Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse bekeerde broeders die zijn geweigerd!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-12-2007, 14:41
Asalaamoe aleikoem warahmatoe lahie wabarakatoehoe,
Ik wil de nederlandse broeders vragen die geweigerd zijn tijdens het hand vragen waarom zij geweigerd zijn , en hoe reageerden de ouders op het moment dat je de hand kwam vragen?
wasalaamoe aleikoem

04-12-2007, 21:37


Een goede vriend en tevens broeder van me is vanwege zijn afkomst geweigerd. Er werd in eerste instantie omheen gedraaid en het werd hem niet in het gezicht verteld maar hij moest het horen van dat toemalige meisje. Maar hamdoelillah is ie nu met iemand anders getrouwd en dolgelukkig

05-12-2007, 01:42
Reden nummer 1 is omdat veel Marokkaanse vrouwen eerst een haramrelatie willen. Ze wijzen ook massaal praktiserende Marokkaanse broeders af. Heeft denk ik niet zoveel met nationaliteit te maken.

05-12-2007, 03:09
ik had een nederlandse moslimvriend en hij was geweigerd omdat hij opgeschoren kapsel had

daar ga je toch niet op weigeren

05-12-2007, 09:24



Citaat door pro_dawah:
ik had een nederlandse moslimvriend en hij was geweigerd omdat hij opgeschoren kapsel had

daar ga je toch niet op weigeren



05-12-2007, 09:31
Ik vind het maar raar dat ze worden geweigerd omdat ze nederlands zijn

05-12-2007, 09:36
dat is niet zo raar

05-12-2007, 10:10

Citaat door Najib26:
Reden nummer 1 is omdat veel Marokkaanse vrouwen eerst een haramrelatie willen. Ze wijzen ook massaal praktiserende Marokkaanse broeders af. Heeft denk ik niet zoveel met nationaliteit te maken.


Dit geld niet voor iedereen.
Ik ken iemand(buurjongen) die zich voor doet als een bekeerling, praat goed over de islam heeft een moslim naam aangenomen.
Deze jongeman heeft ontelbare harame relaties gehad met vele marokkkaanse meisjes.
Een echte bekeerling neemt geen enkel relatie.
Een geboren moslim zou het moeten weten dat het verboden is.

p.s niet alle marokkaanse meiden willen een harame relatie, Allah ziet alles en ik ga voor de zegeningen van Allah.

05-12-2007, 10:18
Djazakallah Gairan voor jullie reacties.
Ik vind het nogal vreemd dat ouders gaan weigeren op basis van afkomst en niet op bassis van religie . Ik ken een meid die graag met een nl broeder wou trouwen , Hij was goedgelovig sterke imaan maar ja ouders weigerde en dat vat ik niet want die ouders waren wetend.. was een goedgelovige familie.. Moge allah hen leiden.

05-12-2007, 10:24

Citaat door Nour_al_Houda:
Djazakallah Gairan voor jullie reacties.
Ik vind het nogal vreemd dat ouders gaan weigeren op basis van afkomst en niet op bassis van religie . Ik ken een meid die graag met een nl broeder wou trouwen , Hij was goedgelovig sterke imaan maar ja ouders weigerde en dat vat ik niet want die ouders waren wetend.. was een goedgelovige familie.. Moge allah hen leiden.



Bij sommige moslims en hoe praktiserend ze ook zijn zal altijd iets van hun cultuur een rol spelen..

05-12-2007, 11:02

Citaat door pro_dawah:
ik had een nederlandse moslimvriend en hij was geweigerd omdat hij opgeschoren kapsel had

daar ga je toch niet op weigeren

Een opgeschoren kapsel, dus aan de zijkanten kaal en bovenop wel een stuk haar, is niet toegestaan in de islam.

05-12-2007, 11:27

Citaat door Najib26:
Een opgeschoren kapsel, dus aan de zijkanten kaal en bovenop wel een stuk haar, is niet toegestaan in de islam.
Met kaal bedoel je echt kaal? Of ook een béétje haar? Waarom is dat niet toegestaan?

05-12-2007, 11:29



Citaat door Najib26:
Reden nummer 1 is omdat veel Marokkaanse vrouwen eerst een haramrelatie willen. Ze wijzen ook massaal praktiserende Marokkaanse broeders af. Heeft denk ik niet zoveel met nationaliteit te maken.


Onzin!!!

05-12-2007, 11:45

Citaat door Ibtisamx:
Met kaal bedoel je echt kaal? Of ook een béétje haar? Waarom is dat niet toegestaan?


Omdat je het gelijk hoort te scheren.
En de ene kant meer dan de andere kant (of iets wat daar op lijkt) is immitatie van de kuffaar.

En degene die hen immiteert is 1 van hen ; )

05-12-2007, 11:49

Citaat door Najib26:
Reden nummer 1 is omdat veel Marokkaanse vrouwen eerst een haramrelatie willen. Ze wijzen ook massaal praktiserende Marokkaanse broeders af. Heeft denk ik niet zoveel met nationaliteit te maken.



?? Ervarig? je praat altijd zo Naar overje zusters in deislaam(Marokkaase)

SoortZOektSoort

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7