Bekijk volle/desktop versie : video: dierenmishandeling



06-12-2007, 00:53
kan je zien hoe dieren worden mishandeld.. voor een jas of wat dan ook echt zielig, ik kom normaal ni zo snel op voor dieren of jah interesseert mij niet echt, maar dit moete ze toch kunne zien, is niet normaal.. zwangere dames niet kijken als je niet tegen zulke dingen kan en hetzelfde voor dames die gevoelig zijn voor schokkende beelden
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

06-12-2007, 00:57



Citaat door hanan_007:
kan je zien hoe dieren worden mishandeld.. voor een jas of wat dan ook echt zielig, ik kom normaal ni zo snel op voor dieren of jah interesseert mij niet echt, maar dit moete ze toch kunne zien, is niet normaal.. zwangere dames niet kijken als je niet tegen zulke dingen kan en hetzelfde voor dames die gevoelig zijn voor schokkende beelden
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med


Kan daar echt absoluut niet naar kijken. Waarom plaats je dit.. Het is zooo ziek!

06-12-2007, 01:06

Citaat door SensitiveFemme:
Kan daar echt absoluut niet naar kijken. Waarom plaats je dit.. Het is zooo ziek!

om eerlijk te staan, ik sta er nooit bij stil, vn wa die dieren meemaken, hoevaak zijn er wel ni mensen die kleren kopen waarvan de pels ofzo vn die dieren afkomt, ik wil eigenlijk ook wel da mensen hier aan die dieren denke vooraleer ze zoiets kopen, dat was de enige reden en ik heb het hier bij gezet omda je hier ook vrouwen ziet prate over kleren en dergelijk, hier en die andere topic heb ik ze geplaatst meer niet en ik heb daarbij gezet schokkende beelden, dus ze zijn gewaarschuwd bij deze eh

06-12-2007, 12:54
deze vedeo was hiervan de week eerder geplaatst elke keer als ik mijn ogen dichtdoe zie ik dat arme beest weer voor me! ik kan er eccht nie meeer van slapen! als ik kijk naar mijn katje denk ik, hoe kun je nou zo iets doen?

06-12-2007, 13:08



Citaat door b_karima:
deze vedeo was hiervan de week eerder geplaatst elke keer als ik mijn ogen dichtdoe zie ik dat arme beest weer voor me! ik kan er eccht nie meeer van slapen! als ik kijk naar mijn katje denk ik, hoe kun je nou zo iets doen?

toch iemand die daarop reageert, en vind dat het niet kan.. heb het gister pas gezien verschrikkelijk

06-12-2007, 13:11
~is echt erg soubhanallah ik hoop dat geen enkel dier dit hoeft mee te maken! moge Allah hen leed verzachten, maar de daders zullen zeker hun daden moeten verantwoorden bij Allah Soubhanahoe Wa ta 'ala