Bekijk volle/desktop versie : Lezing in het Nederlands.



05-12-2007, 20:44
Salaamoe Alaikoem,

Beste Zusters,

Zondag 13 januari organiseer ik inshallah een meiden feest ik ben op dit moment druk bezig om mensen bij elkaar te verzamelen, alhamdoellilah heb ik al veel mensen gevonden die hier aan een bijdrage kunnen leveren...

alleen zoek ik nog:

een zuster die een lezing wil geven aan (jonge) meiden in het nederlands inshallah...

en een meiden anasheed groep of groepen.

Ken jij iemand of wil je zelf hier een bijdrage aan leveren laat het me weten a.u.b.
Het is voor een goed doel....

05-12-2007, 21:03



Citaat door 00laila00:
Salaamoe Alaikoem,

Beste Zusters,

Zondag 13 januari organiseer ik inshallah een meiden feest ik ben op dit moment druk bezig om mensen bij elkaar te verzamelen, alhamdoellilah heb ik al veel mensen gevonden die hier aan een bijdrage kunnen leveren...

alleen zoek ik nog:

een zuster die een lezing wil geven aan (jonge) meiden in het nederlands inshallah...

en een meiden anasheed groep of groepen.

Ken jij iemand of wil je zelf hier een bijdrage aan leveren laat het me weten a.u.b.
Het is voor een goed doel....


Salam oe 3alaikoem zuster..

Waar gaat dit plaats vinden.. en wil je gerust steunen met een bijdrage..
Succes.. Al gair inchAllah

05-12-2007, 21:10

Citaat door Thimazighin:
Salam oe 3alaikoem zuster..

Waar gaat dit plaats vinden.. en wil je gerust steunen met een bijdrage..
Succes.. Al gair inchAllah


Ik ook inshallah , zou je meschien wat meer informatie bij willen plaatsen

ghir inshallah

05-12-2007, 21:15

Citaat door Thimazighin:
Salam oe 3alaikoem zuster..

Waar gaat dit plaats vinden.. en wil je gerust steunen met een bijdrage..
Succes.. Al gair inchAllah



Het wordt in Delft gehouden inshallah.

Heel erg bedankt meid, en ik hoop echt dat je me kunt helpen. Op dit moment zoek ik nog iemand die een lezing wil geven en of een anasheed groep.

05-12-2007, 21:17



Citaat door 00laila00:
Het wordt in Delft gehouden inshallah.

Heel erg bedankt meid, en ik hoop echt dat je me kunt helpen. Op dit moment zoek ik nog iemand die een lezing wil geven en of een anasheed groep.


Ah oke.. Ik kan kijken wat ik kan regelen voor je.. As zaterdag heb ik een lezing van een vrouw die goed nederlands spreekt, ik zal haar ff benaderen..
Al gair inchAllah

05-12-2007, 21:21
Hebben jullie trouwens ideeën voor die dag dan hoor ik het inshallah graag of heb je ooit zo'n feest georganiseert en wil je mij (ons) tips geven dan hoor ik het ook graag.

05-12-2007, 21:24

Citaat door Thimazighin:
Ah oke.. Ik kan kijken wat ik kan regelen voor je.. As zaterdag heb ik een lezing van een vrouw die goed nederlands spreekt, ik zal haar ff benaderen..
Al gair inchAllah


Alvast bedankt zuster.....
als je dit voor mij (ons) wil en kan regelen dan ben ik je inshallah eeuwig dankbaar (en als het niet lukt dan ben ik je ook wel eeuwig dankbaar inshallah).

05-12-2007, 23:15
ik wil hier dolgraag bij zijn

05-12-2007, 23:16

Citaat door 00laila00:
Hebben jullie trouwens ideeën voor die dag dan hoor ik het inshallah graag of heb je ooit zo'n feest georganiseert en wil je mij (ons) tips geven dan hoor ik het ook graag.

een anasheedband?

06-12-2007, 11:21

Citaat door Lella_Fatima:
ik wil hier dolgraag bij zijn


Welkom zou ik zeggen...

De flyer zet ik binnenkort hier...

06-12-2007, 11:23

Citaat door Lella_Fatima:
een anasheedband?



ja dat hebben wij op het programma staan maar helaas hebben we nog geen anasheed groep gevonden...
dus bij deze kennen jullie iemand die dit wil doen of zit je er zelf in dan hoor ik het graag inshallah.

08-12-2007, 22:25
Kom op Zusters niemand die wil helpen....

08-12-2007, 22:30



Up..