Bekijk volle/desktop versie : Wees een Moslim dus geen gerel!! 8 december!!



03-12-2007, 18:13
[SIZE="3"][B] 8 december gaan we insa Allah demonstreren... Geef die Wilders geen gelijk!! Hij wil ons uitdagen zodat wij in opstand gaan komen en rellen gaan schoppen!! Wees verstandig en ga geen rellen schoppen. We willen toch bewijzen dat de ISLAM een goed geloof is, bewijs het dan op een goeie manier!! Zodra wij rellen gaan schoppen dan heeft Wilders gelijk in de ogen van Nederland. Laat ze verbazen en ga rustig demonstreren!!

x Maak spandoeken..
x Een dag niet werken..
x Verzin slogans!!
x Maar gebruik geen geweld!!

Kom in opstand alleen als je de islam echt praktiseerd en niet in opstand komen terwijl je geen benul hebt wat er aan de hand is en terwijl je in het dagelijks leven niks doet aan de islam en alles doet wat Allah verboden heeft want dan ben ik bang dat het je gaat om de LOL dan om de ISLAM!! Een echte moslim komt op voor zijn geloof maar een echte moslim weet ook dat geweld verboden is in de ISLAM!
Geef het door aan andere en zorg ervoor dat onze broeders en zusters geen fouten gaan maken!! Zie je dat het fout gaat roep ze dan tot orde!! Wij gaan demonstreren maar zonder gerel!![/SIZE][/B]

03-12-2007, 18:35


Je zegt het heel goed, "geef Wilders geen gelijk"

Maar waarom geef je Wilders nu al de schuld van de rellen die er absoluut gaan komen Hij krijgt altijd al een schop na, maar jij geeft hem een schop ervoor

Als moslims daar gaan rellen is dat alleen maar een bevestiging dat Wilders gelijk heeft en zoals we in ieder geval de Marokkanen kennen, gaat dat samen met geweld

Dit gaat Wilders weer een hoop kiezers opleveren...

03-12-2007, 18:40

Citaat door Moslima_meiden:
[COLOR="Black"][SIZE="3"][FONT="Arial"][B] 8 december gaan we insa Allah demonstreren... Geef die Wilders geen gelijk!! Hij wil ons uitdagen zodat wij in opstand gaan komen en rellen gaan schoppen!! Wees verstandig en ga geen rellen schoppen. We willen toch bewijzen dat de ISLAM een goed geloof is, bewijs het dan op een goeie manier!! Zodra wij rellen gaan schoppen dan heeft Wilders gelijk in de ogen van Nederland. Laat ze verbazen en ga rustig demonstreren!!

x Maak spandoeken..
x Een dag niet werken..
x Verzin slogans!!
x Maar gebruik geen geweld!!


Het enige wat jullie gaan bereiken is dat jullie geweld gaan gebruiken en dan zal iedereen zeggen: “zie je, Wilders heeft gelijk.”

Die jongens die overal vechten, die de hele dag straten terroriseren en in voetbalwedstrijden vechten, die jongens die joden en homos over uitschelden. Die komen met honderden.
Wilders zal heel blij zijn met jullie domme actie.


ps. Mijn advies [SIZE="5"]blijf thuis

03-12-2007, 18:44
superr..!! nu krijgt wilders er gelijk 20 zetels bij..!!

moslims(vooral marokkanen) en demonstreren gaan niet samen..!!


die man heeft egt te veel aand8 gekregen, blijf lekker thuis en laat hem die film maken..!! zijn straf komt nog wel..!!!

03-12-2007, 18:51



Citaat door Moslima_meiden:
[SIZE="3"][B] 8 december gaan we insa Allah demonstreren... Geef die Wilders geen gelijk!! Hij wil ons uitdagen zodat wij in opstand gaan komen en rellen gaan schoppen!! Wees verstandig en ga geen rellen schoppen. We willen toch bewijzen dat de ISLAM een goed geloof is, bewijs het dan op een goeie manier!! Zodra wij rellen gaan schoppen dan heeft Wilders gelijk in de ogen van Nederland. Laat ze verbazen en ga rustig demonstreren!!

x Maak spandoeken..
x Een dag niet werken..
x Verzin slogans!!
x Maar gebruik geen geweld!!

Kom in opstand alleen als je de islam echt praktiseerd en niet in opstand komen terwijl je geen benul hebt wat er aan de hand is en terwijl je in het dagelijks leven niks doet aan de islam en alles doet wat Allah verboden heeft want dan ben ik bang dat het je gaat om de LOL dan om de ISLAM!! Een echte moslim komt op voor zijn geloof maar een echte moslim weet ook dat geweld verboden is in de ISLAM!
Geef het door aan andere en zorg ervoor dat onze broeders en zusters geen fouten gaan maken!! Zie je dat het fout gaat roep ze dan tot orde!! Wij gaan demonstreren maar zonder gerel!![/SIZE][/B]



Mag je ook meedoen als je geen moslim bent?

