Bekijk volle/desktop versie : wat zou je doen als man!!



Pagina's : [1] 2 3

06-12-2007, 13:25
stel je bent verloofd met een hele leuke meid, ze is een goede mens, maar je wordt verliefd op iemand anders,een vroege goede vriendin ofzo..

06-12-2007, 13:28



Citaat door schoonheid:
dom



waarom dom dat iemand verliefd wordt!!

06-12-2007, 13:29
Je verstand boven je hart zetten en door gaan met je verloofde...

06-12-2007, 13:30
doorgaan met je verloofde die verliefdheid waait wel weer over. hoop ik. en anders toch doorgaan met je verloofde.

06-12-2007, 13:31



Citaat door Mr_Amir:
Je verstand boven je hart zetten en door gaan met je verloofde...



ook al weet je dat de meisje waar je verliefd op ben, knapper en leuker is en ook een zeer goede vrouw! maar verklaar nader!

06-12-2007, 13:31

Citaat door Mr_Amir:
Je verstand boven je hart zetten en door gaan met je verloofde...



ja he, vind ik ook, en die verliefdheid zal wel over waaien, waarom een verloving op het spel zetten, voor een verliefdheid?

06-12-2007, 13:31

Citaat door idd:
waarom dom dat iemand verliefd wordt!!



je hebt al een leuke en goede meid dan denk je tog niet aan andere meiden, dan word je niet eens verliefd op iemand anders

06-12-2007, 13:31

Citaat door LORENA:
doorgaan met je verloofde die verliefdheid waait wel weer over. hoop ik. en anders toch doorgaan met je verloofde.



waarom?

06-12-2007, 13:35

Citaat door schoonheid:
je hebt al een leuke en goede meid dan denk je tog niet aan andere meiden, dan word je niet eens verliefd op iemand anders




ja maar stel je bent echt verliefd dat kan toch en op een meid die je ook heel goed kent, en wat bedoelen jullie met op het spel zetten, is dat hoe jullie denken over een verloving, het gaat om gevoelens voor elkaar, dus jullie zouden het niet erg vinden als je verloofde gevoelens heeft voor iemand anders

06-12-2007, 13:35
Liever die verloving naar de maan helpen dan met de verkeerde opgescheept te zitten!!

06-12-2007, 13:38

Citaat door idd:
ook al weet je dat de meisje waar je verliefd op ben, knapper en leuker is en ook een zeer goede vrouw! maar verklaar nader!



Je kan op elke persoon verliefd worden als die maar enkele dingen heeft wat jij wil en dat toelaat. Als je verloofd bent met iemand dan heeft die gene de dingen waar je op valt of leuk vind, denk ik...verliefdheid zal dan wel komen als je het tijd en geduld geeft, of je zal van die persoon gaan houden. Als je jezelf dat niet aanleert, dan zal je veel problemen krijgen als je eenmaal getrouwd bent..er is altijd iemand die leuker, mooier, sexier is.

snap je

06-12-2007, 13:39

Citaat door _H_:
ja he, vind ik ook, en die verliefdheid zal wel over waaien, waarom een verloving op het spel zetten, voor een verliefdheid?


Ja inderdaad, je moet ook rekening houden met je verloofde wat je die dan aan doet. Dat zou heel erg oneerlijk zijn ..

06-12-2007, 13:44



Citaat door idd:
waarom?



omdat je al een leuk vrouwtje hebt , je bent niet voor niks met haar verloofd neem ik aan? jullie hebben er voor gekozen om samen je leven te delen dit kan je toch niet zomaar aan de kant zetten.

liefde kent ups en dows die zal je nog veel vaker mee gaan maken

06-12-2007, 14:04
sorry maar als ik met iemand verloof en ik word verliefd op mijn beste vriend , breek ik echt verloving , zo is het leven nu eenmaal ik ga niet trouwen uit medelijkden , en telkens aan die andere persoon denken van wie je houd, en waarom als je keus hebt

06-12-2007, 14:15

Citaat door Mr_Amir:
Ja inderdaad, je moet ook rekening houden met je verloofde wat je die dan aan doet. Dat zou heel erg oneerlijk zijn ..



ja

Pagina's : [1] 2 3