Bekijk volle/desktop versie : rode lippen



Pagina's : [1] 2

07-11-2003, 22:34
Salaam aleikum ,

Ik heb door de ramadan erg last van schrale lippen, das nog niet zo erg, Maar nu komt het dat mijn lippen daardoor vuurrood zijn geworden, net of ik lippenstift heb opgedaan . En dan krijg je van die mensen die denken zehma hijab en lippenstift in ramadan. Maar ik kan er niks aan doen. Wie heeft er een tip?

08-11-2003, 13:33


hmmm....wrom doe je niet bij shour geen beetjuh labello op voor het weer slapen gaan....valt dan tog niet op...

08-11-2003, 14:41
En als mijn tong dan over me lippen heen gaat heb ik labello binnen gekregen, niet zo'n goed idee. Anyway thanks

08-11-2003, 15:21
Kijk als je labello hebt opgedaan hoef je niet meer met je tong erover heen!! Want ze zijn dan neit droog!!

Hahahaha....ik heb er ook last...van....irritant is dat hoor...maar ik mag niet met mijn tong over mijn lippen heen helemaal niet in de hoekjes krijg ik koortslip heel lang

08-11-2003, 15:28


Neej,als ik met mijn tong over mijn lippen ga....

08-11-2003, 15:42
Neej!!

Als ik GEEN labello op heb en DAN op MIJN lippen BIJT!!

08-11-2003, 16:56
Ik heb altijd gehoord dat het beter is om niks op je lippen te smeren, je weet maar nooit, per ongeluk kan het naar binnen gaan. Ja en van die koortslip is heel irritant, volgens mij begint die nu bij mij te komen. Maar inshAllah is het bijna iftar, dus we kunnen weer lekker smeren met die labello

08-11-2003, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door oemDua
Salaam aleikum ,

Ik heb door de ramadan erg last van schrale lippen, das nog niet zo erg, Maar nu komt het dat mijn lippen daardoor vuurrood zijn geworden, net of ik lippenstift heb opgedaan . En dan krijg je van die mensen die denken zehma hijab en lippenstift in ramadan. Maar ik kan er niks aan doen. Wie heeft er een tip?
alikom salam dit heb k dus ook door de kou do ek normaal labello maar nu worden mn lippen ook rood vooral als k ga eten prikt het

08-11-2003, 20:11
je kan er koortslipcreme op smeren doe ik ook.en het help ook

08-11-2003, 22:25
Srieww Zoviraxx!!

Dies goedtegen koortslippen en dus aan gezien karagirl heb op haar lippen doet...maar wel duur...

08-11-2003, 22:31
Je kunt ook Purol gebruiken tegen schrale lippen. En het helpt echt gelijk. Binnen een dag zijn je lippen bijna weer de oude. je kunt het gewoon overal kopen.


Ma salama, Ikram

09-11-2003, 03:07

Citaat:
Origineel gepost door Joeness
Hallo dames mag ik mijn even mengen in deze vrouwelijke discussie,
mijn ervaring met lipverzachters is als je lippen eraan gewend raken,
je gelijk schrale lippen krijgt als je t een dag niet gebruikt.
Dus als je nou gewoon stopt met die onzin te smeren komt t allemaal prima in orde.










....................................volgens mij????????
Onzin!

Tenminste niet bij mijn lippen...

09-11-2003, 09:42



Citaat:
Origineel gepost door Ikram_4ever
Je kunt ook Purol gebruiken tegen schrale lippen. En het helpt echt gelijk. Binnen een dag zijn je lippen bijna weer de oude. je kunt het gewoon overal kopen.


Ma salama, Ikram
Oja purol is echt goed ja hmm thnx ik was die even vergeten

09-11-2003, 12:19
Smeer je lippen gewoon s'aovnds (na el magreb) een aantal keer goed in, geen labello dat helpt maar voor even neem zo'n rond potje van blistex dat helpt erg goed je kunt het bij elke drogist halen.

Smeer je lippen voorat je gaat slapen extra dik op en met shour kun je het gewoon weghalen met een water (dus niet gaan boenen!)

Inscha Allah wordt het zo binnen enkele dagen stukken minder (dat is mijn ervaring tenminste)

Veel succes!

09-11-2003, 12:24
Salaam
ten eerste je moet niet denken dat mensen over je gaan denken dat je lippenstift op hebt. Allah weet het en dat is t belangrijkste.
Ten tweede misschien kun je vaseline op je lippen smeren na de ftoor dit kan wel helpen. Of labello of olijfolie . Probeer maar iets
wa salaam

Pagina's : [1] 2