03-12-2007, 18:52

Citaat door Moslima_meiden:
[SIZE=2]

[SIZE=2][FONT=Arial" -->x Maak spandoeken..[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial]x Een dag niet werken..[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial]x Verzin slogans!![/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial]x Maar gebruik geen geweld!![/FONT][/SIZE]

[SIZE=2][FONT=Arial]Kom in opstand alleen als je de islam echt praktiseerd en niet in opstand komen terwijl je geen benul hebt wat er aan de hand is en terwijl je in het dagelijks leven niks doet aan de islam en alles doet wat Allah verboden heeft want dan ben ik bang dat het je gaat om de LOL dan om de ISLAM!! Een echte moslim komt op voor zijn geloof maar een echte moslim weet ook dat geweld verboden is in de ISLAM![/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial]Geef het door aan andere en zorg ervoor dat onze broeders en zusters geen fouten gaan maken!! Zie je dat het fout gaat roep ze dan tot orde!! Wij gaan demonstreren maar zonder gerel!![/SIZE]


Ik ben van mening dat dit een zeer verstandige oproep is.
Het is alleen zo jammer dat hij gedaan moet worden.

En ik ben ook bang dat het tevergeefs is.
Hoewel ik er van overtuigd ben dat het over- overgrote deel van de Nederlandse moslims gewoon rust wil hebben en een vreedzaam protest neer wil zetten zal het waarschijnlijk niet te voorkomen zijn dat en heel klein groepje deze demonstratie verpest.
Simpelweg omdat dat tuig (type slotervaarter reljongere) denkt dat er weer een aanleiding is om flink te rellen en vernielingen aan te richten. Het is de schreeuwende rellende minderheid die waarschijnlijk weer de (negatieve) aandacht naar zich toe zal trekken.

Zoals het van de andere kant ook de schreeuwende en rellerige minderheid (Wilders en zijn volgelingen) is die het nodig maakt om deze demonstratie te organiseren. Ook hier hebben we het over een minderheid. Terwijl het overgorte deel van Nederland helemaal geen last heeft van moslims en er niets over te klagen heeft.

Jammer dat twee kleine groepjes radicalen er steeds weer in slagen om het hele land te polariseren. Kunnen we Wilders en de zijnen niet op een eiland zetten, samen met de reltrappers van de andere zijde? Dan mogen ze het samen uitvechten. En dan kan het oevrgrote deel van de vredelievende en rustige Nederlanders, autochtoon en allochtoon, moslim, christen, jood en atheïst, gewoon weer in alle rust verder leven.

Ik wens jullie toe dat jullie er in slagen om een vreedzame demonstratie te organiseren die niet verpest wirdt door een stel reltrappers die weer een hoop negatieve aandacht trekken.

03-12-2007, 18:58

Citaat door Peej:
Ik ben van mening dat dit een zeer verstandige oproep is.
Het is alleen zo jammer dat hij gedaan moet worden.

En ik ben ook bang dat het tevergeefs is.
Hoewel ik er van overtuigd ben dat het over- overgrote deel van de Nederlandse moslims gewoon rust wil hebben en een vreedzaam protest neer wil zetten zal het waarschijnlijk niet te voorkomen zijn dat en heel klein groepje deze demonstratie verpest.
Simpelweg omdat dat tuig (type slotervaarter reljongere) denkt dat er weer een aanleiding is om flink te rellen en vernielingen aan te richten. Het is de schreeuwende rellende minderheid die waarschijnlijk weer de (negatieve) aandacht naar zich toe zal trekken.

Zoals het van de andere kant ook de schreeuwende en rellerige minderheid (Wilders en zijn volgelingen) is die het nodig maakt om deze demonstratie te organiseren. Ook hier hebben we het over een minderheid. Terwijl het overgorte deel van Nederland helemaal geen last heeft van moslims en er niets over te klagen heeft.

Jammer dat twee kleine groepjes radicalen er steeds weer in slagen om het hele land te polariseren. Kunnen we Wilders en de zijnen niet op een eiland zetten, samen met de reltrappers van de andere zijde? Dan mogen ze het samen uitvechten. En dan kan het oevrgrote deel van de vredelievende en rustige Nederlanders, autochtoon en allochtoon, moslim, christen, jood en atheïst, gewoon weer in alle rust verder leven.

Ik wens jullie toe dat jullie er in slagen om een vreedzame demonstratie te organiseren die niet verpest wirdt door een stel reltrappers die weer een hoop negatieve aandacht trekken.


