Bekijk volle/desktop versie : Meiden opgelet......



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2003, 21:52
Om een goeie toekomst met je lieveling jonge te kunnen bouwen moet je nooit voor het huwelijk met seks of flirten beginnen. Als je dat doet, dan ben je zeker een loser.
Voor zo ver dat ik die jongens ken wanneer mogen ze seks voor het huwelijk met meiden hebben dan denken ze helemaal slecht tegen zulke meiden aan. En gaan ze gelijk opzoek naar een frisse prooi, want in zijn ogen ben je niet meer en niet minder dan een makkelijk s.let waard.
Dus, nooit een gewone kusje voor het huwelijk ook al het heel moeilijk is, want de succes zit 100% daar.

" niemand houdt en durft met een afgelikte botterham/minder waardige meid te gaan trouwen maar wel met een meid die trost en respect voor zichzelf heeft"

excuses voor speling en grammatica fouten

liefs
verlegen jonge

07-11-2003, 21:54


Helemaal met je eens Brada

07-11-2003, 21:56
sow nu horen jullie et keer van een jongen

07-11-2003, 21:56
tja ik ben t wel met je eens
maar vertel me eens iets wat ik nog niet weet

07-11-2003, 21:58


Ik ben het er ook mee eens dat iedereen goed op zichzelf moet letten, zowel voor mannen als vrouwen, want seks voor het huwelijk is haram. Maar helaas houdt niet iedereen zich hieraan....

07-11-2003, 21:59
k ben het wel met je eens

07-11-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door Life_sucks
tja ik ben t wel met je eens
maar vertel me eens iets wat ik nog niet weet
wat bedoel je er mee ?

07-11-2003, 22:02

Citaat:
Origineel gepost door Verlegend_jonge
Om een goeie toekomst met je lieveling jonge te kunnen bouwen moet je nooit voor het huwelijk met seks of flirten beginnen. Als je dat doet, dan ben je zeker een loser.
Voor zo ver dat ik die jongens ken wanneer mogen ze seks voor het huwelijk met meiden hebben dan denken ze helemaal slecht tegen zulke meiden aan. En gaan ze gelijk opzoek naar een frisse prooi, want in zijn ogen ben je niet meer en minder dan een makkelijk s.let waard.
Dus, nooit een gewone kusje voor het huwelijk ook al het heel moeilijk is, want de succes zit 100% daar.

" niemand houdt en durft met een afgelikte botterham/minder waardige meid te gaan trouwen maar wel met een meid die trost en respect voor zichzelf heeft"

excuses voor speling en grammatica fouten

liefs
verlegen jonge
maar ik zouw ook niet met een afgelikte boterham\minder waardig jonge willen trouwen en wat zeg je hier op

07-11-2003, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door nowal
maar ik zouw ook niet met een afgelikte boterham\minder waardig jonge willen trouwen en wat zeg je hier op
dan blijf je eeuwig single "Gein"


































ik moet zo meteen weg(naar werk) wanneer ik terug ben krijg je inshallah een antwoord.
liefs
verlegen

07-11-2003, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Verlegend_jonge
wat bedoel je er mee ?
niemand wil een afgelikte boterham, dat is altijd al zo geweest.

07-11-2003, 22:35
Ik moet ook geen afgelikte boterham hebben.... !!!!

Wil later niet op straat lopen.... en een meisje tegen komen die me verteld dat mijn man haar ex was en hij goed kan kussen, enz....

Dit geld ook voor ons.... wij willen ook een gerespecteerde jongen!!!

07-11-2003, 22:40

Citaat:
Origineel gepost door Verlegend_jonge
Om een goeie toekomst met je lieveling jonge te kunnen bouwen moet je nooit voor het huwelijk met seks of flirten beginnen. Als je dat doet, dan ben je zeker een loser.
Voor zo ver dat ik die jongens ken wanneer mogen ze seks voor het huwelijk met meiden hebben dan denken ze helemaal slecht tegen zulke meiden aan. En gaan ze gelijk opzoek naar een frisse prooi, want in zijn ogen ben je niet meer en minder dan een makkelijk s.let waard.
Dus, nooit een gewone kusje voor het huwelijk ook al het heel moeilijk is, want de succes zit 100% daar.

" niemand houdt en durft met een afgelikte botterham/minder waardige meid te gaan trouwen maar wel met een meid die trost en respect voor zichzelf heeft"

excuses voor speling en grammatica fouten

liefs
verlegen jonge
Ik ben geen afgelikte boterham en ook geen sle.t, omdat ik met jongens naar bed ben geweest!!!!

07-11-2003, 23:55



Citaat:
Origineel gepost door Chyhaan
Ik ben geen afgelikte boterham en ook geen sle.t, omdat ik met jongens naar bed ben geweest!!!!
Volgens bepaalde marokkaanen dus wel ......
Don't ask why......

08-11-2003, 05:37

Citaat:
Origineel gepost door Chyhaan
Ik ben geen afgelikte boterham en ook geen sle.t, omdat ik met jongens naar bed ben geweest!!!!
Dit is jou leven en mag je het zelf bepalen hoe je leeft voor het huwelijk naar bed met een jonge wordt het nooit iets behalve spijt en tranen. dat weet je zelf ook en die ervaring heb je al neem ik aan.

08-11-2003, 05:49
salaam ou alaikoum wr wb,

Sommige mensen moeten nog veel leren hierzo

Moge Allah jullie weer op het rechte pad leiden! Amien!!!


wa3a alaikoum asalaam,

Muslima

Pagina's : [1] 2 3