Bekijk volle/desktop versie : Ehsan Jami wil foto‘s Sooreh Hera in Voorburg



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

05-12-2007, 17:27
Ehsan Jami wil foto‘s Sooreh Hera in Voorburg[/SIZE]





[SIZE="2"]VOORBURG (ANP) - Politicus Ehsan Jami gaat zich inzetten om de foto‘s van de Iraanse kunstenares Sooreh Hera in Voorburg te exposeren. Jami vindt dat de foto‘s beslist een podium moeten krijgen, liet hij woensdag weten.

Directeur Wim van Krimpen van het Haags Gemeentemuseum weigerde de omstreden fotowerken te exposeren. Een initiatief van het museumgoudA om ze daar te laten zien, stuit in die gemeente op verzet.

Jami zei de houding van zowel Van Krimpen als van Gouda laf te vinden. ,,Ik ga proberen de foto‘s in mijn woonplaats te krijgen. Ze kunnen of in museum Swaensteyn of in de raadszaal van het gemeentehuis‘‘, aldus de ex-PvdA‘er en voorzitter van het Centraal comité ex-Moslims.

De foto‘s zijn omstreden omdat er homoseksuele moslimmannen op te zien zijn, getooid met maskers van de profeet Mohammed en diens schoonzoon Ali.

05.12.07 16:02 ANP


http://www.upclive.nl/Nieuws/Binnenland/2077/20779270.html?chid=268fd61ae702274c862184474ff3b06 1

05-12-2007, 17:31


GEEF ME AANDACHT!!!
IK WIL AANDACHT!!

PLEASEEEEEEEEEEEEE

05-12-2007, 17:32
jamie flikker toch op een mueseum in gouda wil dei foto's al exposeren maar dat ventje heeft duidelijk een andere agenda en dat is provoceren en meelifte op de hype.

begin het zat te worden, die foto's kunnen en niemand die er over was gevallen als de lange tenen brigade uit den haag er geen aanstoot had genomen en het recht dat ze zelf willen hebben ook aan een ander zouden gunnen.

05-12-2007, 17:33
en moderators sluit deze draad ook maar weer want de doodsvewensingen zullen straks ook hier weer binnen stromen.

05-12-2007, 17:36



Citaat door Mathijs:
en moderators sluit deze draad ook maar weer want de doodsvewensingen zullen straks ook hier weer binnen stromen.


dood aan moslims?


05-12-2007, 17:37
politicussen houden zich steeds meer bezig met kunst en film..

vraag me af ; zitten ze niet op het verkeerde branch ?

05-12-2007, 17:38

Citaat door melkisgoed:
GEEF ME AANDACHT!!!
IK WIL AANDACHT!!

PLEASEEEEEEEEEEEEE

Ja dat wil ik ook, maar niemand die het me geeft . Misschien moet ik ook een collega van die nietsnut Jami worden .

05-12-2007, 17:43

Citaat door melkisgoed:
dood aan moslims?




aan jamie natuurlijk.

kan je op wachten.

net als topic over "nederland respecteerd islam niet" en" moet wilders dood" ofzo die weer weghaald zijn waarin wilders door meerdere zichzelf moslim noemende lafbekken de dood werden gewesnt.

wordt er echt naar van, wat een negatiefiteit, de hypocrisie de intimidatie de bagetalisering, windt me er behoorlijk over op wordt aggressief van en voel me gevangen genomen worden van de intolerantie van figuren als wilders en religeuzen en dan met name moslims.

Tis beter dat mathijs maar fftjes wegblijft hier.

05-12-2007, 17:45

Citaat door Mathijs:
aan jamie natuurlijk.

kan je op wachten.

net als topic over "nederland respecteerd islam niet" en" moet wilders dood" ofzo die weer weghaald zijn waarin wilders door meerdere zichzelf moslim noemende lafbekken de dood werden gewesnt.

wordt er echt naar van, wat een negatiefiteit, de hypocrisie de intimidatie de bagetalisering, windt me er behoorlijk over op wordt aggressief van en voel me gevangen genomen worden van de intolerantie van figuren als wilders en religeuzen en dan met name moslims.

Tis beter dat mathijs maar fftjes wegblijft hier.


vind je helemaal top, ga zo door

05-12-2007, 17:50
Moslims bepalen allang wat er in onze musea mag hangen. En wat er in de theaters opgevoerd wordt. En wat voor films je mag maken( al ligt dat laatste niet zozeer aan moslims, maar aan een soort vreemde "fatsoenscensuur", opgelegd door NL's zelf. Angst, zeg maar. Schijtebroekerij. Die voor christendom nooit heeft gegolden.

05-12-2007, 18:00

Citaat door Dedennis:
Die voor christendom nooit heeft gegolden.



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1695156

toevallig

05-12-2007, 18:05

Citaat door waslam:
Ehsan Jami wil foto‘s Sooreh Hera in Voorburg[/SIZE]





[SIZE="2"]VOORBURG (ANP) - Politicus Ehsan Jami gaat zich inzetten om de foto‘s van de Iraanse kunstenares Sooreh Hera in Voorburg te exposeren. Jami vindt dat de foto‘s beslist een podium moeten krijgen, liet hij woensdag weten.

Directeur Wim van Krimpen van het Haags Gemeentemuseum weigerde de omstreden fotowerken te exposeren. Een initiatief van het museumgoudA om ze daar te laten zien, stuit in die gemeente op verzet.

Jami zei de houding van zowel Van Krimpen als van Gouda laf te vinden. ,,Ik ga proberen de foto‘s in mijn woonplaats te krijgen. Ze kunnen of in museum Swaensteyn of in de raadszaal van het gemeentehuis‘‘, aldus de ex-PvdA‘er en voorzitter van het Centraal comité ex-Moslims.

De foto‘s zijn omstreden omdat er homoseksuele moslimmannen op te zien zijn, getooid met maskers van de profeet Mohammed en diens schoonzoon Ali.

05.12.07 16:02 ANP


http://www.upclive.nl/Nieuws/Binnenland/2077/20779270.html?chid=268fd61ae702274c862184474ff3b06 1



jami ebshoen mis lahram mis elkahba itikon ikzinen.
roh atawched tazart ni i homo.
tfoe mis netakzint itikon ikzinen.

05-12-2007, 18:08



Citaat door 50dorro:
politicussen houden zich steeds meer bezig met kunst en film..

vraag me af ; zitten ze niet op het verkeerde branch ?



blijkbaar komen ze aandacht te kort..
zielepootjesss...

05-12-2007, 18:52

Citaat door 50dorro:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1695156

toevallig


Film wordt geboycot en veroordeeld......waar lees jij iets over angst en dreiging? Film wordt gewoon vertoond.

05-12-2007, 19:05
Nou JAMI heeft ook weer zijn AANDACHT te pakken!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8