Dat gevoel had ik ook bij de studenten protesten van vorige week, kennelijk zijn we vergeten dat een demonstratie iets anders is dan een bijeenkomst van ajaxaanhangers.

De kracht zit hem juist in het vreedzamen en niet in het slopen, of ben ik nu weer ouderwets.......

03-12-2007, 19:10

Citaat door rnaj:
Dat gevoel had ik ook bij de studenten protesten van vorige week, kennelijk zijn we vergeten dat een demonstratie iets anders is dan een bijeenkomst van ajaxaanhangers.

De kracht zit hem juist in het vreedzamen en niet in het slopen, of ben ik nu weer ouderwets.......


Ja man, Vredelievendheid is zoooooo eind jaren 60 en begin jaren 70 (vorige eeuw)

Haal die joint uit je hoofd en wordt wakker. Slopen is de nieuwe trend.

03-12-2007, 19:13
Als je gaat protesteren geef je hem enkel zijn zin. Schelden, boos worden, staken en rellen schoppen geeft hem enkel een gevoel van voldoening.

Mission Accomplished!!

03-12-2007, 19:13
Ik hoop echt dat er geen rellen komen, als iemand gaat proberen te rellen moeten we die gelijk aangeven voordat ie Wilders gelijk geeft.

03-12-2007, 19:14

Citaat door rnaj:
Mag je ook meedoen als je geen moslim bent?

Tuurlijk, iedereen mag komen als die het maar niet verpest.

03-12-2007, 19:15
probleem zit hem niet in de mensen die goede bedoelingen hebben met een demostartie, maar het zijn de relschoppers die als aasgieren op zo iets af komen. ze misbruiken dit soort bijeenkomsten om te gaan rellen. die soort stuk onbenul zoekt gewoon een reden.....
daarom zeg ik blijf thuis. de nadelen kunnen zwaarder zijn dan de voordelen.

03-12-2007, 19:18


Let op. Er is voorlopig nog geen demonstratie. Ik weet ook niet wie die info over een demonstratie op 8 december heeft rondgestrooid. Zoals je wel gezien zal hebben heeft het beheer van diverse sites waar de aankondiging op was geplaatst alle deze postings verwijderd.

Als je op de nieuwssite http://www.nieuwsfeit.nl kijkt dan kan je daar het e.e.a. over lezen, zeker ook in de er onder staande commentaren. Ook de beweging "Stop de verWildering" (lees de commentaren op NieuwsFeit) heeft duidelijk aangegeven bezig te zijn met het organiseren van een demo. Nu, ongeorganiseerd, zou een demo contra-productief zijn en alleen de Wilders aanhang zou er garen bij spinnen.

Geen de organisatie dus de tijd !!!!! Voorlopig nog geen demonstratie in afwachting van de officiële aankondiging door "Stop de verWildering".

Klik op onderstaande link voor het artikel EN de commentaren.
http://www.nieuwsfeit.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4542&Ite mid=154

03-12-2007, 19:22

Citaat door Moslima_meiden:
[SIZE="3"][B] 8 december gaan we insa Allah demonstreren... Geef die Wilders geen gelijk!! Hij wil ons uitdagen zodat wij in opstand gaan komen en rellen gaan schoppen!! Wees verstandig en ga geen rellen schoppen. We willen toch bewijzen dat de ISLAM een goed geloof is, bewijs het dan op een goeie manier!! Zodra wij rellen gaan schoppen dan heeft Wilders gelijk in de ogen van Nederland. Laat ze verbazen en ga rustig demonstreren!!

x Maak spandoeken..
x Een dag niet werken..
x Verzin slogans!!
x Maar gebruik geen geweld!!

Kom in opstand alleen als je de islam echt praktiseerd en niet in opstand komen terwijl je geen benul hebt wat er aan de hand is en terwijl je in het dagelijks leven niks doet aan de islam en alles doet wat Allah verboden heeft want dan ben ik bang dat het je gaat om de LOL dan om de ISLAM!! Een echte moslim komt op voor zijn geloof maar een echte moslim weet ook dat geweld verboden is in de ISLAM!
Geef het door aan andere en zorg ervoor dat onze broeders en zusters geen fouten gaan maken!! Zie je dat het fout gaat roep ze dan tot orde!! Wij gaan demonstreren maar zonder gerel!![/SIZE][/B]



Blijf thuis, en kijk lekker southpark.. is veel leuker!


Zo veel aandacht verdient wilders niet.

03-12-2007, 19:27

Citaat door Inerzaf:
Blijf thuis, en kijk lekker southpark.. is veel leuker!


Zo veel aandacht verdient wilders niet.


O nee, als je kanker niet behandeld ga je er aan dood, als je wel behandeld maak je nog een kans