic geopend omdat ik eventjes hulp nodig heb van mijn broeders en zusters fie dien..

Dit heeft betrekking op een huis, ik ga binnenkort insha Allaah dus het huwelijksbootje intreden en ik ben al gelange tijd aan het kijken voor een huis in Rotterdam, wallaakin, het gaat heel stug.

Via de gemeente duurt het echt heeeeeeeel lang, en via particulieren gaat het moeilijk en rot. Daarbij komt het nog dat ik dan dus met een kafier te make zal hebben en dus wellicht afgeschrikt wordt als ik op huisbezoek ga of iets in die trant.

Dus daarom heb ik dus de keuze gemaakt om te kijken of me bro's and sistas me kunnen helpen met een huisje in rotterdam.

Hieronder zal ik mijn criteria neerzetten die ik aanhang;

- Maakt niet waar, als het maar in Rotterdam is.

- Het moet een appartement zijn, omdat die klein en goedkoop zijn, dus geen huis, maar appartementje

- Het hoeft niet ruim te zijn, 1 slaapkamer is meer dan voldoende, als het er 2 zijn is het mooi meegenomen!

- De huurprijs wil ik niet boven de 350 euro hebben, dit omdat er nog gas/water/electriciteitskosten bijkomen.

- Het liefst van iemand die te vertrouwen is.

- Het liefst een huisje dat in onderverhuur is, ofwel dat diegene het huis gewoon niet gebruikt en/of zelf een ander huis heeft en dit huis dus vrijstaand/leeg is.


Ik zou jullie echt dankbaar zijn, indien jullie mij hierbij kunnen helpen insha Allaah! Moge Allaah Tabaaraka wa Ta'aala jullie rijkelijk belonen, fie doenya wal agira! Allaahuma ameen!

Djazaakoem Allaahu gairan djazaa-e! Ameen!

Broeders kunnen me pm'en insha Allaah, indien er iets is. Van de zusters vraag ik vriendelijk om het gewoon op de topic te plaatsen, met de bijbehorende info of telefoonnummer van degene die ik kan bereiken!

Wassalaam moealaikom warahmatu Allaahi wabarakatuh,

Abou Safouane Al Maghribi

07-12-2007, 10:30


Ik ken iemand die Hijra gaat doen,en dus het huis leeg heb staan.

Maar weet nog niet zeker of het word overgenomen door een andere zuster.

ik zal het navragen,en de hijdra zal pas plaats vinden in Mei.

07-12-2007, 16:06
Doe navraag insha Allaah.

Djazaaki Allaahu gairan!

Wassalaammoealaikom warahmatu Allaah