Bekijk volle/desktop versie : Marokko is een zwak voetballand!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

06-12-2007, 14:03
iedereen is blij met het marokkaanse elftal, maar de werkelijkheid is dat we op mondiaal niveau amper meetellen. Marokko is al sinds 1998 niet meer present op een wk. Met alle respect voor de Afrikacup, maar wil je internationale faam genieten dan kan je niet ontbreken op een wk.

Ik denk ook niet dat we het wk 2010 zullen halen, mits er iets verandert.
Want op dit moment is er veel concurrentie in Afrika
1- Ghana
2- Ivoorkust
3- Kameroen
4- nigeria
5- egypte
6 Tunesie
7- mali
8- senegal

06-12-2007, 14:10


Wij maken gehakt van al die landen die je daar opnoemt Inscha'Allah.

En dat gehakt zullen wij dan nog eens op de barbecue braden. En daar gaat dan ook nog eens een lekker sausje op.

06-12-2007, 14:15
marokko is op de weg terug!!

06-12-2007, 14:17

Citaat door marokko1998:
iedereen is blij met het marokkaanse elftal, maar de werkelijkheid is dat we op mondiaal niveau amper meetellen. Marokko is al sinds 1998 niet meer present op een wk. Met alle respect voor de Afrikacup, maar wil je internationale faam genieten dan kan je niet ontbreken op een wk.

Ik denk ook niet dat we het wk 2010 zullen halen, mits er iets verandert.
Want op dit moment is er veel concurrentie in Afrika
1- Ghana
2- Ivoorkust
3- Kameroen
4- nigeria
5- egypte
6 Tunesie
7- mali
8- senegal


Jij hebt geen verstand van voetbal. Tijden veranderen, anders was er elk WK dezelfde kampioen.

06-12-2007, 15:01



Citaat door marokko1998:
iedereen is blij met het marokkaanse elftal, maar de werkelijkheid is dat we op mondiaal niveau amper meetellen. Marokko is al sinds 1998 niet meer present op een wk. Met alle respect voor de Afrikacup, maar wil je internationale faam genieten dan kan je niet ontbreken op een wk.

Ik denk ook niet dat we het wk 2010 zullen halen, mits er iets verandert.
Want op dit moment is er veel concurrentie in Afrika
1- Ghana
2- Ivoorkust
3- Kameroen
4- nigeria
5- egypte
6 Tunesie
7- mali
8- senegal


Senegal, Nigeria, Egypte, Tunesie, Mali, Kameroen zijn allemaal landen waar Marokko sowieso niet voor onder doet.. Ghana eigenlijk ook niet..

Ivoorkust valt nog over te discusseren omdat zij goede resultaten boeken de laatste jaren..

06-12-2007, 15:26
Laten we maar een keertje een Afrika cup winnen en dan gaan we over internationale faam praten, het is alweer 31 jaar geleden dat Marokko die cup won, internationaal zullen we toch nooit mee tellen.

06-12-2007, 15:32

Citaat door chaouki:
Laten we maar een keertje een Afrika cup winnen en dan gaan we over internationale faam praten, het is alweer 31 jaar geleden dat Marokko die cup won, internationaal zullen we toch nooit mee tellen.


Mooi man, dat vertrouwen van jou altijd

06-12-2007, 15:34

Citaat door chaouki:
Laten we maar een keertje een Afrika cup winnen en dan gaan we over internationale faam praten, het is alweer 31 jaar geleden dat Marokko die cup won, internationaal zullen we toch nooit mee tellen.


Spreek je over 31 jaar weer, ik schat op minimaal 2 wereldtitels voor Marokko in de tussentijd. Doe je mee?

06-12-2007, 15:39
Met spelers die uitkomen in de 2e divisies van de europese competitie en qatar, griekenland (zairi) kun internationaal niks klaarspelen. De enige marokkaan die bij een topploeg speelt is sektoui nl. Fc porto.

Kijk waar we tegen moeten opboksen:

Martins newcastle united
Etoo barcelona
drogba Chelsea
obi mikel Chelsea
Kanoute Sevilla
Kalou Chelsea
Toure Arsenal etc

Ik ben gewoon een realist

06-12-2007, 15:40

Citaat door chaouki:
Laten we maar een keertje een Afrika cup winnen en dan gaan we over internationale faam praten, het is alweer 31 jaar geleden dat Marokko die cup won, internationaal zullen we toch nooit mee tellen.



spanje ook met het EK nog langer en zo zijn er meer landen hoor

06-12-2007, 15:42

Citaat door marokko1998:
Met spelers die uitkomen in de 2e divisies van de europese competitie en qatar, griekenland (zairi) kun internationaal niks klaarspelen. De enige marokkaan die bij een topploeg speelt is sektoui nl. Fc porto.

Kijk waar we tegen moeten opboksen:

Martins newcastle united
Etoo barcelona
drogba Chelsea
obi mikel Chelsea
Kanoute Sevilla
Kalou Chelsea
Toure Arsenal etc

Ik ben gewoon een realist



goeie spelers maken nog geen goed team, kijk maar naar chelsea en barcelona

06-12-2007, 15:43

Citaat door marokko1998:
Met spelers die uitkomen in de 2e divisies van de europese competitie en qatar, griekenland (zairi) kun internationaal niks klaarspelen. De enige marokkaan die bij een topploeg speelt is sektoui nl. Fc porto.

Kijk waar we tegen moeten opboksen:

Martins newcastle united
Etoo barcelona
drogba Chelsea
obi mikel Chelsea
Kanoute Sevilla
Kalou Chelsea
Toure Arsenal etc

Ik ben gewoon een realist


Het gaat om voetbal, niet om tennis vriend. Mensen die geen verstand van voetbal hebben, moeten eigenlijk beter gewoon niks zeggen. Alsof Zairi gaat tennisen tegen Martins. Het is een teamsport je meot het als team doen, niet als individu. Juist GRIEKENLAND kan je een voorbeeld aan nemen, noem eens 5 spelers op die bij topteams spelen... Lukt je niet he? Toch winnen ze het EK, niet met geluk want ze speelden prachtig teamvoetbal. En de Portugezen hebben er veel van geleerd, in hun eigen huis twee keer, eerste en laatste wedstrijd.

Ooit kom je erachter wat voetbal nou eigenlijk ECHT is....

06-12-2007, 15:48



Citaat door erkeer:
Het gaat om voetbal, niet om tennis vriend. Mensen die geen verstand van voetbal hebben, moeten eigenlijk beter gewoon niks zeggen. Alsof Zairi gaat tennisen tegen Martins. Het is een teamsport je meot het als team doen, niet als individu. Juist GRIEKENLAND kan je een voorbeeld aan nemen, noem eens 5 spelers op die bij topteams spelen... Lukt je niet he? Toch winnen ze het EK, niet met geluk want ze speelden prachtig teamvoetbal. En de Portugezen hebben er veel van geleerd, in hun eigen huis twee keer, eerste en laatste wedstrijd.

Ooit kom je erachter wat voetbal nou eigenlijk ECHT is....



06-12-2007, 15:49
marokko is onvoorpelbaar, ze kunnen soms iemand kapot wegspelen. Echt gatarlijk

06-12-2007, 15:50
en er is geen land in de wereld dat het zlefde voetbal als Marokko speelt. Geloof mij,

Pagina's : [1] 2 3