Bekijk volle/desktop versie : Wie kan een dvd startmenu maken??

04-12-2007, 10:25

Citaat door tijdelijk_lid:
Salaam oe Aleikoum

ik heb een vraag: is het mogelijk om een dvd menu te maken als je een cd gebrand hebt. Dus als ik bijvoorbeeld een cd brand met allerlei anasheed clips, kan er dan een menu gemaakt worden die je ziet als je de cd in de dvd speler duwt. Een menu om dan een keuze te maken, je klikt dan bijvoorbeeld op de naam zain bhikha en dan komen alle 'clips' van zain bhikha te voorschijn. In het begin menu staan dan alle namen van de 'artiesten' waar men uit kan kiezen.

Want als ik nu een cd brand dan komt de hele waslijst met de namen van de clips in beeld.
Ik wil een keuze menu maken, is dat mogelijk??
.

04-12-2007, 11:14

Dat is mogelijk, maar dan zul je die lijsten alleen kunnen zien/gebruiken als je die cd in een dvd-speler doet.

Hoe doe je dat, nou als volgt:

Je gaat de mappen maken die je wilt! (rechter muisknop, nieuw, map)!

Als je daarmee klaar bent, dan brand je het als data op je dvd. Dus inplaats via windows mediaplayer muziek te branden (voorbeeld). Selecteer je gewoon de mappen die je wilt branden. En dan branden op cd/dvd!

04-12-2007, 12:02
Ik heb een programma op me laptop staan, is wel van vista! Maar kijk straks hoe die heet als ik thuis ben. Ik hou je wel op de hoogte!

05-12-2007, 20:20
Is goed man, bsa7tek!

Succes!