Bekijk volle/desktop versie : Hoe zoeden de topic's over 10-15 jaar luiden??



Pagina's : [1] 2

05-12-2007, 13:22
Wat denken jullie?

05-12-2007, 13:22


Zoeden

05-12-2007, 13:26
mischien zonder spelfouten :P

05-12-2007, 13:27

Citaat door Swimpi:
mischien zonder spelfouten :P

of juist meer


i don't know meschien zijn de topic's over 10 meer openlijker dan nu of meschien bestaat m.nl niet meer

05-12-2007, 13:29


Ik heb een probleempje..

Nou kijk het zit zo, ik kwam thuis met Rene, mijn vriend.. En net op het moment dat we aan tafel wilden schuiven om aan het avondeten te gaan, zag m'n vader dat Rene een oorbel in had.. En toen werd mijn vader heel boos, omdat hij het niet vind kunnen dat de vriend van zn dochter een oorbel draagt, dat is niet islamitisch en erg vrouwelijk..

Na dit voorval, heb ik m'n spullen gepakt en ben met Rene weggegaan, ben nu al 3 dagen bij hem, en m'n vader belt me om me te smeken om terug te komen..

Wat vinden jullie, heb ik goed gehandeld of moet ik terug naar m'n vader?

05-12-2007, 13:31
Voordat mensen negatief op bovenstaande reactie gaan reageren.. Het is maar een grapje.. Allah ie hfed dat het daadwerkelijk zo ver zal gaan met 'onze gemeenschap'..

Tis gewoon als grap bedoeld

05-12-2007, 13:36

Citaat door Swimpi:
mischien zonder spelfouten :P



Iderdaad.

05-12-2007, 13:38

Citaat door Gekkerdje20:
Ik heb een probleempje..

Nou kijk het zit zo, ik kwam thuis met Rene, mijn vriend.. En net op het moment dat we aan tafel wilden schuiven om aan het avondeten te gaan, zag m'n vader dat Rene een oorbel in had.. En toen werd mijn vader heel boos, omdat hij het niet vind kunnen dat de vriend van zn dochter een oorbel draagt, dat is niet islamitisch en erg vrouwelijk..

Na dit voorval, heb ik m'n spullen gepakt en ben met Rene weggegaan, ben nu al 3 dagen bij hem, en m'n vader belt me om me te smeken om terug te komen..

Wat vinden jullie, heb ik goed gehandeld of moet ik terug naar m'n vader?


gebeurd tegenwoordig volgens mij ook al.

05-12-2007, 13:49

Citaat door Gekkerdje20:
Ik heb een probleempje..

Nou kijk het zit zo, ik kwam thuis met Rene, mijn vriend.. En net op het moment dat we aan tafel wilden schuiven om aan het avondeten te gaan, zag m'n vader dat Rene een oorbel in had.. En toen werd mijn vader heel boos, omdat hij het niet vind kunnen dat de vriend van zn dochter een oorbel draagt, dat is niet islamitisch en erg vrouwelijk..

Na dit voorval, heb ik m'n spullen gepakt en ben met Rene weggegaan, ben nu al 3 dagen bij hem, en m'n vader belt me om me te smeken om terug te komen..

Wat vinden jullie, heb ik goed gehandeld of moet ik terug naar m'n vader?


Hahahahahahahahah woulah wel binnenkort gaan ze zo spreken

05-12-2007, 13:50

Citaat door Nogatlady:
gebeurd tegenwoordig volgens mij ook al.



Hahhah neeeeeeeee joh, dat zou echt erg zijn... Zo erg is het nog lang niet gelukkig

05-12-2007, 13:51

Citaat door hayatteke:
Hahahahahahahahah woulah wel binnenkort gaan ze zo spreken



Zoals het er naar uitziet word het steeds erger, maar allah ie hfed dat het zover zal komen..

05-12-2007, 13:51

Citaat door Gekkerdje20:
Ik heb een probleempje..

Nou kijk het zit zo, ik kwam thuis met Rene, mijn vriend.. En net op het moment dat we aan tafel wilden schuiven om aan het avondeten te gaan, zag m'n vader dat Rene een oorbel in had.. En toen werd mijn vader heel boos, omdat hij het niet vind kunnen dat de vriend van zn dochter een oorbel draagt, dat is niet islamitisch en erg vrouwelijk..

Na dit voorval, heb ik m'n spullen gepakt en ben met Rene weggegaan, ben nu al 3 dagen bij hem, en m'n vader belt me om me te smeken om terug te komen..

Wat vinden jullie, heb ik goed gehandeld of moet ik terug naar m'n vader?


het zou me niets verbazen als het zo zou zijn...

05-12-2007, 13:54



Citaat door weetjedatzeker:
het zou me niets verbazen als het zo zou zijn...



Niet zo negatief meneertje... Dat is niet de reden waarom ik het getypt heb, om mensen negatief te laten denken..

Meer om ze na te laten denken dat het juist NIET zo hoort..

Dus allah ie hfed dat het zover komt

05-12-2007, 13:59

Citaat door Nogatlady:
Iderdaad.




jij dan met je iderdaad

05-12-2007, 14:10
over 10-15 jaar zal alles digitaal en via de computer gaan.
Mensen zullen tegen elkaar spreken op het web in plaats van typen
Toetsenbord zal weg gaan
Wil je een verslag maken of iets dergelijks dan spreek je die verslag gwn in.

Pagina's : [1] 2