Bekijk volle/desktop versie : Verslagje, verslagje, verslagje...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-12-2007, 10:05
Dames voor ik ook maar aan m'n verhaal begin wil ik alle dames van m.nl bedanken voor hun hulp, steun en inzet!!

Nou de mensen die willen weten hoe het gegaan is, laat wat achter!!

05-12-2007, 10:07


vertelll meid

xxx Ouasima

05-12-2007, 10:09
Thanxx sweetie's,

Als de lijst begint te vullen begin ik..

Up!

05-12-2007, 10:16
Up voor jou meis

05-12-2007, 10:17


Vertel ben benieuwd

05-12-2007, 10:26
verslag en fotos gezicht kan je weghalen

05-12-2007, 13:57
Foto's heb ik nog niet binnen maar verslagje komt eraan...

05-12-2007, 14:33

Ben benieuwd.

05-12-2007, 14:40
Om alle misverstanden de wereld uit te helpen zeg ik er maar meteen bij dat het om een verloving gaat en niet om een bruiloft. Ik heb het wel 2 dagen gevierd dus ik ga beginnen met de henna dag:

Vrijdag 30-11-2007

In tegenstelling tot andere werd ik Vrijdag wakker met nog helemaal geen feestelijk gevoel, het leek een hele normale vrijdag net zoals alle andere.. Stond op me gemak op, m'n moeder was sochtends vroeg al boodschappen gaan doen en dus ging ik maar samen ontbijten met me zus.. terwijl ik zat te ontbijten keek ik rond en zag ik in elke hoek wel spullen voor het feest.. Toen pas besefte ik van ja vandaag is het alweer de henna dag ( het gaat tijdens het regelen ook allemaal zo snel) Na het ontbijten werd ik door me zus gebelt die me eraan herinnerde dat ik een kw had om klaar te staan. We zouden naar de kapster gaan.. Bij de kapster aangekomen, werden we allebei snel gedaan en konden we weer terug naar huis.. Het was nog lekker vroeg dus ik had de hele dag nog om alles te regeen en doen... Ik had de hele week gewerkt en dus ook weinig tijd gehad om de laatste dingetjes te halen etc. Ik werd dan ook snel gebelt door een lieve vriendin die me zou helpen met de laatste dingetjes.. Aangezien iedereen het druk had met het voorbereiden van de 2e dag was het aan ons om het huis om te toveren in een feestplaats.. Hierbij hoort natuurlijk harde muziek, lange huispyama's en heel veel gekke pasjes



Doorgaan??

05-12-2007, 14:41

Citaat door OnlySisi:
Om alle misverstanden de wereld uit te helpen zeg ik er maar meteen bij dat het om een verloving gaat en niet om een bruiloft. Ik heb het wel 2 dagen gevierd dus ik ga beginnen met de henna dag:

Vrijdag 30-11-2007

In tegenstelling tot andere werd ik Vrijdag wakker met nog helemaal geen feestelijk gevoel, het leek een hele normale vrijdag net zoals alle andere.. Stond op me gemak op, m'n moeder was sochtends vroeg al boodschappen gaan doen en dus ging ik maar samen ontbijten met me zus.. terwijl ik zat te ontbijten keek ik rond en zag ik in elke hoek wel spullen voor het feest.. Toen pas besefte ik van ja vandaag is het alweer de henna dag ( het gaat tijdens het regelen ook allemaal zo snel) Na het ontbijten werd ik door me zus gebelt die me eraan herinnerde dat ik een kw had om klaar te staan. We zouden naar de kapster gaan.. Bij de kapster aangekomen, werden we allebei snel gedaan en konden we weer terug naar huis.. Het was nog lekker vroeg dus ik had de hele dag nog om alles te regeen en doen... Ik had de hele week gewerkt en dus ook weinig tijd gehad om de laatste dingetjes te halen etc. Ik werd dan ook snel gebelt door een lieve vriendin die me zou helpen met de laatste dingetjes.. Aangezien iedereen het druk had met het voorbereiden van de 2e dag was het aan ons om het huis om te toveren in een feestplaats.. Hierbij hoort natuurlijk harde muziek, lange huispyama's en heel veel gekke pasjes



Doorgaan??

zeker doorgaan!

05-12-2007, 14:56
Mabrouk meid..! Ga gauw door met je vervolgje..

05-12-2007, 15:11

Citaat door rifia117:
Mabrouk meid..! Ga gauw door met je vervolgje..


Laheberek fiek lieverd..

05-12-2007, 15:17


Up,, wil alles horen../

05-12-2007, 15:40
Hierbij hoort natuurlijk harde muziek, lange huispyama's en heel veel gekke pasjes

Nadat het huis helemaal van boven tot beneden schoongemaakt was, werd het tijd om nog ff gauw naar de winkels te gaan.. Om het af te wisselen deden we een rustig cdtje in de auto op en na een tijdje dingen opgerakeld te hebben werden we allebei een beetje emotioneel.. Eenmaal het centrum betreden te hebben verdween het gevoel en gingen we gauw naar de winkels om de laatste dingetjes in te kopen.. Ondertussen werd ik plat gebelt door vriendinnen zussen nichten etc met de vraag of dat ik nog hulp nodig had.. ( echte schatjes).. Toen we thuis kwamen hebben we de laaste ballonnen en slingers opgehangen en toen ging de bel.. Me tante kwam binnen met een lange joei joei en al gauw werd de muziek harder gezet.. Terwijl zij mij plaats klaar maakte kon ik nog ff gauw onder de douche springen.. Beetje bij beetje begon het huis vol te lopen, ik zat al die tijd nog op mn kamer in me henna jurk die matchte met de kaarsen henna bakje etc. Deze heeft mijn lieve tante me gebracht.. Toen ik rond een uur of 7 de bel hoorde en een lange slaat ou slam hoorde wist ik dat mn schoonfamilie binnen was, de zenuwen gierden door me lijf. Ik kreeg een muntje op mn hoofd sluier werd over me heen gedaan,camera aan en toen werd het tijd om met me vriendinnen en zussen de kamer in te lopen...

05-12-2007, 15:43
Mabrouk meid! Ga gauw verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5